Všechny vzdělávací akce - Seminaria

Menu

Kombinovaný kurz

Efektivní správa nemovitosti – facility management

Profesionální Facility Management v pěti týdnech.

Nekompetentní řízení provozu nemovitostí přináší zbytečné náklady a blokuje kvalitní chod firem, úřadů a dalších organizací. Již dávno nejde o běžnou správu budov - profesionální Facility manažer řídí, plánuje, kontroluje a průběžně zvyšuje komfort uživatelů a hodnotu nemovitosti při zohledňování nejekonomičtějších řešení.

Místo: Praha

Termín: 9. 11. 2018 - 14. 12. 2018

Více zde

Kombinovaný kurz

Interní auditor kvality ve firemní praxi

Jen kvalitní příprava a odborná realizace interního auditu kvality přinese firmě skutečné výsledky.

Dobře naplánované, kvalitně připravené a poctivě zrealizované interní audity kvality dokáží odhalit ve firemních systémech managementu kvality nemalé rezervy. Umožňují tak jejich soustavné zlepšování a navíc usnadní a zlevní každou novou recertifikaci. V kurzu získáte nejen znalosti základní normy pro auditování ISO 19011:2011, ale i specifické dovednosti a metody pomocí praktických příkladů, které jsou podloženy mnohaletou zkušeností lektora.

Místo: Brno

Termín: 9. 11. 2018 - 14. 12. 2018

Více zde

Kombinovaný kurz

Dotační specialista ve škole

Pokud využíváte dotace, je třeba mít interního proškoleného pracovníka, který to s nimi bude umět.

Dotace z EU jsou pro školy často jedinou možností, jak vylepšit svůj rozpočet a financovat potřebné projekty. Orientace v požadavcích dotačních programů a administrace dotačních projektů bývá však pro vedení školy další, již neúnosnou zátěží. Řešením je proškolený interní zaměstnanec, který bude umět zformulovat potřeby do podoby projektu, napsat a podat dobře zpracovanou žádost o dotaci a bezpečně projít náročnou administrací.

Místo: Praha

Termín: 16. 11. 2018 - 11. 1. 2019

Více zde

Kombinovaný kurz

Růstová strategie moderní firmy

Jak investovat přebytečnou hotovost do budoucnosti podniku v čase současné prosperity.

Aktuální ekonomický boom přináší často neplánovaný růst. Pokud se firmě opravdu daří a je schopna kumulovat kapitál, je nutné strategicky plánovat jeho využití pro zajištění i budoucího růstu a prosperity. Šikovně vystavěná a důsledně plněná růstová strategie pak může vést k růstu hodnoty podniku, ke zvýšení zájmu investorů či k novým tržním příležitostem. Pro kterou z cest se rozhodnout a jak ji realizovat bez zbytečných rizik?

Místo: Praha

Termín: 19. 11. 2018 - 18. 1. 2019

Více zde

Kombinovaný kurz

Reporting a controlling  pro inteligentní firmu

Co nelze měřit, nelze ani efektivně řídit ke splnění cílů společnosti. Nechte se inspirovat autorem knihy Měření výkonnosti.

Šestitýdenní vzdělávací program je určen pracovníkům na manažerských pozicích, kteří vyhodnocují finanční situaci a výkonnost firmy nebo svěřeného úseku. Přitom – a to je nejdůležitější - chtějí nejen dobře porozumět obsahu reportovaných informací, ale také na jejich základě inteligentně řídit a správně se rozhodovat. Ve velmi krátké době zvládnete tuto náročnou disciplínu díky ideální kombinaci prezenčního a distančního studia.

Místo: Brno

Termín: 23. 11. 2018 - 18. 1. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Souhrn GDPR pro každodenní praxi personalisty v roce 2019

Aplikace nařízení GDPR a specifika českého adaptačního zákona s dopady do pracovněprávní problematiky.

Každý personalista denně přichází do styku s osobními údaji zaměstnanců a je zároveň odpovědný za toky těchto osobních údajů napříč organizací. Personalista tak dohlíží na veškeré procesy při nakládání s osobními údaji, ať už k nim má přístup on sám, nebo mzdová účtárna, IT oddělení, šéfové jednotlivých oddělení či externí zpracovatelé. Využijte naše doporučení po 7 měsících účinnosti GDPR zaměřené na personální práci -  předejdete tak sankcím v případě budoucích kontrol.

Místo: Brno

Termín: Středa, 9. 1. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Zaměstnávání cizinců v roce 2019

Česko se potýká s kritickým nedostatkem zaměstnanců. Řešením je nábor zahraničních pracovníků. Jak ho úspěšně zvládnout?

Ať už cizince zaměstnáváte nebo o tom při nedostatku pracovníků v ČR uvažujete, musíte počítat s komplikovaným úředním procesem. Jde o získání pracovních povolení a víz, zpracování povinných evidencí, uznávání kvalifikací a dále o pracovněprávní a daňové požadavky. Nabízíme vám přehled aktuálních i připravovaných povinností vůči příslušným úřadům včetně nejnovějších projektů a legislativních změn -  Režim Ukrajina, Režim Srbsko a Režim ostatní státy.

Místo: Brno

Termín: Čtvrtek, 10. 1. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Souhrn GDPR pro každodenní praxi personalisty v roce 2019

Aplikace nařízení GDPR a specifika českého adaptačního zákona s dopady do pracovněprávní problematiky.

Každý personalista denně přichází do styku s osobními údaji zaměstnanců a je zároveň odpovědný za toky těchto osobních údajů napříč organizací. Personalista tak dohlíží na veškeré procesy při nakládání s osobními údaji, ať už k nim má přístup on sám, nebo mzdová účtárna, IT oddělení, šéfové jednotlivých oddělení či externí zpracovatelé. Využijte naše doporučení po 7 měsících účinnosti GDPR zaměřené na personální práci -  předejdete tak sankcím v případě budoucích kontrol.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 10. 1. 2019

Více zde

Kombinovaný kurz

Základy ekonomiky veřejné organizace pro neekonomy

Nevystudovali jste ekonomickou školu, ale potřebujete se bezpečně orientovat v rozpočtu a financích Vaší organizace?

Pro efektivní řízení veřejné organizace je nezbytné porozumět zákonitostem finančního řízení. Pokud jste statutárním orgánem, členem vedení nebo manažerem, potřebujete chápat co, kdy a proč vám „váš“ ekonom či zřizovatel říká, předkládá anebo dává podepsat. Naučíme vás číst v základních ekonomických dokumentech a objasníme vám klíčové souvislosti, které mají zásadní vliv na ekonomickou situaci vaší rozpočtové či příspěvkové organizace.

Místo: Praha

Termín: 14. 1. 2019 - 25. 2. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Jak legálně snížit daň z příjmu firmy

Praktický průvodce daňově uznatelnými náklady obchodních společností se stanovisky MF ČR a užitečnými tipy .

Právě nyní, kdy budete chystat účetní závěrku vaší společnosti, je vhodná příležitost k rozboru vašich nákladů a jejich uznatelnosti pro maximální snížení daňového základu. Nabízíme vám přehledná vodítka, jak daňové a nedaňové náklady správně odlišit s ohledem na aktuální legislativní požadavky i na výklad a pokyny Ministerstva financí.

Místo: Praha

Termín: Úterý, 15. 1. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Záludnosti smluv na IT projekty v roce 2019

Jak se vyhnout průšvihům z neznalosti při uzavírání smluv na nákup softwaru, licencování, pronájem a servisní podporu.

Zavádíte nový informační systém? Spouštíte nový CRM, ERP nebo Document management systém? Vstupujete do cloudu? Je dobré vědět, že právní a ekonomická rizika jsou vysoká. IT dodavatelé, ať tuzemští či nadnárodní mají obsáhlé know-how a jednostranné verze smluv, které vám předloží k podpisu. V rámci své vlastní sebeobrany se v nich naučte číst! Seznamte se s pravidly a strukturou těchto smluv a tím, jak se při jejich uzavírání vyvarovat omylů, které se mohou nepříjemně prodražit.

Místo: Praha

Termín: Úterý, 15. 1. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Újma způsobená statutárním zástupcem a trestní odpovědnost společnosti

Jak eliminovat rizika při výkonu funkce statutárního zástupce a jak zároveň ochránit společnost před trestní odpovědností.

Při výkonu funkce statutárního či dozorčího orgánu společnosti jste vystaveni vysokému riziku vzniku povinnosti nahradit společnosti vzniklou újmu. Může vás překvapit, že při tom ručíte neomezeně celým osobním majetkem. Nabízíme vám účinná preventivní opatření k omezení těchto rizik včetně aktuálního výkladu tzv. souběhu funkcí. Soustředíme se také na aktuální judikaturu trestní odpovědnosti právnických osob včetně souvisejících doporučení pro vaši praxi.

Místo: Brno

Termín: Středa, 16. 1. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Přiznání k dani z příjmů příspěvkových organizací

Problémy se stanovením základu daně z příjmů – legislativní požadavky a praktické postupy.

Na příspěvkové organizace se vztahuje povinnost sestavit přiznání k dani z příjmů právnických osob, podat jej v řádném termínu a daň včas zaplatit. Později zjištěné chyby mohou mít negativní následky v daňovém řízení a vyústit v sankce ze strany finančního úřadu. Nabízíme vám shrnutí klíčových požadavků a doporučených postupů pro příspěvkové organizace.

Místo: Praha

Termín: Středa, 16. 1. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Audit běžících dotací v obci + nová dotační nadílka

Nové radnice by si měly posvítit na dotační projekty, které běží, a zároveň se připravit na příval nových možností v roce 2019.

Jste si jisti, že jste po volbách nezdědili dotačního kostlivce ve skříni? Zejména pokud jste ve vedení obce nově, oceníte přehledný výčet kritických chyb při administraci běžících dotačních projektů, které mohou vyústit v malér – vracení části nebo celé dotace. A nezáleží na tom, zda jste noví nebo ostřílení radniční matadoři, vězte, že rok 2019 bude bohatý na dotační výzvy! Jejich přehled vám poskytneme právě na tomto semináři.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 17. 1. 2019

Více zde

Kombinovaný kurz

Právo v praxi starostů, radních a zastupitelů

Základy právních znalostí, aneb jak si nepřivodit trestní stíhání při výkonu těchto funkcí.

Přijmout veřejnou funkci starosty či radního s sebou nenese jen prestiž. Přináší také mnoho nových a různorodých agend, etickou a především právní odpovědnost za učiněná rozhodnutí. Kurz vás provede komplexem právních předpisů, které musí znát každý uvolněný i neuvolněný zastupitel. Seznámí vás s širokým okruhem povinností a práv a upozorní na rizika různých právních situací, která jsou s výkonem veřejné funkce spojena.

Místo: Praha

Termín: 18. 1. 2019 - 1. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Pracovní doba - její rozvrhování a důsledky novely ZP

Jak na správné stanovování a rozvrhování pracovní doby včetně novinek, které nastanou po novelizaci zákoníku práce.

Při rozvrhování pracovní doby si kladete mnoho otázek: Co je pracovní dobou na pracovní cestě? Jaký je rozdíl mezi pracovní pohotovostí a pracovní dobou? Kdy sdělovat rozvrh směn a mohou být delší než 12 hodin? Kdy musí zaměstnanec na práci přesčas? Nejen na tyto otázky získáte spolehlivé odpovědi s možností okamžitého využití v praxi.  Zvláštní pozornost budeme věnovat novým povinnostem při zaměstnávání „dohodářů“ dle připravované novelizace zákoníku práce.

Místo: Brno

Termín: Středa, 23. 1. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Požární ochrana v roce 2019 – jak obstát při kontrole

Požadavky na správné zabezpečení požární ochrany v objektech a příprava na kontrolu požárního dozoru.

Zabezpečení požární ochrany v budovách a pracovních provozech podle aktuálních legislativních požadavků je povinností všech organizací. Provedeme vás přehledně všemi fázemi od projektové stavební dokumentace přes odpovědnost majitelů, správců a nájemců budov v oblasti požární ochrany až po konkrétní požadavky požárního dozoru.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 24. 1. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Zavádíme procesní řízení v organizaci

Všichni o tom mluví, ale málokdo to umí. Nechte se inspirovat osobně autorem knihy Procesní řízení pro manažery.

Cítíte, že mezi jednotlivými zaměstnanci a organizačními složkami chybí vzájemná spolupráce či dokonce bují rivalita? Že převažuje přístup k řešení dílčích operativních problémů nad hlavním společným cílem – uspokojením vašich klientů a zákazníků? Právě procesní řízení vám umožní propojit práci výkonných manažerů, personalistů, controllerů i kvalitářů a poskytne vašim zaměstnancům logické a jednoznačné zadání pro jejich práci.

Místo: Brno

Termín: Středa, 30. 1. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Transferové ceny – aktuálně a nová směrnice ATAD

Jak transferové ceny nastavit, dokumentovat a obhájit při daňových kontrolách.

Tažení finanční správy za co nejvyšším výběrem daní se stupňuje. I za rok 2018 se daňové doměrky za nesprávně nastavené převodní ceny pohybují v řádu stovek milionů korun. Před konečným schválením je rovněž směrnice ATAD proti agresivnímu daňovému plánování. Jste-li součástí nadnárodní skupiny nebo čerpáte investiční pobídky, ukážeme vám, jak správně nastavit transferové ceny, jak k nim zpracovat dokumentaci a jak je obhájit při kontrole.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 31. 1. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Trestněprávní odpovědnost zastupitelů

Jak omezit riziko trestněprávní odpovědnosti starostů, radních a dalších zastupitelů při výkonu veřejné funkce.

Jako nový člen zastupitelstva či dokonce starosta, místostarosta a radní máte nejen pravomoc rozhodovat o dění v obci, ale také odpovědnost za učiněná rozhodnutí. Nedodržení pravomocí rozdělených mezi jednotlivé orgány obce může znamenat trestní postih až do výše několika let odnětí svobody. Na semináři probereme stěžejní části zákona o obcích a trestního zákoníku, díky jejichž znalosti snížíte rizika nesprávného postupu na minimum.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 7. 2. 2019

Více zde

Nahoru