Všechny vzdělávací akce - Seminaria

Menu

Online kurz

Specialista pro transferové ceny

Jak nastavovat, aktualizovat a obhajovat při kontrole převodní ceny v rámci skupiny podniků.

Převodní ceny jsou v posledních letech jedním z hlavních témat, na která se v rámci své kontrolní činnosti zaměřují finanční úřady po celém světě včetně České republiky. Postupy, jak mají spojené osoby své vnitroskupinové transakce správně oceňovat, prochází neustále vývojovými změnami specifikovanými jak dokumenty OECD a Evropské unie, tak závaznými metodickými materiály, které průběžně vydává naše Finanční správa.

Místo: Online

Termín: 17. 12. 2020 - 1. 2. 2021

Více zde

Online kurz

Specialista účtování DPH

Každý plátce DPH potřebuje účetního, který se zcela profesionálně orientuje v neustále se měnící problematice této daně.

Perfektní orientace v oblasti DPH vám umožní nejen bezchybnou správu této daňové povinnosti, ale i správnou argumentaci ve vztahu k obchodním partnerům či vůči správci daně v případě sporů nebo v případném daňovém řízení. Staňte se i vy specialistou a dopřejte si pocit jistoty při řešení běžných i komplikovaných obchodních případů.

Místo: Online

Termín: 15. 1. 2021 - 5. 3. 2021

Více zde

Online seminář

Zadáváme veřejné zakázky ve školách – krok za krokem

Veřejné zadávání pro školy odpovědně, s péčí řádného hospodáře a bez rizika.

Jako ředitel školy odpovídáte za správný postup při zadávání veřejných zakázek. Potřebujete kvalitní dodávky za rozumnou, nikoli vždy nejnižší cenu, a to vše v souladu s rozsáhlou legislativou v této oblasti. Seminář vás praktickou formou provede celým procesem zadávacího řízení od vypracování zadávací dokumentace až po podpis smlouvy s vítězem výběrového řízení.

Místo: Online

Termín: 19. 1. 2021 - 21. 1. 2021

Více zde

Online seminář

Hlášení do ISPOP v roce 2021 krok za krokem

Aktuální předpisy a přehled povinností při plnění ohlašovacích povinností v oblasti životního prostředí.

Kontroly ve firmách ukazují, že řada subjektů stále tápe v ohlašovacích povinnostech v oblasti ŽP a opakovaně chybuje v podávání ročního hlášení prostřednictvím systému ISPOP. Získejte přehled o aktuálních ohlašovacích povinnostech daných legislativou, praktická doporučení pro práci se systémem a tipy, jak se připravit na případné kontroly.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 21. 1. 2021

Více zde

Online kurz

Stavbyvedoucí - řízení stavby profesionálně

Vaši stavbyvedoucí u nás získají přehled o všech povinnostech a odpovědnostech, které mají na stavbách.

Pozice stavbyvedoucího vyžaduje řadu specializovaných znalostí. Nad rámec odborného řízení stavby její stavbyvedoucí zodpovídá rovněž za dodržování bezpečnosti práce, smluvních podmínek projektu, finančních kalkulací, za řízení víceprací či za vztahy se zaměstnanci, dodavateli a investorem. Na kurzu vybavíme vaše stavbyvedoucí znalostmi o všech důležitých aspektech a mantinelech jejich práce, které se na stavebních fakultách a průmyslovkách neučí.

Místo: Online

Termín: 22. 1. 2021 - 5. 3. 2021

Více zde

Online seminář

Jak mít nejlepší školní web

Step-by-step návod na tvorbu a řízení školního webu včetně demonstrace nejlepších webstránek v Česku.

Školy si nemohou dovolit marketingového externistu, který by jim zajišťoval propagaci a PR na klíč. Nezbývá, než na to jít chytře a svépomocí. Hlavní výzvu přitom představuje online komunikace s veřejností, žáky a rodiči. Poradíme vám, jak zmodernizovat školní web, jak tvořit zajímavý webový obsah a proč je dobré využívat mikrostránky. Dozvíte se také, jak analyzovat návštěvnost školního webu a jak do prezentace školy smysluplně zapojit pedagogy, žáky a studenty.

Místo: Online

Termín: 25. 1. 2021 - 26. 1. 2021

Více zde

Online seminář

Jak sestavit účetní závěrku školy za rok 2020

Nejčastější účetní problémy spojené s řádnou účetní závěrkou ve školách a jejich řešení.

Řádná účetní závěrka u škol a školských zařízení se může jevit jako rutinní sekvence úkolů a činností, ale takový postup je pro ekonomy a účetní těchto příspěvkových organizací rizikový. Na mnoha modelových příkladech ukážeme možnosti řešení problémových situací a významný prostor necháme pro sdílení vašich konkrétních problémů.

Místo: Online

Termín: 26. 1. 2021 - 28. 1. 2021

Více zde

Online konference

Top Finance Forum 2021

Svět daní a podnikových financí – dnes s experty o tom, co čekat už zítra.

Přelom roku se již tradičně pro firmy odehrává ve znamení očekávaných změn v daňové oblasti. S čím můžeme, ba přímo musíme počítat v roce 2021 v oblasti daní z příjmů, spotřební daně a DPH? Jaké novinky se objevují v oblasti transferových cen či daňových odpočtů na výzkum a vývoj? To vše zjistíte na jednom místě během jedinečného online konferenčního dne.

Místo: Online

Termín: Úterý, 26. 1. 2021

Více zde

Online seminář

Nový zákon o právu na digitální služby

Jaká práva a povinnosti upravuje nový zákon zvaný digitální ústava.

V lednu loňského roku byl ve Sbírce zákonů vyhlášen dlouho očekávaný zákon č. 12/2020 Sb., o právu na digitální služby známý též jako Digitální ústava. Zákon umožňuje efektivnější přístup k digitálním datům o každém podnikateli či občanovi, a to všemi oprávněnými úřady. Upravuje práva osob na poskytnutí digitálních služeb a povinnost orgánů veřejné moci na tomto kooperovat a digitální úkony akceptovat.

Místo: Online

Termín: Úterý, 26. 1. 2021

Více zde

Online kurz

Power BI – chytrá analýza dat

Toto je Business Intelligence – použijte pro analýzu svých dat inovativní nástroj Microsoft Power BI.

Jistě jste již slyšeli o využití Business Intelligence. Jak na to v praxi? Data, která organizace sbírají a ukládají, jsou velmi dobře využitelná pro podrobné číselné i grafické analýzy.  A právě k tomu je ideální znát a umět využívat pokročilý nástroj Microsoft Power BI a jeho funkce. Na kurzu se nejen detailně seznámíte s možnostmi aplikace Microsoft Power BI, ale naučíte se ji prakticky používat.

Místo: Online

Termín: 27. 1. 2021 - 29. 1. 2021

Více zde

Vícedenní kurz

Specialista logistiky

Perfektně zvládnuté řízení materiálových a informačních toků jako významná konkurenční výhoda pro vaši společnost.

V globální ekonomice hraje logistika zcela zásadní roli. Její nastavení ve firmě určuje z velké části její konkurenceschopnost. Přeprava, skladování, manipulace a další logistické procesy musí nejen perfektně fungovat, ale musí také být co nejefektivnější. I vy můžete minimalizovat činnosti nepřinášející hodnotu, také u vás lze procesy zjednodušit a tím najít nečekané úspory. Jak na to, zjistíte na tomto kurzu.

Místo: Brno

Termín: 27. 1. 2021 - 29. 1. 2021

Více zde

Online seminář

Efektivní využití Excelu v účetní praxi

Účetní a Excel patří neodmyslitelně k sobě. Seznamte se s užitečnými nástroji pro vaši každodenní praxi.

Jak vybrat v excelu z nabízených funkcí a výpočtů ty nejužitečnější pro vaši účetní a ekonomickou praxi? Seznámíme vás s různými typy účetních a ekonomických výpočtů, poradíme, jak zpracovávat a vyhodnocovat velké objemy dat, jak je analyzovat a tvořit sofistikované strukturované přehledy a modely, které ocení vedení vaší firmy.

Místo: Online

Termín: Středa, 27. 1. 2021

Více zde

Online seminář

Specifika smluv na IT projekty

Vyhněte se chybám a finančním rizikům při uzavírání smluv na nákup softwaru, licencování, cloud služby a servisní podporu.

Zavádíte nový informační systém, nové CRM nebo vstupujete do cloudu? Je dobré vědět, že smluvní a finanční rizika jsou vysoká. IT dodavatelé mají nejen obsáhlé know-how, ale také jednostranné verze smluv, které vám předloží k podpisu. Seznamte se s pravidly a strukturou těchto smluv a vyhněte se při jejich uzavírání chybám, které se mohou nepříjemně a často nevratně prodražit.

Místo: Online

Termín: Středa, 27. 1. 2021

Více zde

Online seminář

Vyúčtování cestovních náhrad v roce 2021

Novinky i doporučené postupy v oblasti cestovních náhrad na konkrétních příkladech z praxe včetně nových sazeb.

S vyúčtováním cestovních náhrad je spojena celá řada praktických otázek: V jaké měně může být zaměstnanci poskytnuta záloha? Mají na cestovní náhrady nárok i členové statutárních orgánů? Musí zaměstnavatel poskytovat kapesné? Co když zaměstnanec ztratí jízdní doklad? A co nového přináší ve vyúčtování rok 2021? Nejen na tyto otázky odpoví náš praktický seminář.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 28. 1. 2021

Více zde

Online seminář

Požární ochrana v roce 2021 – jak obstát při kontrole

Požadavky na správné zabezpečení požární ochrany v objektech a příprava na kontrolu požárního dozoru.

Zabezpečení požární ochrany v budovách a pracovních provozech podle aktuálních legislativních požadavků je povinností všech organizací. Provedeme vás přehledně všemi fázemi od projektové stavební dokumentace přes odpovědnost majitelů, správců a nájemců budov až po konkrétní požadavky na zajištění PO na pracovištích.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 28. 1. 2021

Více zde

Vícedenní kurz

Tvorba harmonogramu stavby

Schopnost správně naplánovat časový vývoj u stavebních zakázek je nezbytný předpoklad úspěchu stavební firmy.

Příprava funkčního harmonogramu stavby je nezbytnou podmínkou pro finanční, časové a věcné sledování průběhu staveb a plnění všech závazků. Harmonogram stavby je řídicím nástrojem dodavatele, ale význam má i pro investora, zejména při slaďování dílčích požadavků. Na kurzu zjistíte, jaká data shromáždit, z čeho vycházet při modelování jednotlivých fází stavby a jak nastavit harmonogram co nejoptimálněji, a přitom realisticky.

Místo: Praha

Termín: 29. 1. 2021 - 12. 3. 2021

Více zde

Online kurz

Reporting a controlling  pro inteligentní firmu

Co nezměříte, nemůžete ani efektivně řídit pro splnění cíle. Nechte se inspirovat vedoucím katedry manažerského účetnictví VŠE jak na to.

Šestitýdenní vzdělávací program je určen pracovníkům na manažerských pozicích, kteří vyhodnocují finanční situaci a výkonnost firmy nebo svěřeného úseku. Přitom – a to je nejdůležitější - chtějí nejen dobře porozumět obsahu reportovaných informací, ale také na jejich základě inteligentně řídit a správně se rozhodovat. Ve velmi krátké době zvládnete tuto náročnou disciplínu díky ideální kombinaci online seminářů a distančního studia.

Místo: Online

Termín: 1. 2. 2021 - 12. 3. 2021

Více zde

Online seminář

Náležitosti úřední desky – fakta a doporučení

Obsahová a formální pravidla publikování dokumentů na úředních deskách městských a obecních úřadů.

Úřední deska – fyzická i elektronická či digitální – je důležitým publikačním prostředkem obce a dotčených orgánů. Přestože ve správním řádu je jí vyhrazen jen jeden stručný paragraf, k publikování dokumentů na úřední desce se váže mnoho dalších povinností. Osvětlíme vám, které informace a v jaké formě máte povinnost na úřední desce uveřejňovat. Poukážeme na dokumenty, které na vaší desce jen zbytečně zabírají místo, a upozorníme na informace, jejichž publikování je v rozporu se zákonem.

Místo: Online

Termín: 2. 2. 2021 - 4. 2. 2021

Více zde

Online seminář

Controlling a využití KPI v nákupu

Přináší vaše oddělení nákupu firmě očekávaný přínos? Jak to změřit a na základě jakých ukazatelů nastavit změny?

Klíčový význam průběžného hodnocení efektivity nákupu – úspor, produktivity i využití zdrojů – stoupá v době turbulentních změn a hrozící ekonomické krize. Podmínkou kvalitního controllingu jsou vhodně nastavené indikátory „Key Performance Indicators“ (KPI), které využijete při řízení jednotlivých činností nákupního procesu.

Místo: Online

Termín: Úterý, 2. 2. 2021

Více zde

Online seminář

Brexit – změny v exportu a importu dle nové dohody

Připravte se na změny v obchodování s Velkou Británií dle nově uzavřené dohody.

Dohoda mezi EU a Velkou Británií je na světě. Přes některá vstřícnější ustanovení se Velká Británie pro členy EU stala tzv. třetí zemí. Na jaké důsledky v oblasti cel, nepřímých daní, celních formalit a logistiky je třeba se připravit? Získejte přehledný výklad a odpovědi na dotazy z vaší praxe od zkušeného experta.

Místo: Online

Termín: Úterý, 2. 2. 2021

Více zde

Nahoru