Všechny vzdělávací akce - Seminaria

Menu

Kombinovaný kurz

Referent veřejných zakázek

Získejte odbornost a staňte se ceněným zaměstnancem, který ovládá celý proces zadání a realizace veřejné zakázky.

Každá veřejná organizace zadáním veřejné zakázky vstupuje na tenký led vysoce odpovědné a právně upravené agendy, která je navíc přísně kontrolována i sankcionována. Pokud nechce být vaše organizace u každé zakázky závislá na drahých právních kancelářích, je užitečné vyškolit si vlastního interního odborníka, který při zadávání a realizaci VZ obstará samostatně a spolehlivě všechny nebo většinu potřebných úkonů.

Místo: Praha

Termín: 21. 8. 2020 - 2. 10. 2020

Více zde

Kombinovaný kurz

Základy ekonomiky veřejné organizace pro neekonomy

Nevystudovali jste ekonomickou školu, ale potřebujete se bezpečně orientovat v rozpočtu a financích Vaší organizace?

Pro efektivní řízení veřejné organizace je nezbytné porozumět zákonitostem finančního řízení. Pokud jste statutárním orgánem, členem vedení nebo manažerem, potřebujete chápat co, kdy a proč vám „váš“ ekonom či zřizovatel říká, předkládá anebo dává podepsat. Naučíme vás číst v základních ekonomických dokumentech a objasníme vám klíčové souvislosti, které mají zásadní vliv na ekonomickou situaci vaší rozpočtové či příspěvkové organizace.

Místo: Praha

Termín: 4. 9. 2020 - 16. 10. 2020

Více zde

Kombinovaný kurz

Referent správy majetku

Péče řádného hospodáře vyžaduje zodpovědné nakládání s majetkem. Chcete mít jistotu, že to váš člověk dělá správně?

Konečnou odpovědnost za hospodaření s majetkem nese vedení organizace. A právě proto referent správy majetku je tou klíčovou osobou, která musí garantovat statutárnímu zástupci, že náročnou agendu správy majetku bezpečně ovládá.  Namátkou: jak spravovat majetek se znalostí právních a účetních předpisů, jak s majetkem disponovat, jak ho zařazovat, udržovat, vyřazovat, prodávat a kdy likvidovat. Získejte jistotu správného postupu a vyšlete svého referenta majetku na expertní kurz.

Místo: Praha

Termín: 18. 9. 2020 - 23. 10. 2020

Více zde

Kombinovaný kurz

Projektovým manažerem za 1 měsíc

Rozšiřte si svoji kvalifikaci zvládnutím metodiky projektového řízení a naučte se řídit projekty profesionálně.

Stojí před vámi výzva v podobě vytvoření jedinečného produktu, služby či výstupu? Pak řešíte projekt. Řízení projektů se významně liší od rutinního řízení. V našem kurzu se interaktivní formou seznámíte s metodologií projektového managementu a užitečnými technikami potřebnými pro efektivní zvládnutí projektů. A nejen to – vše si prakticky procvičíte v rámci workshopových aktivit.

Místo: Brno

Termín: 22. 9. 2020 - 23. 10. 2020

Více zde

Online Kurz

Hospodářka školy

Komplexní průvodce administrativou, evidencí, inventarizací, personalistikou a účetnictvím pro hospodářky.

Pro plynulý provoz školy je dobrá hospodářka školy nepostradatelná, přitom tato pozice vyžaduje náročnou kombinaci celé řady znalostí. Musí být schopna dohlížet na provoz, zajišťovat opravy a revize, komunikovat s úřady a institucemi. A čím kvalitnější má znalosti, tím více uleví vám – ředitelům škol – vždyť je vaší provozní pravou rukou. Vyšlete svou hospodářku na kurz, kde získá užitečné návody a nástroje pro vysokou profesionalitu na této pozici.

Místo: Online

Termín: 24. 9. 2020 - 5. 11. 2020

Více zde

Kombinovaný kurz

Manažer sociálních sítí 2021

Chcete umět spravovat sociální sítě, anebo vědět jak úkolovat ty, kteří je mají spravovat pro vás?

Facebook je médium, které denně používá 6 milionů Čechů. Otvírá se tak obrovský prostor pro prezentaci výrobků a služeb. Na paty mu zároveň dýchá rostoucí popularita Instagramu. Protože se pravidla na sítích dynamicky mění, je třeba pracovat s aktuálními informacemi. Získejte know-how, jak na Facebooku a Instagramu v roce 2021 účinně komunikovat vaši značku, produkty či jak řešit s klienty jejich náměty i stížnosti. To vše na kurzu zvládnete přehledně, prakticky a zábavnou formou.

Místo: Brno

Termín: 25. 9. 2020 - 3. 11. 2020

Více zde

Otevřený seminář

Jak správně elektronizovat spisovou a archivní službu

Aktuální požadavky na elektronické zpracování dokumentů a jejich efektivní správu včetně eIDAS.

Dokumenty, které v organizacích vznikají, obíhají a jsou archivovány, nemusejí být (jen) na papíře. Papírové dokumenty dnes již nejsou nutností, existuje efektivnější řešení - elektronizace a digitalizace spisové a archivní služby. Předložíme vám ucelený přehled péče o elektronické dokumenty včetně zajištění jejich bezpečnosti, seznámíme vás s aktuálními i připravovanými legislativními požadavky a poskytneme řadu příkladů z praxe.

Místo: Praha

Termín: Úterý, 29. 9. 2020

Více zde

Odborná konference

Novely odpadových zákonů 2020

Novelizace, které významně mění přístup k hospodaření s odpady.

Novely čtyř odpadových zákonů, které řeší mimo jiné nakládání s odpady, obaly a vybranými výrobky s ukončenou životností, jsou předmětem vášnivých diskusí a jejich dopad bude zásadní. Významně zvýší tlak na předcházení vzniku odpadů a posun hospodaření s odpady směrem od skládkování k třídění a recyklaci. Jaká konkrétní opatření a nástroje zákony zavádí jako povinné, o tom na konferenci s tvůrci novel a dalšími odborníky.

Místo: Praha

Termín: Středa, 30. 9. 2020

Více zde

Online Seminář

Ochrana spotřebitele – hromadné žaloby a další změny

Dopady nové legislativy na vaše podnikání, aneb jak se vyhnout hromadným žalobám a vysokým pokutám.

Ochrana spotřebitele je aktuálně významně posilována řadou legislativních změn – novelami zákonů i novými evropskými předpisy. Vám tyto změny přinášejí zejména vyšší rizika: mj. pokuty ve výši 4 % ročního obratu, hromadné žaloby a neplatnost smluv. Přehledně shrneme, jaký je obsah připravovaných změn, jak se na ně připravit a jak se vyhnout pokutám i dalším rizikům.

Místo: Online

Termín: Středa, 30. 9. 2020

Více zde

Online Seminář

Vyřazování majetku v praxi

Jak na prodej či likvidaci majetku ve veřejných organizacích bez rizika postihů.

Fyzické nakládání s majetkem, a tedy i jeho vyřazování je vymezeno řadou právních a účetních předpisů a jednoznačnými postupy. Konečnou odpovědnost nese vedení organizace. Musíte mít jistotu, že zodpovědní zaměstnanci mají příslušné znalosti a že v případě kontroly na úseku správy majetku nedojde k vážným problémům. Na semináři si ověříte, zda ve vaší organizaci při vyřazování majetku postupujete správně.

Místo: Online

Termín: Středa, 30. 9. 2020

Více zde

Otevřený seminář

Jak řídit ICT projekt – pravidla a specifika

Běžné projektové znalosti pro řízení ICT projektů nestačí. Osvojte si pravidla a specifika pro tento typ projektů.

Týká se to každé organizace – všichni řešíme celou řadu ICT projektů v oblasti HW a SW řešení nebo cloudových služeb. Na nesprávně řízených ICT projektech však lze utratit zbytečné množství peněz (obvykle zcela mimo rozpočet) a strávit podstatně více času, než je nutné.  A výsledek často neodpovídá očekávání, ceně ani pracnosti.  Existují však metodiky a přístupy, které byly vyvinuty právě pro řízení ICT projektů a mohou účinně pomoci.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 1. 10. 2020

Více zde

Otevřený seminář

Kvalita ve školní jídelně není sci-fi

Jak připravovat kvalitní jídla, která budou chutnat strávníkům a zároveň splňovat požadavky kladené legislativou.

Nároky na kvalitu školní stravy se neustále zvyšují. Představy dětí – strávníků, rodičů a kuchařek o tom, co to kvalitní strava je, se však často rozcházejí. Projdeme jednotlivá hlediska kvality ve školním stravování a řekneme si, co je dáno legislativou a co jsou jen doporučení. Na praktických ukázkách si předvedeme, jak dodržet všechna pravidla a současně maximálně vyhovět strávníkům.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 1. 10. 2020

Více zde

Otevřený seminář

Formativní hodnocení – nástroj do bouřlivé doby

Doporučené postupy zavádění a realizace formativního hodnocení ve školách.

Aktuální požadavek ohledu na individuální možnosti žáků ještě zdůraznila distanční výuka v koronakrizi. Ta mimo jiné odhalila limity tradičního známkování. Alternativou a zároveň i trendem je formativní hodnocení, které pomáhá žákům i učitelům lépe porozumět, kde se v procesu učení nacházejí a co potřebují, aby se posunuli dál. Doporučíme vám konkrétní metody a strategie, které vám k formativnímu hodnocení otevřou cestu.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 1. 10. 2020

Více zde

Kombinovaný kurz

Finanční plánování pro inteligentní firmu

Sestavení finančního plánu má přesná pravidla. Bez precizních znalostí bude firma plout náhodně - jako loď bez mapy a kompasu.

Problém finančního plánování je v tom, že různé podniky si vykládají obsah finančního plánu velmi různě. Často přitom nerespektují základní pravidla. V takovém případě nemůže být jejich finanční plán oporou rozhodování ani oporou řízení podniku. Finanční plánování je systematická disciplína technického rázu, při níž je třeba dodržovat principy a řadu propojení. Tuto náročnou disciplínu zvládnete díky intenzivnímu třídennímu studiu se špičkovým odborníkem.

Místo: Praha

Termín: 2. 10. 2020 - 13. 11. 2020

Více zde

Kombinovaný kurz

Účetní specialista v příspěvkové organizaci

Zamezte chybám v účetních knihách a závěrkách - účtujte v souladu s předpisy pro příspěvkové organizace.

Účetní i daňové předpisy pro příspěvkové organizace se významně liší od jiných typů subjektů. I pro jinak zkušené účetní je složité obsáhnout všechna specifika a řadu výjimek, které se příspěvkových organizací týkají. Přitom na výstupech z účetních knih stojí řízení organizace, kontrola plnění interních ukazatelů, daňových povinností či kontrola dotací. Zjištěné chyby v účetnictví mohou znamenat finanční sankce v podobě pokut, doměrků, odvodů, penále či úroků.

Místo: Praha

Termín: 5. 10. 2020 - 13. 10. 2020

Více zde

Online Kurz

Asistentka starosty

Jak silná má být pravá ruka vašeho úřadu.

Veřejná funkce starosty, kromě prestiže a velké odpovědnosti, vyžaduje i kvalitní oporu v podobě schopné asistentky či vedoucí sekretariátu. Ta se musí orientovat ve struktuře veřejné správy a v základních právních předpisech, kterými se řídí agendy poskytování informací, poskytování dotací, výběrová řízení, zápisy a usnesení z jednání či zveřejňování dokumentů na úřední desce. Zároveň musí být znalá i protokolu a etikety v případě organizace různých jednání.

Místo: Online

Termín: 6. 10. 2020 - 23. 10. 2020

Více zde

Online Kurz

Dotační specialista ve škole

Pokud chcete využívat dotace naplno, je třeba mít vlastního pracovníka, který to s nimi bude umět.

Dotace z EU jsou pro školy jedinou možností, jak podstatně vylepšit svůj rozpočet a financovat potřebné projekty. Orientace v požadavcích dotačních programů a jejich administrace je však pro školy další náročnou zátěží. Řešením je proškolený interní zaměstnanec, který bude umět zformulovat potřeby do podoby projektu, podat dobře zpracovanou žádost o dotaci a bezpečně projít náročnou administrací. Je prostě praktické takového zaměstnance ve škole mít.

Místo: Online

Termín: 6. 10. 2020 - 8. 10. 2020

Více zde

Otevřený seminář

Jak vést dělnické kolektivy – dovednosti pro mistry

Ověřené nástroje pro efektivní řízení a motivaci pracovníků s limitovaným stupněm vzdělání.

Dělnické kolektivy se vyznačují fluktuací, bojují s nedostatkem pracovní disciplíny a motivace. Na mistry jsou přitom kladeny vysoké nároky – od odborné zdatnosti přes empatii k individuálním možnostem podřízených až po lídrovské schopnosti vést a dosahovat stanovených cílů na svém úseku. Trénink těchto specifických dovedností nabízí náš seminář.

Místo: Ostrava

Termín: Úterý, 6. 10. 2020

Více zde

Online Seminář

Hodnoticí kritéria ve veřejné zakázce

Jak správně nastavit hodnoticí kritéria a získat tak nejvýhodnější nabídku.

Hodnocení podaných nabídek je klíčovou částí zadávacího řízení. Zároveň je hodnoticí proces velmi citlivý na správné nastavení kritérií – nepřesnosti a chyby vedou ke špatnému výběru nebo, v krajním případě, až ke zrušení celého řízení. Přehledně shrneme zákonem stanovené požadavky a možnosti nastavení hodnoticích kritérií. Doporučíme také, jak tato kritéria správně a výhodně formulovat v zadávací dokumentaci.

Místo: Online

Termín: Úterý, 6. 10. 2020

Více zde

Otevřený seminář

BOZP – nové povinnosti zaměstnavatelů v roce 2021

Získejte aktuální přehled o zákonných povinnostech v oblasti BOZP včetně novinek pro rok 2021.

Oblastní inspektoráty práce loni provedly přes 25 000 kontrol a uložily pokuty v souhrnné výši 345 mil. korun. Abyste se vyhnuli problémům se SUIP, včetně pracovněprávních sporů, seznámíme Vás se všemi aktuálními povinnostmi i novinkami pro příští rok. Namátkou se změnami v zákoně o ochraně veřejného zdraví, změnami v nakládání s nebezpečnými chemickými látkami nebo s aktuálním návrhem zákona o vyhrazených technických zařízeních.

Místo: Brno

Termín: Středa, 7. 10. 2020

Více zde

Nahoru