Všechny vzdělávací akce - Seminaria

Menu

Kombinovaný kurz

Základy ekonomiky veřejné organizace pro neekonomy

Nevystudovali jste ekonomickou školu, ale potřebujete se bezpečně orientovat v rozpočtu a financích Vaší organizace?

Pro efektivní řízení veřejné organizace je nezbytné porozumět zákonitostem finančního řízení. Pokud jste statutárním orgánem, členem vedení nebo manažerem, potřebujete chápat co, kdy a proč vám „váš“ ekonom či zřizovatel říká, předkládá anebo dává podepsat. Naučíme vás číst v základních ekonomických dokumentech a objasníme vám klíčové souvislosti, které mají zásadní vliv na ekonomickou situaci vaší rozpočtové či příspěvkové organizace.

Místo: Praha

Termín: 14. 1. 2019 - 25. 2. 2019

Více zde

Kombinovaný kurz

Právo v praxi starostů, radních a zastupitelů

Základy právních znalostí, aneb jak si nepřivodit trestní stíhání při výkonu těchto funkcí.

Přijmout veřejnou funkci starosty či radního s sebou nenese jen prestiž. Přináší také mnoho nových a různorodých agend, etickou a především právní odpovědnost za učiněná rozhodnutí. Kurz vás provede komplexem právních předpisů, které musí znát každý uvolněný i neuvolněný zastupitel. Seznámí vás s širokým okruhem povinností a práv a upozorní na rizika různých právních situací, která jsou s výkonem veřejné funkce spojena.

Místo: Praha

Termín: 18. 1. 2019 - 1. 3. 2019

Více zde

Kombinovaný kurz

Manažer sociálních sítí 2019

Chcete umět spravovat sociální sítě, anebo vědět jak úkolovat ty, kteří je mají spravovat pro vás?

Facebook je médium, které denně používá 6 milionů Čechů. Otvírá se tak obrovský prostor pro prezentaci výrobků a služeb. Na paty mu zároveň dýchá rostoucí popularita Instagramu. Protože se pravidla na sítích dynamicky mění, je třeba pracovat s aktuálními informacemi. Získejte know-how, jak na Facebooku a Instagramu v roce 2019 účinně komunikovat vaši značku, produkty či jak řešit s klienty jejich náměty i stížnosti. To vše na kurzu zvládnete přehledně, prakticky a zábavnou formou.

Místo: Praha

Termín: 8. 2. 2019 - 22. 3. 2019

Více zde

Kombinovaný kurz

Pracovní právo pro mzdové účetní a personalisty

To nejpodstatnější ze zákoníku práce pro praxi mzdové účetní včetně změn v roce 2019.

Znalost zákoníku práce je elementárním předpokladem pro správné vedení mzdové agendy. Orientace při výpočtu mezd však není po řadě novelizací pracovněprávní legislativy jednoduchá. V rámci kurzu vás provedeme jednotlivými oblastmi a prakticky procvičíme všechny výpočty, které se týkají mzdové oblasti. Upozorníme také na změny, které se chystají novelou zákoníku práce v roce 2019.

Místo: Brno

Termín: 11. 2. 2019 - 11. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Jak vést obchodní tým inovativně

Nejnovější trendy ve vedení obchodních týmů a klíčové nástroje pro zvyšování jejich kvality a výkonu.

Jako vedoucí obchodního týmu jste pod neustálým tlakem na dosahování plánovaných prodejů. To vše v ostrém konkurenčním boji a v éře významně se měnících nákupních zvyklostí zákazníků. Úspěch vaší obchodní skupiny přitom závisí na výkonu jednotlivých obchodníků. Pro jejich efektivní koučink a zvyšování jejich motivace potřebujete nejen teoretické znalosti, ale především inovativní praktické „tipy a triky“ ihned využitelné v praxi.

Místo: Brno

Termín: Středa, 20. 2. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Řízení a monitoring projektů Šablony II v praxi

Pokud čerpáte finanční prostředky ze Šablon, pak potřebujete know-how nezbytné pro úspěšné řízení a monitoring projektu.

Získali jste nebo hodláte požádat o finanční prostředky v rámci dotací Šablony II? Nyní vás určitě zajímá, jaké všechny další kroky budete muset v průběhu čerpání dotace učinit. Na našem odborném semináři vám objasníme, jak celý náročný proces úspěšně zvládnout.

Místo: Praha

Termín: Středa, 20. 2. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Jak nahlašovat bezpečnostní incidenty v GDPR

Praktická doporučení jak řešit úniky osobních dat a další bezpečnostní incidenty v GDPR.

Jak vysoké je riziko incidentu při ochraně osobních údajů a jak je můžeme účinně snížit? Co dělat, když už incident nastal? Jak rychle se o incidentu musíme dozvědět a kolik máme času na reakci? Jaký bude postup úřadů a jaké následky takový incident může mít? Soustředíme se na aktuální zkušenosti i na důsledky nové právní úpravy ochrany osobních údajů v ČR.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 21. 2. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Novela zákona o DPH 2019 – téměř 300 změn

Čerstvé informace k rozsáhlé novele zákona pro rok 2019 ve vazbě na aktuální judikaturu a změny v evropské směrnici.

Rozsáhlá novela zákona o DPH, kterou již schválila sněmovna, přináší 269 změnových bodů, zavádí nové pojmy, nové způsoby výpočtů i nové povinnosti. Nabízíme vám přehled plánovaných změn, jejichž praktický dopad si ukážeme na řadě příkladů. Neopomeneme také žhavě aktuální informace o návrhu plošného zavedení režimu přenesené daňové povinnosti.

Místo: Brno

Termín: Pondělí, 25. 2. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Obchodní sdělení bezpečně v éře GDPR

Jak zasílat obchodní sdělení v souladu s GDPR a souvisejícími předpisy na ochranu soukromí.

Zahlcení mailboxu spamem, marketingové letáky a bannery na každém kroku, nevyžádané telefonáty nabízející zboží či služby nejrůznějšího typu? Ideální způsob, jak si své potenciální zákazníky znepřátelit a nadto si vysloužit pokutu od Úřadu pro ochranu osobních údajů. Ukážeme vám, jak maximálně využít potenciál marketingových kontaktů a nepřekročit přitom mantinely stanovené platným a také připravovaným právem.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 28. 2. 2019

Více zde

Kombinovaný kurz

Referent veřejných zakázek

Získejte odbornost a staňte se ceněným zaměstnancem, který ovládá celý proces zadání a realizace veřejné zakázky.

Každá veřejná organizace zadáním veřejné zakázky vstupuje na tenký led vysoce odpovědné, právně upravené agendy, která je navíc přísně kontrolována i sankcionována. Pokud nechce být vaše organizace u každé zakázky závislá na drahých právních kancelářích, je užitečné vyškolit si vlastního interního odborníka, který při zadávání a realizaci VZ obstará samostatně a spolehlivě všechny nebo většinu potřebných úkonů.

Místo: Praha

Termín: 1. 3. 2019 - 12. 4. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Elektronizace veřejných zakázek v otázkách a odpovědích

Shrnutí praktických zkušeností s elektronizací zakázek 5 měsíců po spuštění její plošné povinnosti.

Teprve nástup povinné elektronické komunikace ve veřejných zakázkách dle zákona 134/2016 Sb. odhalil v praxi řadu nejasných a rozporuplných momentů, ať už se jedná o využití elektronických nástrojů nebo vyhotovování a podepisování elektronických dokumentů.  Nabízíme vám rozbor nových požadavků i sdílení zkušeností dobré i špatné praxe pod vedením uznávané odbornice a lektorky.

Místo: Praha

Termín: Úterý, 5. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Elektronizace veřejných zakázek v otázkách a odpovědích

Shrnutí praktických zkušeností s elektronizací zakázek 5 měsíců po spuštění její plošné povinnosti.

Teprve nástup povinné elektronické komunikace ve veřejných zakázkách dle zákona 134/2016 Sb. odhalil v praxi řadu nejasných a rozporuplných momentů, ať už se jedná o využití elektronických nástrojů nebo vyhotovování a podepisování elektronických dokumentů.  Nabízíme vám rozbor nových požadavků i sdílení zkušeností dobré i špatné praxe pod vedením uznávané odbornice a lektorky.

Místo: Brno

Termín: Středa, 6. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Společné jmění manželů v kontextu podnikání

Co všechno se může stát s obchodním podílem společníka či akcionáře v případě rozvodu manželství.

Jako majitel obchodního podílu ve společnosti nesete nemalou dávku podnikatelského rizika. Položili jste si někdy otázku, jaké riziko k tomu navíc přidává manželství? V případě šťastného manželství žádné. Ovšem v případě sporného rozvodu zásadní! Objasníme vám, jaký vliv má manželství, jeho trvání, či skončení na vaše podnikatelské aktivity, pokud jde o majetkové vztahy.

Místo: Praha

Termín: Středa, 6. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Audit běžících dotací v obci + nová dotační nadílka

Nové radnice by si měly posvítit na dotační projekty, které běží, a zároveň se připravit na příval nových možností v roce 2019.

Jste si jisti, že jste po volbách nezdědili dotačního kostlivce ve skříni? Zejména pokud jste ve vedení obce nově, oceníte přehledný výčet kritických chyb při administraci běžících dotačních projektů, které mohou vyústit v malér – vracení části nebo celé dotace. A nezáleží na tom, zda jste noví nebo ostřílení radniční matadoři, vězte, že rok 2019 bude bohatý na dotační výzvy! Jejich přehled vám poskytneme právě na tomto semináři.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 7. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Přístupnost internetových stránek a mobilních aplikací dle nového zákona

Právě schváleno poslanci - připravte se na nový zákon, který harmonizuje legislativu EU v prostředí veřejného sektoru ČR.

Webové stránky a mobilní aplikace, které jsou provozovány veřejnými organizacemi, musí být přístupné i pro občany se zdravotním postižením. To sice řeší od roku 2016 platná Směrnice Evropského parlamentu a Rady EU, ale teprve nyní, v pátek 1. února 2019 schválila Poslanecká sněmovna PČR v této věci transpoziční český zákon. Nabízíme vám shrnutí změn, na které je třeba se připravit, a přehled doporučení pro jejich bezproblémové uvedení do praxe.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 7. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Měření a řízení výkonnosti podniku

Jak měřit to, co je pro podnik důležité, a převádět tak efektivně podnikovou strategii do každodenního života firmy.

Pouhé charisma, zkušenosti a intuice vedoucích pracovníků pro efektivní řízení výkonnosti podniku nestačí. Řízení výkonnosti stojí zejména na měřitelných kritériích, neboť platí, že „…co nemůžeš změřit, nemůžeš ani řídit“. Pojďme se společně zamyslet nad tím, jak měřítka výkonnosti správně navrhnout a jak z nich vytvořit systém, který podpoří efektivní řízení jednotlivých úseků, středisek i celého podniku.

Místo: Brno

Termín: Čtvrtek, 7. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Spolupráce školy, rodičů a OSPOD – jak na to

Škola, rodiče a OSPOD by měli fungovat jako rovnocenní partneři, přesto jejich spolupráce často vázne. Víme, jak to změnit.

Nedostatečná informovanost a vzájemná nedůvěra jsou nejčastějšími důvody nepochopení mezi školou, rodiči a pracovníky orgánů sociálně právní ochrany dětí (OSPOD). Pomůžeme vám zorientovat se v právech a povinnostech těchto subjektů a nastavit si efektivní pravidla vzájemné komunikace a spolupráce.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 7. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Autoevaluace v mateřské škole krok za krokem

Autoevaluace není zbytečná povinnost, ale plánovaný proces, který pomůže zvýšit kvalitu vzdělávání.

Mateřské školy mají zákonnou povinnost provádět autoevaluaci. Implementace funkčního hodnotícího systému patří mezi nejnáročnější činnosti ředitelek škol a jejich pedagogických týmů. Pomůžeme vám nastavit účinné mechanismy vlastního hodnocení školy a ukážeme, jak systematicky a komplexně vyhodnocovat stav podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání.

Místo: Praha

Termín: Úterý, 12. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Požární ochrana v roce 2019 – jak obstát při kontrole

Požadavky na správné zabezpečení požární ochrany v objektech a příprava na kontrolu požárního dozoru.

Zabezpečení požární ochrany v budovách a pracovních provozech podle aktuálních legislativních požadavků je povinností všech organizací. Provedeme vás přehledně všemi fázemi od projektové stavební dokumentace přes odpovědnost majitelů, správců a nájemců budov v oblasti požární ochrany až po konkrétní požadavky požárního dozoru.

Místo: Brno

Termín: Úterý, 12. 3. 2019

Více zde

Otevřený seminář

Oceňování zásob v účetnictví

Věrné zobrazení zásob ve finančním účetnictví, optimalizace daňové povinnosti a podpora řízení zásob s použitím manažerského účetnictví.

Oceňování a vykazování zásob v účetnictví je považováno za „vyšší dívčí“ znalostí, které ovlivňují kvalitu finančního řízení podniku. Jsou tu legislativní požadavky s povinným výkaznictvím vycházejícím z finančního účetnictví a navazující otázky výpočtu daňové povinnosti. Zároveň jsou ve hře dynamicky se rozvíjející metody, jejichž cílem je podpora řízení zásob v praxi za pomoci správně nastavených informací v manažerském účetnictví.

Místo: Brno

Termín: Středa, 13. 3. 2019

Více zde

Nahoru