Všechny vzdělávací akce - Seminaria

Menu

Online kurz

Specialista účtování DPH

Každý plátce DPH potřebuje účetního, který se zcela profesionálně orientuje v neustále se měnící problematice této daně.

Perfektní orientace v oblasti DPH vám umožní nejen bezchybnou správu této daňové povinnosti, ale i správnou argumentaci ve vztahu k obchodním partnerům či vůči správci daně v případě sporů nebo v případném daňovém řízení. Staňte se i vy specialistou a dopřejte si pocit jistoty při řešení běžných i komplikovaných obchodních případů.

Místo: Online

Termín: 15. 1. 2021 - 5. 3. 2021

Více zde

Online kurz

Finanční řízení příspěvkové organizace

Profesionální nástroje pro finanční management – optimální správa svěřeného příspěvku a dalších finančních zdrojů.

Pro efektivní fungování organizace je nezbytné porozumět zákonitostem finančního řízení. V případě příspěvkové organizace je třeba optimálně využít nejen finanční zdroje, které jsou k dispozici od zřizovatele, ale také generovat maximum zdrojů dodatečných, a to vše provázat s plněním vytčených strategických cílů. Cílem kurzu je seznámit účastníky s výhodami profesionálního finančního řízení právě ve specifické oblasti příspěvkových organizací.

Místo: Online

Termín: 19. 2. 2021 - 29. 3. 2021

Více zde

Online kurz

Manažer kybernetické bezpečnosti

IT bezpečnost není o systémech, ale o správném nastavení procesů, řádně vedené dokumentaci a řízení rizik.

Kybernetické útoky na zdravotnické a další subjekty prokázaly, že nejen veřejné instituce, ale ani firmy nejsou dostatečně chráněny proti útokům, jejichž počty každoročně vzrůstají. Zavirované sítě, blokované počítače, žádosti o výkupné jsou výsledkem podcenění rizik a nedostatečného nastavení úrovně zabezpečení. Přesvědčíme vás, že můžete významně zapracovat na IT bezpečnosti vaší organizace bez velkých nákladů a investic.

Místo: Online

Termín: 26. 2. 2021 - 9. 4. 2021

Více zde

Online seminář

Vyřazování majetku v praxi

Jak na prodej či likvidaci majetku ve veřejných organizacích bez rizika postihů.

Fyzické nakládání s majetkem, a tedy i jeho vyřazování je vymezeno řadou právních a účetních předpisů a jednoznačnými postupy. Konečnou odpovědnost nese vedení organizace. Musíte mít jistotu, že zodpovědní zaměstnanci mají příslušné znalosti a že v případě kontroly na úseku správy majetku nedojde k vážným problémům. Na semináři si ověříte, zda ve vaší organizaci při vyřazování majetku postupujete správně.

Místo: Online

Termín: Středa, 10. 3. 2021

Více zde

Online seminář

Jak účtovat a vykazovat dotace ve veřejném sektoru

Účetní a daňové náležitosti čerpání dotací u organizací veřejného sektoru.

Jako organizace veřejného sektoru jste příjemcem různých typů dotací. Pro správné zaúčtování čerpaných dotací potřebujete znát rozpočtová pravidla, účetní a daňové předpisy, legislativu související se zveřejňováním dotací a mnoho dalších zákonů. Seminář přehledně shrne všechny účetní a daňové souvislosti spojené s čerpáním dotací.

Místo: Online

Termín: Pondělí, 15. 3. 2021

Více zde

Online seminář

Veřejné zakázky na dodávky IT v praxi

Možnosti obrany dodavatele a další specifika veřejných zakázek v oblasti IT.

E-shop na dálniční známky, zdravotní registrační systémy – to je jen mediální „špička ledovce“ problémů se zakázkami v oblasti IT. Ale i menší zakázky v oblasti informačních technologií patří k obtížným a velmi riskantním pro obě strany zadávacího procesu. Nabízí současná zadávací praxe dostatečnou flexibilitu, aby v soutěži mohla zvítězit opravdu ta nejlepší nabídka? Ptejte se na slovo vzatého odborníka.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 18. 3. 2021

Více zde

Online seminář

GDPR souhlasy – rozlišování účelů zpracování

Jak se vyhnout obvyklým nešvarům při získávání souhlasu se zpracováním osobních údajů a nové pokyny EU.

Souhlas se zpracováním osobních údajů je natolik klíčovým pojmem nařízení GDPR, že je nezřídka v rozporu s právem nadužíván. Častým prohřeškem je také nerespektování rozlišování účelu zpracování souhlasů. Shrneme úspornou a praktickou formou všechny aktuální náležitosti spojené se souhlasem v GDPR a nahlédneme i do nových pokynů vydaných k této problematice Evropským sborem pro ochranu osobních údajů.  

Místo: Online

Termín: Úterý, 23. 3. 2021

Více zde

Online seminář

Nefinanční motivace zaměstnanců – jde to

Jak udržet motivaci a loajalitu zaměstnanců v obtížných dobách.

Jsou vaši zaměstnanci přetížení, nebo naopak nedostatečně vytížení v důsledku současné situace a hledáte způsoby, jak je motivovat? Krátí se rozpočty, je potřeba hledat úspory a o zvyšování mezd nemůže být řeč? Je celá řada možností, jak motivovat s využitím stávajících zdrojů a smysluplnějším využitím toho, co už máme. V našem semináři si řekneme, jak na to.

Místo: Online

Termín: Středa, 24. 3. 2021

Více zde

Online seminář

Antidiskriminační zákon a posuzování diskriminace v praxi

Rovnost v přístupu k zaměstnancům, podřízeným, klientům – je to realita nebo stále sci-fi?

Diskriminace na základě pohlaví, věku nebo zdravotního stavu není v naší společnosti i přes platná legislativní omezení bohužel ničím neobvyklým. Co a jak reguluje antidiskriminační zákon a jaké jsou typické situace v praxi organizací veřejného sektoru, kdy mohou být vaše postupy posuzovány jako diskriminační? Nabízíme vám doporučení z praxe zkušené odbornice.

Místo: Online

Termín: Středa, 24. 3. 2021

Více zde

Online seminář

Jak se vyhnout chybám při zveřejňování smluv

Kontroly stále odhalují neplatně zveřejněné smlouvy. Chybí přílohy, metadata, chybuje se v použití formátu.

Přinášíme vám souhrnný přehled možných závad a jejich následků při zveřejňování smluv v registru. Chybějící dodatky smluv a přílohy, nevhodný formát či „křivé skeny papíru“ patří k nejčastějším pochybením. Využijte praktická doporučení od jednoho z předních odborníků a vyhněte se zbytečným problémům a sankcím.

Místo: Online

Termín: Úterý, 30. 3. 2021

Více zde

Online seminář

Vedlejší hospodářská činnost ÚSC a příspěvkových organizací

Problémy s vykazováním VHČ – legislativní požadavky a praktické postupy pro rok 2021.

V územním samosprávném celku, příspěvkové či neziskové organizaci můžete k financování některých aktivit využít finanční prostředky z vlastního podnikání, ovšem pouze za přesně stanovených legislativních podmínek. Nabízíme vám shrnutí klíčových požadavků a doporučených postupů pro realizaci vedlejší hospodářské činnosti v rámci vašeho úřadu nebo příspěvkové organizace.

Místo: Online

Termín: Středa, 31. 3. 2021

Více zde

Online konference

Nový stavební zákon: 1 úřad – 1 řízení – 1 razítko

Nový systém • změny kompetencí • jiné povolovací procesy • dopady na územní plánování • digitalizace.

Vrcholí schvalování nového stavebního zákona, který má vstoupit v platnost na jaře 2021. Přinese řadu radikálních změn pro všechny aktéry stavebních řízení i realizátory stavebních zakázek. Ruší dosavadní povolovací procesy a zásadně mění systém veřejnosprávních kompetencí ve stavebních řízeních. Cílem je jejich zjednodušení a zrychlení. Budou všechna očekávání naplněna?

Místo: Online

Termín: Středa, 31. 3. 2021

Více zde

Online seminář

BOZP – nové povinnosti zaměstnavatelů v roce 2021

Získejte aktuální přehled o zákonných povinnostech v oblasti BOZP včetně novinek pro rok 2021.

Oblastní inspektoráty práce loni provedly přes 6 tisíc kontrol v oblasti zajištění BOZP a uložily pokuty v souhrnné výši 29 mil. korun. Abyste se vyhnuli problémům s Inspekcí práce, seznámíme vás se všemi aktuálními povinnostmi i novinkami pro tento rok. Namátkou se změnami v zákoně o ochraně veřejného zdraví, změnami v nakládání s nebezpečnými chemickými látkami nebo s aktuálním návrhem zákona o vyhrazených technických zařízeních.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 8. 4. 2021

Více zde

Online seminář

Spisová a archivní služba v roce 2021

Praktický návod na správu dokumentů ve vaší organizaci – jasně, efektivně a v intencích nejnovější legislativy.

Spisová a archivní služba v organizacích veřejného sektoru často stojí na okraji zájmu vedení, přitom jde o náročnou práci vyžadující soustavný monitoring měnící se legislativy a pružné zavádění změn do každodenního chodu spisovny. Pomůžeme vám zorientovat se v moderních přístupech ve správě dokumentů, především s důrazem na postupující elektronizaci veřejného sektoru.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 15. 4. 2021

Více zde

Nahoru