Všechny vzdělávací akce - Seminaria

Menu

Online kurz

Referent veřejných zakázek

Získejte odbornost a staňte se ceněným zaměstnancem, který ovládá celý proces zadání a realizace veřejné zakázky.

Každá veřejná organizace zadáním veřejné zakázky vstupuje na tenký led vysoce odpovědné a právně upravené agendy, která je navíc přísně kontrolována i sankcionována. Pokud nechce být vaše organizace u každé zakázky závislá na drahých právních kancelářích, je užitečné vyškolit si vlastního interního odborníka, který při zadávání a realizaci VZ obstará samostatně a spolehlivě všechny nebo většinu potřebných úkonů.

Místo: Online

Termín: 14. 5. 2021 - 25. 6. 2021

Více zde

Online seminář

Konflikty na pracovišti – AZ návody pro jejich řešení

Při řešení konfliktů na pracovišti nemusíte zbytečně objevovat kolo. Využijte zkušenosti autora bestselleru Konflikty ve firmách.

Jako personalista nebo ředitel se nevyhnete řešení nejrůznějších sporů: genderové či mezigenerační konflikty, hádky o peníze, vliv, autoritu, kompetence, revoltující podřízení či štvanice na šéfa. Konflikty na pracovišti byly, jsou a budou. Dobrá zpráva je, že jim lze účinně předcházet a úspěšně je řešit. Ukážeme vám jak na to: přehledně, srozumitelně a na praktických příkladech.

Místo: Online

Termín: Úterý, 22. 6. 2021

Více zde

Online seminář

GDPR v každodenní praxi personalisty

Aplikace nařízení GDPR a specifika českého zákona o zpracování osobních údajů v pracovněprávní agendě.

Každý personalista denně přichází do styku s osobními údaji zaměstnanců a zároveň odpovídá za toky těchto údajů v organizaci. Dohlíží na veškeré procesy při nakládání s osobními údaji, ať už k nim má přístup jen on sám, mzdová účtárna, IT oddělení, šéfové jednotlivých oddělení či externí zpracovatelé. Využijte našich doporučení a vyhněte se sankcím v případě kontroly.

Místo: Online

Termín: Pátek, 25. 6. 2021

Více zde

Online seminář

Konverze dokumentů a změny datových formátů

Jak na automatizovanou i manuální konverzi dokumentů a jaké formáty jsou třeba pro skartační řízení.

Současná situace nutí všechny organizace bezpečně využívat elektronickou správu dokumentů a e-archivaci. Základem je znalost, jak převádět dokumenty do a z elektronických formátů tak, aby vždy odpovídaly legislativním požadavkům. Provedeme vás problematikou (ne)autorizované konverze dokumentů a (ne)autorizované změny datových formátů s různou právní silou. Praktické rady vám pomohou předejít možným následkům nesprávného úředního postupu.

Místo: Online

Termín: Úterý, 29. 6. 2021

Více zde

Online seminář

Osobní složka zaměstnance ve veřejném sektoru

Jak vést správně osobní složku zaměstnance pro kvalitní výkon personální i mzdové agendy.

Správná organizace osobních složek pomůže nejen při plněních zákonných povinností zaměstnavatele, ale využijete ji při řízení zaměstnanců, jejich odměňování nebo vzdělávání.  Obsah osobní složky je pak zcela zásadní, když dojde na jakékoliv pracovněprávní spory. Zaměříme se na povinné i doporučené náležitosti osobní složky zaměstnance veřejného sektoru.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 1. 7. 2021

Více zde

Online seminář

Řešení krizových situací na sociálních sítích

Výbušné situace vzniklé na vašich profilech na sociálních sítích nejen v době pandemické.

V krizové době nebo pod tlakem okolností musíte přikročit k nestandardním nebo nepopulárním opatřením. Pokud je vaši zákazníci, zaměstnanci nebo veřejnost tolerují dnes, zítra to nemusí platit. Jistě se pak najdou lidé, kteří vám to budou chtít „osladit“ na vašem profilu na Facebooku. Co máte udělat pro zachování klidu a dobré image? Jak reagovat na nepříjemné dotazy a požadavky? Jak mít pod kontrolou, co se o vás říká?

Místo: Online

Termín: Úterý, 13. 7. 2021

Více zde

Online seminář

Facebook, sociální sítě a jejich využití ve veřejném sektoru

Sociální sítě jsou užitečným pomocníkem při kontaktu s občany a klienty. Ukážeme vám, jak na to.

Odhalte potenciál, který má nejen Facebook, ale i další sociální sítě pro rychlou komunikaci a získávání cenné zpětné vazby od občanů, návštěvníků či klientů. Zkušený stratég a kreativní specialistka vám srozumitelně a prakticky představí možnosti, jak založit profil, napsat zajímavý post, jak mu zajistit publicitu a jak se vypořádat s tzv. trolly.

Místo: Online

Termín: Úterý, 20. 7. 2021

Více zde

Online seminář

Jak efektivně řídit pracovní porady

Využijte čas na poradách nejen k předávání informací, ale i k týmové spolupráci a motivaci.

Pracovní porady, zejména nejsou-li smysluplně řízeny, mají špatnou pověst ztráty času. Vy chcete čas na poradách využít efektivně a vytěžit z něj maximum. Ať se scházíte „naživo“ nebo v online prostředí, nabízíme vám užitečné tipy, které vám pomohou realizovat porady časově úsporně, a navíc s přidanou hodnotou vyšší motivace vašeho pracovního týmu.

Místo: Online

Termín: Úterý, 20. 7. 2021

Více zde

Online seminář

Zakázky malého rozsahu – nová metodika

Cílem metodiky z dílny MMR a neziskovek je tento typ zakázek s úsporou papírování a vyšší právní jistotou.

Malými zakázkami do 6 000 000 Kč se jako zadavatelé zabýváte téměř denně, přitom vám chyběla dostatečná metodická podpora. Nová metodika určuje, kdy má v malých zakázkách probíhat soutěž a kdy lze bez problémů zadávat z ruky. Navíc získáte návod, jak zjednodušit stávající vnitřní směrnice. Nabízíme vám přehledné informace o nových pravidlech přímo od jejich spoluautora Jiřího Skuhrovce.

Místo: Online

Termín: Úterý, 20. 7. 2021

Více zde

Online seminář

Balanční test v GDPR – jak na to

Provedení balančního testu je nezbytnou součástí zpracování osobních údajů z důvodu oprávněného zájmu.

Zpracovávat osobní údaje lze v některých případech i bez souhlasu dotčených osob. Jde o zpracování z důvodu tzv. oprávněného zájmu správce nebo třetí strany. Vydáte-li se touto cestou, je třeba ověřit, zda je váš zájem skutečně oprávněný a zda máte ošetřena všechna rizika, tedy provést balanční test. Ukážeme, jakým způsobem a v jaké formě tyto testy provádět a dokumentovat pro případnou kontrolu.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 29. 7. 2021

Více zde

Vícedenní kurz

Referent správy majetku

Péče řádného hospodáře vyžaduje zodpovědné nakládání s majetkem. Chcete mít jistotu, že to váš člověk dělá správně?

Konečnou odpovědnost za hospodaření s majetkem nese vedení organizace. A právě referent správy majetku je tou klíčovou osobou, která musí garantovat statutárnímu zástupci, že náročnou agendu správy majetku bezpečně ovládá.  Namátkou: jak spravovat majetek se znalostí právních a účetních předpisů, jak s majetkem disponovat, jak ho zařazovat, udržovat, vyřazovat, prodávat a kdy likvidovat. Získejte jistotu správného postupu a vyšlete svého referenta majetku na expertní kurz.

Místo: Praha

Termín: 10. 9. 2021 - 22. 10. 2021

Více zde

Nahoru