Semináře a školení pro manažery - Seminaria

Menu

Otevřený seminář

Omezování fluktuace zaměstnanců s využitím manažerských nástrojů

Jak a co dělat, aby od nás kvalitní a kvalifikovaní pracovníci neodcházeli.

Vynaložili jste úsilí na získání vhodných zaměstnanců pro váš podnik a poslední věc, kterou si přejete, je, aby odešli. Nábor je obecně drahý a časově náročný proces. Čím déle můžete udržet stávající kvalitní zaměstnance, tím lépe. Analýza situace a zjišťování důvodů odchodu zaměstnanců z vaší společnosti vám pomohou pochopit, proč lidé odcházejí. Budete tak moci vyvinout úsilí k udržení zaměstnanců způsobem, který povede k výsledkům.

Místo: Praha

Termín: Pondělí, 18. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Evidence majetku – zhodnocování, odpisy, vyřazování

Péče řádného hospodáře vyžaduje zodpovědné nakládání s majetkem. Chcete se ujistit, že to děláte správně?

Chyby v evidenci majetku a v nakládání s ním mohou být významné nejen z účetního hlediska, ale také proto, že organizace spravuje cizí majetek. Porušení péče řádného hospodáře může být pak kvalifikováno i jako trestný čin. Základním předpokladem správného vedení majetku jsou znalosti správných postupů.  Nabízíme vám praktická doporučení, jak systematicky zabezpečit veškeré povinnosti související s evidencí majetku a nakládání s ním.

Místo: Praha

Termín: Pondělí, 18. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Dovoz a vývoz z pohledu DPH a celních předpisů

Udělejte si jasno v celních režimech a uplatňování DPH při importních a exportních operacích.

Pokud vaše firma spolupracuje se zahraničím v rámci Evropské unie nebo se třetími zeměmi, je tento seminář určen právě vám. Dozvíte se, jaké povinnosti či naopak zvýhodnění jsou spojeny se zahraničními operacemi jak z pohledu celních předpisů, tak z pohledu účtování daně z přidané hodnoty. Zaměříme se na aktuální stav a novinky v těchto oblastech, včetně opatření, která jsou plánována pro nejbližší budoucnost.

Místo: Brno

Termín: Středa, 20. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Řízení zásob a skladu moderně a efektivně

Ušetřete náklady a předcházejte problémům díky využití moderních logistických nástrojů.

Na tomto semináři se soustředíme na problematiku řízení zásob a zaměříme se na řešení typických problémových situací. S pomocí řady reálných příkladů propojíme teorii s praxí tak, abyste nové expertní poznatky mohli ihned začít využívat ve vaší firmě.

Místo: Praha

Termín: Středa, 20. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Jak uřídit dotační projekt z EU fondů bez rizika

Žádáte o dotaci EU nebo už jste jejími příjemci? Věřte, že okamžikem schválení dotace teprve všechno začíná.

Získání a čerpání dotace z fondů EU znamená projít náročnými administrativními povinnostmi – od podání žádosti, přes reportování a projektové řízení až po vyúčtování dotace a následnou publicitu.  Vysvětlíme vám, jak celý tento náročný proces úspěšně zvládnout, aniž byste se vystavili riziku sankcí či dokonce možnosti odebrání dotace.

Místo: Praha

Termín: Úterý, 26. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Oceňování podniku

Nástroje použitelné pro ocenění podniku a jejich praktické ukázky.

Budete prodávat firmu, nebo naopak kupovat? Potřebujete odhadnout či stanovit její hodnotu? Představíme vám základní nástroje využívané pro oceňování podniku. Zároveň vám ukážeme praktické příklady, jak ocenění vypadá (a jak vypadat nemá). Nepochybně zde platí, že o peníze jde až v první řadě…

Místo: Brno

Termín: Úterý, 26. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Myšlenkové mapy pro manažerskou praxi

Ovládněte praktický nástroj pro kreativní třídění informací, plánování i rozhodování.

Zahlcení informacemi v dnešní době znesnadňuje rozhodování. Pro jednotlivosti nám často uniká vnímání celku. Tvorba myšlenkových map je ideální metodou pro nalezení priorit, utřídění myšlenek, ale i pro manažerské plánování, organizaci poznámek a zápisů a jako základ pro reportování či sdílení výstupů s týmem. Podpořte svou kreativitu a využijte naplno svůj potenciál.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 12. 7. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Vedlejší hospodářská činnost ÚSC a příspěvkových organizací

Problémy s vykazováním VHČ – legislativní požadavky a praktické postupy.

Územní samosprávné celky i příspěvkové organizace mohou k financování některých aktivit využít finanční prostředky z vlastního podnikání, ovšem pouze za přesně stanovených legislativních podmínek. Nabízíme vám shrnutí klíčových požadavků a doporučených postupů pro realizaci vedlejší hospodářské činnosti ve vašem kraji, městě, obci či příspěvkové organizaci.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 19. 7. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Záludnosti smluv na IT projekty

Jak se vyhnout rizikům při uzavírání smluv v oblasti nákupu, užívání, licencování či pronájmu IT technologií a služeb.

Zavádíte nový informační systém? Spouštíte nový CRM, ERP nebo Document management systém? Vstupujete do cloudu? Je dobré vědět, že právní a ekonomická rizika jsou vysoká. IT dodavatelé, ať tuzemští či nadnárodní mají obsáhlé know-how a jednostranné verze smluv, které vám předloží k podpisu. V rámci své vlastní sebeobrany se v nich naučte číst! Seznamte se s pravidly a strukturou těchto smluv a tím, jak se při jejich uzavírání vyvarovat omylů, které se mohou nepříjemně prodražit.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 19. 7. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Výběrové řízení – umění, jak vést pohovory

Naučte se rychle přečíst kandidáty, aneb příprava, vedení a vyhodnocování pohovorů.

Výběr nových pracovníků byl finančně a časově náročný vždy. Dnes se přidává nová komplikace: na trhu je minimum volných kandidátů. Nejhorší možností je vybírat špatně a výběrová řízení prodražovat jejich opakováním. Akutním úkolem pro personalisty a vedoucí pracovníky je „trefit se napoprvé“. Klíčem k úspěšnému výběrovému řízení je správné vedení výběrových pohovorů. Z nich lze mnohé poznat, ale také v nich lze mnohé přehlédnout.

Místo: Brno

Termín: Čtvrtek, 19. 7. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Zavádíme procesní řízení v organizaci

Všichni o tom mluví, ale málokdo to umí. Nechte se inspirovat osobně autorem knihy Procesní řízení pro manažery.

Cítíte, že jednotlivé organizační složky si každá hraje na svém písečku a chybí mezi nimi spolupráce? Převažuje přístup k řešení dílčích operativních problémů nad hlavním společným cílem – uspokojením vašich klientů a zákazníků? Právě procesní řízení vám umožní propojit práci výkonných manažerů, personalistů, controllerů i kvalitářů a poskytne vašim zaměstnancům logické a jednoznačné zadání pro jejich práci.

Místo: Brno

Termín: Středa, 25. 7. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Veřejné zakázky malého rozsahu, podlimitní a ve zjednodušeném režimu

Načerpejte v letním období nové podněty pro zadávání veřejných zakázek s nižším finančním objemem.  

Postup při zadávání menších zakázek měl být dle nového zákona rychlejší a flexibilnější, přesto zadavatelé v obavě z budoucích postihů stále dobrovolně volí přísnější postupy - někdy zbytečně. Nabízíme vám nejen výklad, ale především praktické zkušenosti s  ustanoveními nového zákona, která se aplikují na zakázky s nižší předpokládanou hodnotou, tedy na zakázky malého rozsahu, zakázky podlimitní a v novém tzv. zjednodušeném režimu.

Místo: Praha

Termín: Úterý, 31. 7. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Excelence v prodejních dovednostech

Letní trénink pro podstatně vyšší efektivitu prodejů - s využitím ověřených taktik včetně představení inovativních postupů.

Prodávat je dnes čím dál těžší, zákazníci náročnější, konkurenti asertivnější a produkty složitější. Jak z toho ven? Řada obchodníků poptává návody na rozvoj a inovace svých prodejních kompetencí. Patříte-li mezi ně, udělejte si čas na tento inovativní seminář, který záměrně uvádíme ve volnějších letních měsících mimo špičku „obchodní sezóny“.

Místo: Praha

Termín: Středa, 1. 8. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Jak postavit obchodně-marketingový plán pro rok 2019

Cože, plánování příštího roku startuje už nyní? Jistě! Připravte pro firmu ambiciózní, avšak realistický a měřitelný prodejní plán.

Kdo je naším zákazníkem a jaká jsou jeho očekávání? Jakou konkurenční výhodu mu nabízíme? Jaké informace můžeme a musíme vyhodnocovat, abychom správně nastavili obchodní a marketingové cíle? Máme vhodně definovány strategie podle jednotlivých nástrojů marketingového mixu? Tyto otázky zodpoví jen kvalitní obchodně-marketingový plán.  Očekáváme-li v roce 2019 úspěch, musíme naplánovat, jak se k němu dostat.

Místo: Brno

Termín: Středa, 15. 8. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Evidence majetku – zhodnocování, odpisy, vyřazování

Péče řádného hospodáře vyžaduje zodpovědné nakládání s majetkem. Chcete se ujistit, že to děláte správně?

Chyby v evidenci majetku a v nakládání s ním mohou být významné nejen z účetního hlediska, ale také proto, že organizace spravuje cizí majetek. Porušení péče řádného hospodáře může být pak kvalifikováno i jako trestný čin. Základním předpokladem správného vedení majetku jsou znalosti správných postupů.  Nabízíme vám praktická doporučení, jak systematicky zabezpečit veškeré povinnosti související s evidencí majetku a nakládání s ním.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 13. 9. 2018

Více zde

Proběhlo

Otevřený seminář

Proběhlo

Prevence syndromu vyhoření pedagogů

Jak nepodlehnout stresu při práci ve školství.

Od pedagoga se očekává téměř nemožné: že bude výborně učit, vnímat potřeby žáků, vycházet s rodiči, a to vše úspěšně vyladí s potřebami školy. V praxi pedagog čelí nejen protichůdným přáním, ale i silným emocím. Od chronicky prožívaného stresu je k rozvoji syndromu vyhoření už jen krok. Seminář nabídne poznatky ředitelům, jak rozeznat syndrom vyhoření u kolegů, učitelé si osvojí konkrétní techniky sebepoznání svého stavu a návody, jak syndromu vyhoření aktivně čelit.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 14. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Zákon o registru smluv v roce 2018

Pokud máte pochybnosti, nabízíme odpovědi a zkušenosti.

Do aplikace zákona o registru smluv už rok výrazně zasahuje nový sankční mechanismus. V registru se stále vyskytují smlouvy s takovými chybami, že jsou zjevně neplatné se všemi nežádoucími důsledky, které neplatnost přináší. Využijte praktická doporučení od jednoho z předních odborníků v této oblasti a vyhněte se zbytečným problémům a sankcím.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 14. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Řízení zásob a skladu moderně a efektivně

Ušetřete náklady a předcházejte problémům díky využití moderních logistických nástrojů.

Na tomto semináři se soustředíme na problematiku řízení zásob a zaměříme se na řešení typických problémových situací. S pomocí řady reálných příkladů propojíme teorii s praxí tak, abyste nové expertní poznatky mohli ihned začít využívat ve vaší firmě.

Místo: Brno

Termín: Středa, 13. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Záludnosti smluv na IT projekty

Jak se vyhnout rizikům při uzavírání smluv v oblasti nákupu, užívání, licencování či pronájmu IT technologií a služeb.

Zavádíte nový informační systém? Spouštíte nový CRM, ERP nebo Document management systém? Vstupujete do cloudu? Je dobré vědět, že právní a ekonomická rizika jsou vysoká. IT dodavatelé, ať tuzemští či nadnárodní mají obsáhlé know-how a jednostranné verze smluv, které vám předloží k podpisu. V rámci své vlastní sebeobrany se v nich naučte číst! Seznamte se s pravidly a strukturou těchto smluv a tím, jak se při jejich uzavírání vyvarovat omylů, které se mohou nepříjemně prodražit.

Místo: Brno

Termín: Úterý, 12. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Proběhlo

Nároky na archivaci dokumentů ve firmě

Nakládáte ve vaší firmě s dokumenty podle aktuálních legislativních požadavků?

Požadavky na archivaci a správu dokumentů se v poslední době dynamicky mění a týká se to i soukromého sektoru. Nabízíme vám shrnutí aktuálních legislativních povinností včetně adaptace české legislativy na Nařízení EU č. 910/2014 eIDAS a Nařízení EU č. 679/2016 GDPR a praktické tipy pro bezchybnou archivaci a lepší správu dokumentů.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 7. 6. 2018

Více zde

Nahoru