Všechny vzdělávací akce - Seminaria

Menu

Online Seminář

Online – Pandemický plán pro zdravotní a sociální služby

Nemáme to za sebou – připravte se na 2. vlnu nebo nové výskyty infekčních onemocnění koncepčně.

Je čas zhodnotit průběh pandemie a aktualizovat pandemické plány pro jejich lepší využití ve vaší organizaci. Jedině tak budete dobře připraveni na další vlnu či nové výskyty infekcí, budete schopni lépe omezovat škody a zabráníte ohrožení pacientů, klientů a personálu. Upozorníme zejména na to, co musí správný pandemický plán zahrnovat specificky v nemocnicích, zdravotnických zařízeních, domovech seniorů a dalších organizacích s rizikovými klienty.

Místo: Online

Termín: Pondělí, 8. 6. 2020

Více zde

Online Kurz

Online - Efektivní využití Excelu v účetní praxi

Účetní a Excel patří neodmyslitelně k sobě. Seznamte se s užitečnými nástroji pro vaši každodenní praxi.

Jak vybrat v excelu z nabízených funkcí a výpočtů ty nejužitečnější pro vaši účetní a ekonomickou praxi? Seznámíme vás s různými typy účetních a ekonomických výpočtů, poradíme, jak zpracovávat a vyhodnocovat velké objemy dat, jak je analyzovat a tvořit sofistikované strukturované přehledy a modely, které ocení vedení vaší firmy.

Místo: Online

Termín: 9. 6. 2020 - 12. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – Jak řídit Supply Chain Management v koronakrizi

Krize v dodavatelsko – odběratelských vztazích je tady. Připravte se dřív, než bude pozdě.

Současná krize ukazuje, jak zásadní roli hraje pružnost logistiky a správné nastavení dodavatelsko – odběratelských vztahů pro zásobování, výrobu a celkovou funkčnost firem. Přeprava, skladování, manipulace a další logistické procesy od dodavatele k odběrateli nyní fungují v mimořádně extrémních podmínkách. Osvojte si pravidla pro krizové řízení v oblasti Supply Chain Managementu (SCM).

Místo: Online

Termín: Úterý, 9. 6. 2020

Více zde

Online Kurz

Online - Problémy při plánování pracovních směn

Zaměstnavatel může určit, kdy budou zaměstnanci pracovat. Čím vším je omezen a co může naopak využít?

Plánování směn je běžnou povinností vedoucích zaměstnanců a právem zaměstnavatele. Řada zaměstnavatelů však plánuje směny tak, že se vystavuje postihu inspekce práce, nebo se se naopak zbytečně omezuje.  Lze plánovat směny dohodářům, mladistvým zaměstnancům, těhotným ženám či osobám se zdravotním postižením? Jaká rizika přináší plánování směnných provozů? Nabízíme praktické odpovědi na vaše otázky.

Místo: Online

Termín: 10. 6. 2020 - 11. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – Home office z pohledu pracovního práva

Jak nastavit podmínky práce z domova legislativně správně, a přitom rozumně.

Výkon práce je dnes značně zkomplikován pandemickou situací. Díky moderním technologiím lze naštěstí mnoho činností plnohodnotně vykonávat i z domova. Jak si však s home office poradit z pracovněprávního hlediska? Co musíte jako zaměstnavatel zajistit, jaká jsou obvyklá rizika, a naopak ověřená dobrá praxe? Nabízíme vám shrnutí toho nejpodstatnějšího, na co se při realizaci práce z domova zaměřit.

Místo: Online

Termín: Středa, 10. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – Jak (s)právně řešit rušení školních výjezdů v souvislosti s COVID-19

Jaká jsou práva školy a žáků vůči cestovním kancelářím, ubytovatelům a dalším poskytovatelům zrušených školních akcí.

Namísto plánovaného školního výletu, sportovního kurzu, školy v přírodě nebo zahraniční exkurze děti sedí doma, učí se online a škola musí řešit, jak s plánovaným harmonogramem akcí naložit a co vše lze vyjednat s ubytovateli či cestovními kancelářemi. Jaká jsou práva školy a jaká jsou práva žáků při neuskutečněných školních akcích? Na to odpoví specialistky na cestovní právo a školskou problematiku.

Místo: Online

Termín: Středa, 10. 6. 2020

Více zde

Online Kurz

Online - Kybernetické hrozby 2020 – jak se aktivně bránit

IT bezpečnost není o systémech, ale o správném nastavení procesů a řádně vedené dokumentaci.

Nedávné kybernetické útoky na zdravotnické a další subjekty prokázaly, že nejen veřejné instituce, ale ani firmy nejsou dostatečně chráněny proti útokům, jejichž počty každoročně vzrůstají. Zavirované sítě, blokované počítače, žádosti o výkupné jsou výsledkem podcenění rizik a nedostatečného nastavení úrovně zabezpečení. Přesvědčíme vás, že můžete významně zapracovat na IT bezpečnosti vaší organizace bez velkých nákladů a investic.

Místo: Online

Termín: 11. 6. 2020 - 16. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – Anonymizace údajů a ochrana obchodního tajemství ve zveřejňovaných smlouvách

Získejte odpovědi na nejčastější otázky související s ochranou informací při zveřejňování smluv v registru.

Zákon o registru smluv prošel poslední novelizací v roce 2019, přesto se v jeho aplikaci stále chybuje. Nejasnosti přetrvávají zejména v souvislosti s anonymizací osobních údajů a ochranou informací ve smlouvách. Povinné subjekty často neví, co je potřeba „začernit“, co ponechat v textu smlouvy a co musí být v metadatech, jinak smlouva neplatí. Využijte praktická doporučení od jednoho z předních odborníků a vyhněte se zbytečným problémům a sankcím.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 11. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – Datové schránky z pohledu veřejné správy

Jak na doručování prostřednictvím Informačního systému datových schránek.

Datová schránka se v průběhu koronavirové pandemie stala nepostradatelným nástrojem pro komunikaci. Práce se systémem ISDS se pro úřady a další organizace stala naprostou nezbytností. Tématem semináře budou informace o doručování a zejména shrnutí správného úředního postupu při doručování. Věnovat se budeme praktickým zkušenostem a nejčastějším obstrukčním jednání ze stran adresátů.

Místo: Online

Termín: Pátek, 12. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – Zaměstnávání cizinců – aktuálně po korona krizi

Jak v této turbulentní době splnit všechny povinnosti spojené se zaměstnáváním cizinců.

Získejte informace o povinnostech zaměstnavatelů při zaměstnávání cizinců včetně specifik v době po pandemii COVID-19.  Zaměstnávání cizinců z členských států EU i ze třetích zemí předpokládá striktní dodržování zákonů cizineckého a pracovního práva jakož i respektování příslušných pojistných a daňových předpisů. Včetně znalosti novinek a aktualit.

Místo: Online

Termín: Pondělí, 15. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – Radniční periodika obcí, měst a krajů – aktuální praxe

Desatero vydávání tištěného zpravodaje a publikování informací na webu, sociálních sítích a v médiích obecně.

Vydávání radničních a krajských periodik tištěných či on-line podléhá závazné právní regulaci – tiskovému zákonu, svobodné soutěži politických sil, svobodě projevu a zákazu cenzury. Seznámíme vás s právními požadavky, regulacemi ve volebním období a poskytneme konkrétní doporučení pro vydávání dobrého a občany oceňovaného periodika.

Místo: Online

Termín: Úterý, 16. 6. 2020

Více zde

Online Kurz

Online - Jak připravit nabídku na veřejnou zakázku

Prokazování kvalifikace, forma komunikace se zadavatelem a změny v  připravované novele ZZVZ.

Předpokladem pro získání veřejné zakázky je perfektně připravená nabídka jak věcným obsahem, tak i formálně. Právě formální stránka věci je nebezpečná – i malá procesní chyba může být ve výběrovém řízení příčinou neúspěchu. Zdůrazníme klíčové momenty a všechna kritická místa při přípravě nabídkové dokumentace. Zaměříme se také na změny v připravované novele ZZVZ ve vazbě na dodavatele.

Místo: Online

Termín: Středa, 17. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – Specifika elektronického dokumentu ve správním řízení

Jaké problémy a možnosti přináší elektronická podání a další elektronické úkony do správního řízení.

Praxe posledních měsíců nutí všechny organizace rychle se vypořádat s problémy, které přináší práce s dokumenty v elektronické podobě. Základem je orientace ve formátech, konverzních postupech a znalost jejich kompatibility v rámci jednotlivých úkonů správního řízení. Na semináři si ověříte, zda postupujete správně. Problematiku shrneme ve světle aktuální právní úpravy i z hlediska nejčastějších chyb z praxe.

Místo: Online

Termín: Středa, 17. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online – Aktuální dotace EU pro firmy – jedny z posledních

V ekonomické krizi potřebujete jistotu, že vašemu podniku neuniká možnost získat podporu na investice a rozvojové projekty.

Imperativem dne je nejen řízení dostupného cash-flow, ale potřeba vyhledávání doplňkových finančních zdrojů. K tomu se výtečně mohou hodit jedny z posledních dotačních výzev z dotačního období 2014 – 2020. Pokud i váš podnik potřebuje získat nové zdroje finančního krytí pro příští dva až tři roky, je nezbytné orientovat se dobře v možnostech, které vám nabízí aktuálně vyhlašované dotační programy.

Místo: Online

Termín: Středa, 17. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Online - Financování školy – PHmax, nové výkazy a aktuality

Nový systém financování pro školy znamená zcela změnit strategii jejího hospodaření.

Jako ředitelé a manažeři škol se od letošního roku potýkáte s významnými změnami v rozpočtování finančních zdrojů školy. Reforma přišla s novými pojmy PHmax, s normativy nepedagogů i novými výkazy P1c 01 a P1d 01. Umět se orientovat ve všech podrobnostech může být oříšek, proto vám přinášíme návodný seminář.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 18. 6. 2020

Více zde

Online Seminář

Dokumentární akreditivy – nejčastější chyby a problémy

Co jako exportér potřebujete vědět o dokumentárních akreditivech, aby pracovaly ve váš prospěch.

Dokumentární akreditivy jsou při exportních operacích výborný sluha, ale zlý pán. Také už vás dokázaly potrápit? Připadá vám podoba, v jaké akreditivy dostáváte, špatně srozumitelná? Namítá vám vaše banka, že jste nesplnili podmínky, a vy je přitom v akreditivu nevidíte? Pomůžeme vám přečíst složité akreditivy a ukážeme vám současnou praxi při kontrole dokumentů.

Místo: Online

Termín: Pátek, 19. 6. 2020

Více zde

Online Kurz

Online - Asistentka advokátní kanceláře

Jak silná má být pravá ruka vaší advokátní praxe.

Profesionální asistentka erudovaná v oboru práva a orientovaná v právním prostředí je nezbytnou součástí každé dobře fungující advokátní kanceláře. Aby mohla být oporou celému týmu advokátů, musí disponovat vynikající orientací v chodu a potřebách advokátní praxe. Neztrácejte vlastní drahocenný čas – náš kurz zajistí proškolení vaší asistentky či office manažerky specificky pro výkon práce v advokátní kanceláři.

Místo: Online

Termín: 22. 6. 2020 - 25. 6. 2020

Více zde

Online Kurz

Online - Plánování a řízení výroby v době krize

Pokročilé nástroje pro výrobní manažery s důrazem na výzvy dnešního, vysoce nestabilního trhu.

Efektivně plánovat a řídit výrobu patří k nejnáročnějším činnostem ve výrobní firmě. To platí dvojnásob v době současné krize, která si žádá maximální flexibilitu, efektivitu a schopnost reakce na nepředvídatelné změny. Novým výzvám lze čelit ovládnutím ověřených, ale také nových principů, poznatků a nástrojů, které si osvojíte především pro zvýšení pružnosti plánování a realizace výroby.

Místo: Online

Termín: 23. 6. 2020 - 26. 6. 2020

Více zde

Online Kurz

Online - Excel pro pokročilé – manažerské analýzy

Použijte pro analýzu svých dat profesionální nástroje MS Excel.

Data, která organizace sbírají a ukládají, jsou často velmi dobře využitelná pro inteligentní analýzy, které přináší potřebné a užitečné výstupy a informace. K tomu je však nutné znát pokročilé nástroje Microsoft Excel a jejich funkce. Na kurzu se nejen detailně seznámíte s jejich možnostmi, ale naučíte se je prakticky používat.

Místo: Online

Termín: 23. 6. 2020 - 26. 6. 2020

Více zde

Online Kurz

Online – Kamerové systémy a monitoring dle GDPR

Povinnosti provozovatelů kamerových systémů versus práva těch, kteří jsou sledováni.

Využívání kamerových systémů je žádoucí zejména z bezpečnostních důvodů, ale vždy je třeba respektovat související nároky na ochranu osobních údajů. To platí zvláště po účinnosti nařízení GDPR. Na praktických příkladech ukážeme vše podstatné pro legislativně oprávněný, a přitom efektivní monitoring zaměstnanců i návštěvníků budov.

Místo: Online

Termín: 23. 6. 2020 - 24. 6. 2020

Více zde

Nahoru