Online kurz
Specialista odměňování a benefitů
Vytvořte férový a motivující systém odměňování, který posílí vaši firmu i spokojenost zaměstnanců.
Odměňování a benefity patří k nejkomplikovanějším personálním agendám. Mnoho zaměstnavatelů řeší, jak nastavit mzdy spravedlivě a transparentně, jak motivovat zaměstnance a zároveň udržet rozpočet pod kontrolou. Kurz vám ukáže, jak se v problematice efektivně orientovat – od základních principů odměňování přes legislativní limity až po praktické návody, jak svůj systém vylepšit. Díky samostudiu si vše vyzkoušíte na vlastní praxi a odnesete si konkrétní řešení, které využijete ve vaší firmě.
Místo: Online
Termín: 5. 11. 2025 - 3. 12. 2025
Online kurz
Zástupce ředitele školy
Komplexní průvodce školským právem, povinnou dokumentací a finančním řízením školy na míru zástupcům.
Funkce zástupce ředitele školy přináší množství různorodých situací a agend. A i přesto, že jako zástupce za všechny agendy nemáte konečnou odpovědnost, pro samostatné plnění dílčích úkolů musíte mít dobré a všestranné znalosti obdobně jako ředitel. Kurz vás provede komplexem práva, financování školy a její organizace jako celku tak, abyste byl/a plnohodnotným spolupracovníkem svého ředitele.
Místo: Online
Termín: 6. 11. 2025 - 4. 12. 2025
Online kurz
Specialista účtování DPH 2026
Velký přehled situací při účtování této daně včetně návodů na jejich řešení pro rok 2026.
Perfektní orientace v oblasti DPH vám umožní bezchybnou správu této daňové povinnosti a bezproblémové zapracování změn, které každoročně s novým kalendářním rokem přichází. Díky kvalitním znalostem budete schopni najít správnou argumentaci ve vztahu k obchodním partnerům či vůči správci daně v případě sporu nebo v případném daňovém řízení. Staňte se i vy specialistou a dopřejte si pocit jistoty při řešení běžných i komplikovaných obchodních případů.
Místo: Online
Termín: 11. 11. 2025 - 9. 12. 2025
Online kurz
Manažer kybernetické bezpečnosti 2026
IT bezpečnost není o systémech, ale o procesech a řízení rizik – připravte se na přísnější povinnosti nového kyberzákona.
Každodenní kybernetické incidenty na veřejné i soukromé subjekty prokázaly, že mnoho organizací není dostatečně chráněno proti útokům. A jejich počty každoročně vzrůstají. Zavirované sítě, blokované počítače, žádosti o výkupné jsou výsledkem podcenění rizik a nedostatečného nastavení úrovně zabezpečení. Přesvědčíme vás, že můžete významně zapracovat na IT bezpečnosti vaší organizace bez velkých nákladů a investic. Zároveň tím dostojíte novým legislativním povinnostem od listopadu 2025.
Místo: Online
Termín: 28. 11. 2025 - 9. 1. 2026
Online kurz
Stavbyvedoucí – řízení stavby profesionálně
Získejte přehled o klíčových povinnostech a odpovědnostech, které potřebujete znát pro kvalitní a bezpečné řízení stavby.
Pozice stavbyvedoucího vyžaduje řadu specializovaných znalostí. Nad rámec odborného řízení stavby zodpovídá stavbyvedoucí rovněž za dodržování bezpečnosti práce, smluvních podmínek projektu, finančních kalkulací, za řízení víceprací či za vztahy se zaměstnanci, dodavateli a investorem. Na kurzu detailně projdeme všechny důležité oblasti, které se na průmyslovce nebo fakultě často neřeší – ať už jde o odpovědnosti, zákonné povinnosti, nebo praktické situace ze stavby.
Místo: Online
Termín: 28. 11. 2025 - 8. 1. 2026
Online kurz
Školní kariérový poradce
Jak vhodně ve školách využít možnosti profesionálního kariérového poradenství při rozhodování žáků o své budoucnosti.
Kariérové poradenství je dynamický obor a ve školách již zdaleka není jen o vyplňování přihlášek na střední školu. Nový RVP zdůrazňuje nutnost nového pojetí obsahů „Osobnostní a sociální výchova“ či „Člověk a svět práce“. Nezbytností je dobrá orientace na trhu práce a individuální a skupinová práce s reflexí žáků samotných. Na kurzu získáte řadu aktuálních informací a také konkrétní návody, jak pracovat nejen s žáky, ale jak zapojit i další členy pedagogického sboru, rodiče či externisty.
Místo: Online
Termín: 3. 12. 2025 - 17. 12. 2025
Online kurz
Referent správy majetku
Postupujte správně a s péčí řádného hospodáře nakládejte s majetkem.
Konečnou odpovědnost za hospodaření s majetkem nese vedení organizace. Referent správy majetku je nicméně klíčovou osobou, která musí garantovat statutárnímu zástupci, že náročnou agendu správy majetku bezpečně ovládá. Namátkou: jak spravovat majetek se znalostí právních a účetních předpisů, jak s majetkem disponovat, jak ho zařazovat, udržovat, vyřazovat, prodávat a kdy likvidovat. Získejte jistotu správného postupu a vyšlete svého referenta majetku na náš odborný kurz.
Místo: Online
Termín: 3. 12. 2025 - 17. 12. 2025
Online kurz
Pověřenec pro ochranu osobních údajů 2026
Nové skutečnosti a povinnosti, propojení ochrany osobních údajů a kybernetické bezpečnosti, nová legislativa.
Doba přináší velmi dynamický vývoj v oblasti ochrany osobních údajů v propojení s vysokými nároky na kybernetickou bezpečnost. Nové výzvy přináší všudypřítomná umělá inteligence – řádí napříč online prostorem a díky nepozornosti uživatele může sahat i po osobních údajích a nekontrolovaně je šířit. Získejte přehled, co vše a jak nově ošetřit v oblasti ochrany osobních údajů v souladu s aktuální legislativou.
Místo: Online
Termín: 3. 12. 2025 - 5. 12. 2025
Online seminář
Odpovědnost statutára firmy aktuálně
Pozor na spoluodpovědnost za škodu způsobenou ostatními statutáry a jaký je aktuální výklad souběhu funkcí statutárů.
Při výkonu funkce jednatele, předsedy nebo člena představenstva ručíte za případnou škodu vlastním osobním majetkem. Navíc je třeba počítat i se sdílením odpovědnosti za škodu způsobenou ostatními statutáry. Evergreenem pak zůstává otázka souběhu funkcí. Aktuální výzvou je odpovědnost v případě insolvence nebo úpadku společnosti. Nabízíme užitečný přehled a odpovědi na vaše otázky z praxe.
Místo: Online
Termín: Středa, 3. 12. 2025
Online seminář
Hodnocení pedagogických pracovníků návodně
Pro ředitele: jak úspěšně a účelně zvládnout nelehký úkol hodnocení pedagogů.
Vedoucí pracovník ve školství je povinen hodnotit své podřízené. V případě pedagogických pracovníků se jedná o nelehký úkol, protože kvalita jejich práce je obtížně měřitelná a hodnocení bývá často subjektivní. Poradíme vám, jak správně sestavit pracovní náplně a jak na jejich základě stanovit využitelná kritéria a hodnoticí nástroje tak, aby hodnocení pracovníků vedlo nikoli k frustraci, ale ke zlepšování kvality školy.
Místo: Online
Termín: Středa, 3. 12. 2025
Online seminář
Skončení pracovního poměru v roce 2026
Jak skončit pracovní poměr snadno, rychle a s co nejnižšími náklady.
Při ukončování pracovního poměru se zaměstnavatelé často dopouštějí zbytečných chyb, které je mohou stát hodně času i peněz. Objasníme vám, jakou formou ideálně vztah se zaměstnancem rozvázat. Ukážeme vám, jak má vypadat správný vytýkací dopis, a vysvětlíme, kdy je ho potřeba. Zaměříme se na související problémy při ukončování pracovního vztahu, jako je náhrada škody či srážky ze mzdy a proplácení dovolené. Získáte i návody na postup u zaměstnanců na DPČ či DPP.
Místo: Online
Termín: Čtvrtek, 4. 12. 2025
Online seminář
Vyúčtování zahraničních pracovních cest v příkladech
Získejte odpovědi na rozporuplné otázky vyúčtování cestovních náhrad při cestách do zahraničí.
S vyúčtováním cestovních náhrad při pracovních cestách do zahraničí je spojena celá řada praktických otázek: V jaké měně musí nebo může být zaměstnanci poskytnuta záloha? Musí zaměstnavatel poskytovat zaměstnancům kapesné? Co když zaměstnanec ztratí jízdní doklad? Co když zaměstnanec v zahraniční onemocní? Musí zaměstnavatel při zahraniční pracovní cestě uhradit zaměstnanci návštěvu člena rodiny? Nejen na tyto otázky odpoví náš praktický seminář.
Místo: Online
Termín: Čtvrtek, 4. 12. 2025
Online seminář
Hodnocení zaměstnanců obcí a příspěvkových organizací – jak na to
Hodnocení zaměstnanců jako významný „posilovač“ stability pracovního poměru.
Hodnocení zaměstnanců patří k důležitým činnostem prováděným vedoucím pracovníkem. Má své opodstatněné místo i v oblasti veřejné správy. Dobře provedené hodnocení poskytuje zaměstnanci zpětnou vazbu, posiluje jeho motivaci a dodává mu jistotu v pracovních vztazích. Pro zaměstnavatele mají výstupy hodnocení význam při tvorbě vnitřní kultury v organizaci. Ukážeme vám, jak efektivně hodnotit zaměstnance s přihlédnutím ke specifikům veřejné správy a speciálně obcí a jimi zřízených subjektů.
Místo: Online
Termín: Čtvrtek, 4. 12. 2025
Online seminář
Doplňková činnost školních jídelen – možnosti a úskalí
Pravidla pro úspěšný a bezpečný provoz doplňkové činnosti pro školní jídelny.
Doplňkovou činnost provozuje podle České školní inspekce asi polovina školních jídelen. Řada dalších o této činnosti uvažuje s cílem získat finanční prostředky navíc. Narážejí přitom na skutečnost, že pro doplňkovou činnost platí jiné právní předpisy než pro školní stravování a je spjata s podstatně vyššími riziky. Pomůžeme vám zorientovat se v příslušné legislativě a poskytneme praktické rady pro bezpečné provozování doplňkové činnosti.
Místo: Online
Termín: Pátek, 5. 12. 2025
Online seminář
Roční hodnocení zaměstnanců efektivněji
Hodnoticí pohovor jako nástroj pro udržení motivace a loajality zaměstnanců.
Nesprávně nastavený hodnoticí systém prokazatelně snižuje angažovanost a loajalitu zaměstnanců. Přitom často stačí jen drobná změna procesu a dosáhnete požadovaných výsledků – zaměstnanci přijmou vaše sdělení a podaří se je namotivovat k lepším výkonům v příštím roce. Získejte praktické tipy, jak maximálně zefektivnit metody hodnocení zaměstnanců tak, aby hrály ve váš prospěch.
Místo: Online
Termín: Pátek, 5. 12. 2025
Online kurz
ICT metodik pro chytrou školu
Využití IT ve výuce podporuje i nový vzdělávací program – získejte řadu tipů, jak moderní technologie přiblížit pedagogům i žákům vaší školy.
Současná situace ve školách klade na ICT koordinátory a metodiky vysoké nároky. Už jen sledování turbulentního vývoje v této oblasti je často nad rámec běžné pracovní náplně. Na kurzu získáte ucelené know-how, prakticky využitelné hned zítra ve vaší škole. Získáte inspiraci, osvědčené postupy a praktické dovednosti, díky nimž můžete digitální proměnu školy zvládnout s jistotou a přehledem.
Místo: Online
Termín: 8. 12. 2025 - 17. 12. 2025
Online seminář
Vnitřní řád školní družiny a jeho náležitosti
Ptejte se na praktické zkušenosti s tvorbou i obsahem vnitřního řádu školní družiny.
Vnitřní řád je základní oporou organizace a provozu školní družiny a povinnou součástí její dokumentace. Přitom tvorba i obsah vnitřního řádu bývají opomíjeny, případně se nevyužívají dostatečně a efektivně. Jde o závazný předpis, který vychází z platné legislativy, a podléhá tedy požadavkům, které je třeba znát a do řádu propsat. Srozumitelně a přehledně shrneme náležitosti obsahu vnitřního řádu školní družiny tak, aby byl vaší oporou pro vytvoření bezpečného prostředí pro děti.
Místo: Online
Termín: Pondělí, 8. 12. 2025
Online seminář
Aktuality mzdového účetnictví v roce 2026
Dopad legislativních změn do mzdového účetnictví – praktický přehled.
Rok 2026 přinese do praxe mzdových účetních mnoho novinek. Řada změn vychází z aktuálních novelizací – od jednotného měsíční hlášení, přes řešení pracovních úrazů až po dopady flexinovely. Významné parametrické změny jsou spojeny s novým vyměřovacím základem, což ovlivní výpočty sociálního, zdravotního i nemocenského pojištění. Získejte komplexní přehled legislativních novinek a užitečné návody, jak je správně aplikovat v praxi.
Místo: Online
Termín: Úterý, 9. 12. 2025
Online seminář
Úhrada domácí zdravotní péče v roce 2026
Smluvní vztahy a úhradové podmínky se zaměřením na poskytovatele domácí péče.
Pro poskytovatele zdravotních služeb včetně domácí péče je zajištění funkčního vztahu se zdravotními pojišťovnami klíčové. Na co je nutné se připravit při změnách smluvního vztahu nebo před jeho uzavřením? Jak správně vykazovat služby a výkony a co očekávat při kontrolách? Jak se mění úhradové podmínky ošetřovatelské a paliativní péče poskytované zdravotníky v domácím prostředí v roce 2026? Získejte odpovědi od expertky.
Místo: Online
Termín: Úterý, 9. 12. 2025
Online seminář
Jak na tvorbu volitelných předmětů
Praktické tipy a návody pro základní a střední školy – od učebního plánu po očekávané výsledky učení.
Tvorba volitelných předmětů je komplexní proces – od ukotvení ve vašem ŠVP přes systematickou přípravu učebního plánu až po detailní popis očekávaných výsledků učení. Nabídka volitelných předmětů by měla vycházet ze zájmů žáků, ale i z personálních a materiálních podmínek vaší školy. Seminář shrne, jak jsou volitelné formy vzdělávání upraveny v novém RVP. Nabídneme praktické nástroje pro vytváření kvalitního obsahu, výběr vhodných výukových metod a efektivní hodnocení dosažených výsledků.
Místo: Online
Termín: Úterý, 9. 12. 2025
