Všechny vzdělávací akce - Seminaria

Menu

Online kurz

Správa vozového parku – fleet management

Průvodce efektivní správou služebních vozidel vaší organizace aneb jak optimalizovat náklady, a přitom vhodně inovovat.

Profesionální fleet manažer má přehled o trhu, ekonomice, legislativě, ale i nových trendech. To vše by měl být schopen využít při řízení celého vozového parku s cílem úspory nákladů a zefektivňování jeho provozu. Správným nastavením kritérií výběru a pravidel provozu služebních vozidel lze docílit značných úspor. V rámci našeho kurzu vaši správci získají maximum aktuálních informací pro svá správná rozhodnutí při řízení vašeho autoprovozu.

Místo: Online

Termín: 27. 8. 2025 - 8. 10. 2025

Více zde

Online seminář

Kontroly technických zařízení ve zdravotnictví

Pravidelné kontroly a revize technických zařízení jsou nejlepší prevencí vzniku úrazů a škod na majetku.

Technická zařízení jsou nedílnou součástí objektů zdravotnických zařízení, od jednoduchých prvků technické infrastruktury až po sofistikované přístroje. Ruku v ruce s technologickým rozvojem vzrůstají nároky na zajištění bezpečného provozu a správného používání všech těchto zařízení. Zásadní roli přitom mají periodické kontroly a revize technických zařízení, které významně snižují riziko úrazu a škod na majetku.

Místo: Online

Termín: Středa, 27. 8. 2025

Více zde

Online seminář

Objevte sílu umělé inteligence v personalistice

AI jako spolehlivý asistent pro praxi HR manažera a personalisty.

Využití umělé inteligence má v HR jednoznačné výhody – od automatizace sourcingu, screeningu, onboardingu až po interní komunikaci –, ale i limity. Chcete, aby se AI stala spolehlivým asistentem, nikoliv všudypřítomnou hrozbou při práci s osobnímu údaji? Doporučíme vám aplikace, které v personální praxi maximálně využijete, a na příkladech ukážeme ideální způsob promptování pro co nejrelevantnější výsledky. Vše s odkazem na to, jak v AI prostředí zabránit zneužití osobních dat.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 28. 8. 2025

Více zde

Online seminář

Daňová úskalí elektromobility

Jak nejlépe využít podpory elektromobility v daňové oblasti a neztratit se přitom v labyrintu předpisů.

S rozvojem elektromobility se průběžně vyvíjejí i související daňové předpisy. Budou vás zajímat způsoby a možnosti zdanění a odpisů elektromobilů, dobíjecích stanic a výdajů na spotřebu. Na semináři vás proto seznámíme s nejnovějšími změnami v příslušných daňových předpisech a nasměrujeme vás k jejich správné a zároveň ekonomicky výhodné aplikaci v oblasti elektromobility. Dostatečný prostor bude věnován dotazům z vaší účetní a daňové praxe.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 28. 8. 2025

Více zde

Online seminář

Jak vyjednávat o ceně v nákupu

Budovat dlouhodobé vztahy s dodavateli a přitom si zajistit výhodné ceny – jak to skloubit?

Každý nákupčí usiluje dlouhodobě o to, aby ceny dodavatelů rostly co nejméně a kvalita dodávek stoupala. Klíčem je efektivní vyjednávání, které vyžaduje nejen dobrý přehled o trhu, ale i znalost specifických technik. Existují stále platná pravidla, s nimiž můžete dosáhnout udržitelných tržních cen i spolehlivých dodacích podmínek, a tím pozitivně ovlivnit vaše cashflow. Tato pravidla a metody si ukážeme na našem semináři.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 28. 8. 2025

Více zde

Online kurz

Finanční plánování pro inteligentní firmu

Sestavení finančního plánu má přesná pravidla. Bez precizních znalostí bude firma plout náhodně – jako loď bez mapy a kompasu.

Finanční plánování je systematická a technická disciplína a stojí za to se ji naučit. Základní pravidla jsou jasně daná a při tvorbě dobrého finančního plánu je nutné je důsledně respektovat. V opačném případě se společnost nemůže spolehlivě opřít o plánované informace při finančních rozhodnutích a šířeji při řízení podniku. Na tomto kurzu zvládnete tuto náročnou disciplínu díky ideální kombinaci online seminářů s lektorem a distančního samostudia.

Místo: Online

Termín: 5. 9. 2025 - 3. 10. 2025

Více zde

Online seminář

Jak vytvořit a vést IT dokumentaci v organizaci

Řádně vedená dokumentace IT procesů, softwaru a hardwaru je prevencí před kyberútokem a prvním předpokladem jakékoli léčby.

Kybernetické útoky jsou stále sofistikovanější a žádná organizace si nemůže být jista absolutní ochranou. Řádná evidence IT postupů, procesů, smluv a počítačových licencí je klíčová pro přežití organizace v kritické situaci. Tou může být nejen hackerský útok, ale například i kontrola zacházení s osobními daty dle GDPR. Na semináři shrneme všechny náležitosti IT dokumentace a podíváme se také, jak se do vedení IT dokumentace promítne nová směrnice NIS2.

Místo: Online

Termín: Pondělí, 8. 9. 2025

Více zde

Online seminář

Objevte kouzlo kontingenčních tabulek a grafů

Naučte se třídit a analyzovat informace uložené v tabulkách Excelu efektivně.

Kontingenční tabulky a grafy představují jeden z nejmocnějších nástrojů pro účinnou analýzu a třídění velkého množství dat. Stačí mít k dispozici jednu či více databázových tabulek, nastavit několik parametrů a žasnout nad výsledky, které byste jiným způsobem získali výrazně složitější cestou. Seznámíme vás přehledně s možnostmi těchto excelových funkcí.

Místo: Online

Termín: Úterý, 9. 9. 2025

Více zde

Online seminář

Veřejné zakázky a nový stavební zákon – aktuální praxe

Změny v praxi zadavatelů i dodavatelů stavebních veřejných zakázek pod taktovkou nového stavebního zákona.

Nový stavební zákon přinesl v minulém roce řadu změn. Vedle hojně diskutované digitalizace stavebního řízení jde také o změnu postupů ve veřejných zakázkách na stavební práce, a to na straně zadavatelů i dodavatelů. Jak se změny projevily v praxi? Vše přehledně shrneme s důrazem na konkrétní dopady do zadávacích řízení na stavební práce.

Místo: Online

Termín: Úterý, 9. 9. 2025

Více zde

Online seminář

Nové trendy v zaměstnaneckých benefitech

Jak vytvořit motivující balíček benefitů na míru každému zaměstnanci.

V málokteré organizaci se vyskytuje zcela homogenní skupina zaměstnanců. Mnohem častěji se jedná o kolektiv složený z jedinců různého věku, pohlaví, vzdělání a na různých pozicích. Nabídnout stejné benefity všem by byl proto holý nesmysl. Ukážeme vám, jak přizpůsobit benefity jednotlivým skupinám zaměstnanců a sestavit ideální a vyvážený mix. Představíme také budoucí trendy v benefitech a jejich očekávaný dopad na různé typy pracovníků.

Místo: Online

Termín: Středa, 10. 9. 2025

Více zde

Online kurz

ESG manažer – od strategie k reportingu

Buďte připraveni na život s ESG – strategie a reporting nejen jako povinnost, ale jako konkurenční výhoda.

ESG reporting je povinný pro řadu velkých společností a ve svém důsledku i pro jejich dodavatele a ty, kteří chtějí zvýšit své renomé u finančních institucí. Využije ho i veřejná správa při demonstraci své sociální odpovědnosti. V rámci kurzu se detailně zorientujete v aktuální podobě ESG regulace. Pochopíte, jak vytvořit funkční ESG strategii a jaká data budete potřebovat pro kvalitní reporting ve všech pilířích ESG. Vše s důrazem na okamžitou praktickou aplikaci ve vaší organizaci.

Místo: Online

Termín: 11. 9. 2025 - 16. 10. 2025

Více zde

Online seminář

Pracovní porady – návody pro efektivní řízení

Využijte čas na poradách nejen k předávání informací, ale i k týmové spolupráci a motivaci.

Pracovní porady mají na většině pracovišť špatnou pověst. Pokud jsou neefektivně řízeny, sklouzávají k formalismu a bývají považovány za mrhání časem. Jak čas na poradách využít na maximum a udělat z nich skutečně užitečná setkání? Ať se scházíte „naživo“, nebo v online prostředí, nabízíme vám osvědčené tipy, které vám pomohou realizovat porady časově úsporně, a navíc s přidanou hodnotou vyšší motivace vašeho pracovního týmu.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 11. 9. 2025

Více zde

Online seminář

Výkaz cash flow a jeho nástrahy z účetního hlediska

Peněžní toky, jejich struktura a správné vykazování i řízení z účetního pohledu.

Peněžní toky neboli cash flow jsou nedílnou součástí účetní agendy. Nesete odpovědnost za jejich správné zobrazení v účetnictví a často jste přímo či nepřímo zapojeni i do jejich řízení. Zaměříme se nejen na kategorie peněžních příjmů a výdajů, ale i na vysvětlení podstaty a významu výkazu cash flow. Vše prakticky aplikujeme v návodné případové studii.

Místo: Online

Termín: Pondělí, 15. 9. 2025

Více zde

Online seminář

Projektový management s podporou AI

Jaké výzvy staví před řízení projektů užití umělé inteligence a jak je zvládnout.

Umělá inteligence přináší převratné změny i do projektového řízení. Chcete-li ve své pozici projektového manažera do budoucna obstát, potřebujete získat nové dovednosti a kompetence. Jaké typy umělé inteligence se už nyní aplikují v projektovém řízení? Kde a jak vám AI může usnadnit práci a ušetřit čas? Vybavíme vás znalostmi a dovednostmi pro orientaci v dynamicky se měnícím prostředí řízení projektů.

Místo: Online

Termín: Úterý, 16. 9. 2025

Více zde

Online seminář

Nakládání s chemickými látkami aktuálně

Přehled současných požadavků jak správně používat, skladovat a likvidovat chemické látky a směsi ve firmách.

Problematika nakládání s chemickými látkami podléhá celé řadě předpisů v oblastech bezpečnosti, ochrany ŽP či posuzování rizik. Získejte ucelený přehled o aktuálních zákonných povinnostech v oblasti používání, skladování a likvidace chemických látek a směsí a vyhněte se možným sankcím ze strany kontrolních orgánů.

Místo: Online

Termín: Středa, 17. 9. 2025

Více zde

Online kurz

Specifika účetnictví ve výrobním podniku

Zvládněte nástrahy účetních postupů ve výrobním provozu – praktický průvodce účtováním zásob, DPH a odpisů majetku.

Jako účetní ve výrobním podniku se ve své praxi setkáváte s typy operací, které se jinde vyskytují okrajově nebo vůbec. Právě účetně správné zachycení zásob, rozpracované výroby, odepisování, technického zhodnocování a s tím vším související otázky DPH představují složitý úkol. V kurzu zjistíte, jak vše správně zaúčtovat a předejít tak chybám v účetnictví vaší společnosti, které se mohou prodražit.

Místo: Online

Termín: 23. 9. 2025 - 5. 11. 2025

Více zde

Online seminář

Technické zhodnocení – součást budovy, nebo samostatný majetek

Správně rozlišit opravu majetku a jeho technické zhodnocení je náročné, důsledky chyb jsou však závažné.

Provádíte ve firmě stavební úpravy a váháte, zda se jedná o technické zhodnocení majetku, nebo o jeho opravu? Oba pojmy od sebe často dělí jen tenká hranice, ale z účetního a daňového hlediska se jedná o dvě zcela odlišné záležitosti. Ukážeme vám, jak účetně posoudit rekonstrukci, modernizaci, ale i opravy technologických zařízení, kdy základem je správné určení charakteru majetku, a provedeme vás jejich účetními a daňovými dopady.

Místo: Online

Termín: Úterý, 23. 9. 2025

Více zde

Online seminář

Jak na EUDR v praxi – nové nařízení proti odlesňování

Seznamte se včas s povinnostmi EUDR, které dopadnou na řadu výrobců i obchodníků.

Nařízení proti odlesňování (EUDR) klade na výrobce a distributory komodit a produktů spojených s odlesňováním a znehodnocováním lesů nové požadavky. Jak se nová opatření mohou dotknout vaší firmy, její výroby nebo obchodu? Čas na přípravu se krátí a splnění všech nových povinností bude znamenat zásahy do firemních systémů i procesů. Na semináři získáte aktuální informace a návod, jak pracovat s informačním systémem EUDR.

Místo: Online

Termín: Středa, 24. 9. 2025

Více zde

Online seminář

Jak zvládnout vyjednávání s odbory

Pravidla úspěšné komunikace s odborovou organizací zaměstnavatele včetně příslušných dopadů flexinovely ZP.

Vyjednávání s odbory je obtížná disciplína, kterou ne každý zaměstnavatel zvládne. Hladké komunikaci výrazně napomůže, když obě strany znají a respektují svá práva a povinnosti. Objasníme vám, o čem s odbory komunikovat musíte a v jakém rozsahu, a kdy už jsou požadavky odborářů neoprávněné. Doplníme také dopad flexinovely zákoníku práce na vyjednávání. To vše na praktických příkladech.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 25. 9. 2025

Více zde

Online seminář

Konflikty na pracovišti – AZ návody pro jejich řešení

Při řešení konfliktů na pracovišti nemusíte zbytečně objevovat kolo. Využijte zkušenosti autora bestselleru Konflikty ve firmách.

Jako personalista nebo ředitel se nevyhnete řešení nejrůznějších sporů: genderové či mezigenerační konflikty, hádky o peníze, vliv, autoritu, kompetence, revoltující podřízení či štvanice na šéfa. Konflikty na pracovišti byly, jsou a budou. Dobrá zpráva je, že jim lze účinně předcházet a úspěšně je řešit. Ukážeme vám jak na to: přehledně, srozumitelně a na praktických příkladech.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 2. 10. 2025

Více zde

Nahoru