Zaměření konference
Zavedení home office jako vnitropodnikového standardu připomíná vypuštění džina z láhve, kterého už tam nejde vrátit. Stejně tak home office přináší v praxi, kromě přínosů, i nečekanou řadu nových problémů. Ty začínají pracovně právními aspekty, otázkami bezpečnosti práce, pokračují potížemi při řízení a koordinaci vzdálených zaměstnanců a končí starostmi IT manažera při ochraně sítě a cenných firemních dat.
Není však třeba vynalézat kolo - konference vás upozorní na zjevná i skrytá rizika fenoménu home office a nabídne praktická řešení , která pomohou při zavádění nebo korekci standardů práce z domova ve vaší organizaci. Pracovní ráz konference umožní v rámci jednotlivých bloků intenzivní diskusi s přednášejícími.
Koho konference osloví
Pracovní konference Home office jako módní trend, i jako právní a IT riziko je určena všem zaměstnavatelům z řad soukromých společností i veřejného sektoru, kteří se chtějí blíže seznámit s možnostmi využití instrumentu home office pro své zaměstnance.
Program pracovní konference (9,00 – 15,30 hod)
1. blok – Home office z pohledu pracovního práva
Každý, kdo umožňuje práci podřízeným z domova, by se měl nejprve seznámit - možná překvapivě - s právním rámcem výkonu práce z domova. Upozorníme vás na praktické problémy, se kterými se jako zaměstnavatelé při umožnění práce z domova setkáte, a nabídneme řešení, jak můžete tyto problémy minimalizovat. Pozornost bude věnována i právním aspektům nových forem práce na dálku, které jsou zaměstnavateli stále častěji využívány.Mgr. Eliška Barthelemy, advokátka kanceláře Vyskočil, Krošlák a Partneři Mgr. Romana Szutanyi, advokátka kanceláře Vyskočil, Krošlák a Partneři
2. blok – Home office z pohledu řízení lidských zdrojů
Opravdu vede home office k efektivnější práci zaměstnanců? Přináší zaměstnavateli úlevu či naopak další potíže? Je vhodný pro všechny, nebo jen pro některé zaměstnance? Má být práce z domova vyhrazena pro výjimečné situace, nebo se má stát standardem? Tyto a další otázky zodpoví část konference zaměřená na příležitosti a rizika, které home office přináší z hlediska řízení lidských zdrojů.Mgr. Martina Hejduková
3. blok – Home office z pohledu IT správy
Příspěvek se zaměří na praktické aspekty využití široce dostupných technologií, včetně cloudových řešení, díky nimž je dnes práce z domova možná takřka ve všech organizacích. Na jedné straně je vynikající, že pracovat lze bez větších omezení nezávisle na tom, kde se aktuálně nacházíte a jaké používáte v danou chvíli koncové zařízení. Odvrácenou stranou jsou zcela nové nároky, které vzdálená práce klade na procesy, bezpečnost firemní sítě a na zajištění firemních dat. A o nich je třeba vědět.Petr Špetlík, Microsoft
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV - v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Místo konání
Praha - Konferenční centrum City
KCC má ideální polohu, je lehce dostupné jak metrem tak autem - z jižní spojky či z magistrály jste tady za pár minut.
Adresa: Na Strži 65/1702, 140 00 Praha 4, www.kc-city.cz
Doprava: Metrem C na stanici Pankrác a pak jen 100 m pěšky. Pokud pojedete autem, mapku naleznete níže.
Parkování: Pár kroků od KCC se nachází obchodní centrum Arkády, kde jsou stovky parkovacích míst. První 3 hodiny jsou k dispozici zdarma, každá další započatá hodina je za 40 Kč. Parkování je možné v okolních ulicích zcela zdarma - počítejte však s nějakou chvilkou na vyhledání volného místa.
zobrazit na Google mapě