Pro ty, kteří musí spravovat dokumenty v intencích nejnovější závazné legislativy, a navíc v elektronické podobě.
Online
Nedávná zkušenost karanténních opatření nutí všechny organizace bezpečně využívat nástroje pro elektronickou správu dokumentů. Seznámíme vás s problematikou vedení spisové služby u organizací veřejného sektoru, a to s důrazem na elektronizaci těchto agend. Praktická doporučení vám pomohou předejít možným následkům nesprávného úředního postupu, který je s nástupem elektronizace veřejné správy bohužel velmi rozšířen.
Termín
1. blok:
středa, 3. 2. 2021
| 09:00 - 14:00
2. blok:
čtvrtek, 4. 2. 2021
| 09:00 - 14:00
3. blok:
pátek, 5. 2. 2021
| 09:00 - 14:00
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Cena
8 390 Kč
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
V případě, že se vám nehodí některý z termínů, budete moci využít nahrávku, kterou obdržíte.