Právní předpisy související s financováním regionálního školství
Jak je aktuálně nastaveno financování škol
postup financování pedagogické práce
výkaz P1c-01 jako podklad pro vykazování skutečných výkonů a ostatní výkazy ovlivňující financování
chyby ve výkazech a jak je řešit
PHmax jako maximální počet týdenní výuky ve škole v souvislosti s výší financí
základní pravidla pro výpočet PHmax
praktické příklady pro jednotlivé druhy škol (MŠ, ZŠ, SŠ) a školských zařízení (ŠD)
možnosti řešení kritických situací při překročení PHmax
Jaké finance a v jaké výši získáme na pedagogické pracovníky (skutečná výše, normativy)
nárokové složky (tarify, zvláštní příplatek, specializační příplatek)
nenárokové složky (osobní příplatek, odměny)
2) Online seminář: čtvrtek, 24. 4. 2025
Pedagogická intervence jako podpůrné opatření, její správné financování a vykazování
poskytování pedagogické intervence do 31. 1. 2021 a od 1. 2. 2021 (financování, vykazování, přechod na nový režim)
legislativní rámec pro nový způsob financování a vykazování pedagogické intervence
zdroje pro financování pedagogické intervence (do 31. 1. 2021 a od 1. 2. 2021)
odměňování pedagogů za pedagogickou intervenci (do 31. 1. 2021 a od 1. 2. 2021)
Výkaz P1d-01
kdy se vyplňuje
jak se vyplňuje
jaké z toho vyplývají nároky, nenároky
vztah P1c-01 a P1d-01 a jejich odlišnosti
3) Online seminář: úterý, 29. 4. 2025
Správné vykazování podpůrných opatření 2. až 5. stupně s nárokem na finanční zdroje ve výkaze R 44-99
aplikace vyhlášky 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a související legislativy (vzdělávání žáků se SVP, stupně podpůrných opatření, práce s PPP a SPC, doporučení a zpráva, IVP)
vykazování a financování podpůrných opatření 2. až 5. stupně (NFN) – výkaz R 44-99
Financování podpůrných opatření 1. stupně – pedagogická intervence