Menu

Moduly kurzu Výkaznictví ve školách

1) Online seminář: čtvrtek, 17. 4. 2025 
  • Právní předpisy související s financováním regionálního školství
  • Jak je aktuálně nastaveno financování škol
    • postup financování pedagogické práce
    • výkaz P1c-01 jako podklad pro vykazování skutečných výkonů a ostatní výkazy ovlivňující financování
    • chyby ve výkazech a jak je řešit
  • PHmax jako maximální počet týdenní výuky ve škole v souvislosti s výší financí
    • základní pravidla pro výpočet PHmax
    • praktické příklady pro jednotlivé druhy škol (MŠ, ZŠ, SŠ) a školských zařízení (ŠD)
    • možnosti řešení kritických situací při překročení PHmax
  • Jaké finance a v jaké výši získáme na pedagogické pracovníky (skutečná výše, normativy)
    • nárokové složky (tarify, zvláštní příplatek, specializační příplatek)
    • nenárokové složky (osobní příplatek, odměny)
2) Online seminář: čtvrtek, 24. 4. 2025 
  • Pedagogická intervence jako podpůrné opatření, její správné financování a vykazování
    • poskytování pedagogické intervence do 31. 1. 2021 a od 1. 2. 2021 (financování, vykazování, přechod na nový režim)
    • legislativní rámec pro nový způsob financování a vykazování pedagogické intervence
    • zdroje pro financování pedagogické intervence (do 31. 1. 2021 a od 1. 2. 2021)
    • odměňování pedagogů za pedagogickou intervenci (do 31. 1. 2021 a od 1. 2. 2021)
  • Výkaz P1d-01
    • kdy se vyplňuje
    • jak se vyplňuje
    • jaké z toho vyplývají nároky, nenároky
    • vztah P1c-01 a P1d-01 a jejich odlišnosti
3) Online seminář: úterý, 29. 4. 2025 
  • Správné vykazování podpůrných opatření 2. až 5. stupně s nárokem na finanční zdroje ve výkaze R 44-99
    • aplikace vyhlášky 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a související legislativy (vzdělávání žáků se SVP, stupně podpůrných opatření, práce s PPP a SPC, doporučení a zpráva, IVP)
    • vykazování a financování podpůrných opatření 2. až 5. stupně (NFN) – výkaz R 44-99
  • Financování podpůrných opatření 1. stupně – pedagogická intervence
  • Diskuse a odpovědi na vaše dotazy
Nahoru