Jak se stát úspěšným třídním učitelem aneb kde jsem - kam mířím - jak se tam dostanu
Role třídního učitele ve škole ve vazbě na kulturu školy
Práce s třídní žákovskou samosprávou
Třídní demokracie
Spolupráce s kolegy a vedením školy
Lídrovství třídního učitele
Třídní a jeho zástupci
Podpora profesního rozvoje - jak zjistím své vzdělávací potřeby
Vize třídního učitele - jaké cíle si pro práci se třídou dáváme (SWOT analýza)
2) Distanční samostudium: 16. 11. – 1. 12. 2019
Zmapování konkrétní situace ve škole prostřednictvím SWOT analýzy (kdo všechno je třídní, jak se třídami pracují, co se daří / nedaří, co nás ohrožuje a jaké příležitosti vidíme, kde je v tomto moje místo, kam mířím a jak se tam dostanu)
Příprava třídní pobytové akce/projektu včetně zajištění místa, dopravy, přípravy programu, veškeré dokumentace, informací pro rodiče, promyšlení jak na akci/projektu bude potřeba pracovat s jednotlivými žáky
Důležitou součástí bude práce s cíli a jejich realizací a rozpoznáváním toho, co je důkazem, že byly naplněny.