Menu

Moduly kurzu Profesionální asistentka – klíčové dovednosti

1) Online seminář: pondělí, 23. 2. 2026 
Klíčové dovednosti pro práci asistentky
  • Specifika asistentské práce – loajalita a důvěra jako pevná součást pozice
  • Týmové role a osobnostní charakteristiky – jak s nimi pracovat efektivně a bez zabřednutí do „žabomyších“ interních válek
  • Time management – jak maximálně využít pracovní čas bez stresu a napětí
  • Jak dobře plánovat a organizovat úkoly – jak určovat priority, třídit je, smysluplně zpracovávat a případně distribuovat správnými firemními procesy
  • Organizace porad, návštěv vedení, workshopů
  • Umělá inteligence v práci asistentky
    • jak využívat AI pro úsporu času (shrnutí e-mailů, příprava podkladů, překlady, meeting notes)
    • automatizace rutinních činností
    • vytváření rychlých šablon a textů
    • pravidla bezpečné práce s daty
2) Online seminář: pondělí, 2. 3. 2026 
Asertivní komunikace a práce se stresem
  • Typy komunikace – ústní, písemná, online
  • Rozdíly ve vnímání různých typů komunikace a problémy, které z nich mohou vzejít
  • Asertivní a nenásilná komunikace – jak na to
  • Image a etiketa
    • zásady společenského chování
    • sebeprezentace v rámci firemní kultury
  • Práce se stresem jako nezbytná součást práce „v první linii“
    • jak rozpoznat přetížení včas
    • techniky krátké regenerace v průběhu dne
    • nastavení zdravých hranic
  • Sebedůvěra a jak ji posilovat
3) Online seminář: pátek, 10. 3. 2026 
Nástroje Microsoft 365 pro asistentky
  • OneDrive – cloudové úložiště dokumentů pro sdílení, souběžnou editaci a historie verzí
  • OneNote – elektronické poznámkové bloky: shromažďování, třídění, vyhledávání a sdílení informací formou poznámek
  • Outlook – e-maily
    • připojování souborů z OneDrivu
    • zpracování pošty a pravidla jako nástroj automatického zpracování pošty
    • práce s více poštovními účty a sdílené schránky
  • Outlook – elektronický kalendář
    • pozvánky a sledování přijetí účastníky události / online schůzky
    • hlasování o času schůzky
    • hybridní práce
  • To Do – správa osobních úkolů
    • úkol z e-mailu
    • termíny a připomenutí
    • důležité úkoly a úkoly aktuálního dne
    • seznamy úkolů
    • sdílení seznamů úkolů
  • Planner – plánování týmových úkolů
  • Loop – nástroj týmové spolupráce
    • seznam úkolů
    • hlasovací tabulka
    • agenda schůzky v Teams
  • Teams – portál týmové spolupráce
    • chat, týmy a kanály
    • možnosti a nastavení online schůzky
Závěr – online test – získání certifikátu o absolutoriu 

Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu. 

Nahoru