Moduly kurzu Profesionální asistent/ka ředitele
1) Online seminář: pátek, 27. 1. 2023
- Specifika asistentské práce – loajalita a důvěra jako pevná součást pozice
- Time management – jak maximálně využít pracovní čas bez stresu a napětí
- Jak dobře plánovat a organizovat úkoly – jak určovat priority, třídit je, smysluplně zpracovávat a případně distribuovat správnými firemními procesy
- Týmové role a osobnostní charakteristiky – jak s nimi pracovat efektivně a bez zabřednutí do „žabomyších“ interních válek
2) Online seminář: pátek, 10. 2. 2023
- Typy komunikace – ústní, písemná, online
- Rozdíly ve vnímání různých typů komunikace a problémy, které z nich mohou vzejít
- Asertivní a nenásilná komunikace – jak na to
- Image a etiketa
- zásady společenského chování
- sebeprezentace v rámci firemní kultury
- Práce se stresem jako nezbytnou součástí práce „v první linii“
- Sebedůvěra
3) Online seminář: pátek, 24. 2. 2023
Nástroje Office 365 pro asistentky
- OneDrive – cloudové úložiště dokumentů pro sdílení, souběžnou editaci a archiv verzí
- OneNote – elektronické poznámkové bloky: shromažďování, třídění, vyhledávání a sdílení informací formou poznámek
- Outlook – e-maily
- připojování souborů z OneDrivu
- zpracování pošty a automatické zpracování pošty
- práce s více poštovními účty a sdílené schránky
- Outlook – elektronický kalendář
- pozvánky a sledování přijetí účastníky události/online schůzky
- doplněk FindTime: hlasování o času schůzky
- To Do – evidence osobních úkolů
- Planner jako evidence týmových úkolů
Závěr – online test – získání certifikátu o absolutoriu
Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.