Menu

Moduly kurzu Profesionální asistent/ka ředitele

1) Online seminář: pátek, 27. 1. 2023 
  • Specifika asistentské práce – loajalita a důvěra jako pevná součást pozice
  • Time management – jak maximálně využít pracovní čas bez stresu a napětí
  • Jak dobře plánovat a organizovat úkoly – jak určovat priority, třídit je, smysluplně zpracovávat a případně distribuovat správnými firemními procesy
  • Týmové role a osobnostní charakteristiky – jak s nimi pracovat efektivně a bez zabřednutí do „žabomyších“ interních válek

2) Online seminář: pátek, 10. 2. 2023 
  • Typy komunikace – ústní, písemná, online
  • Rozdíly ve vnímání různých typů komunikace a problémy, které z nich mohou vzejít
  • Asertivní a nenásilná komunikace – jak na to
  • Image a etiketa
    • zásady společenského chování
    • sebeprezentace v rámci firemní kultury
  • Práce se stresem jako nezbytnou součástí práce „v první linii“
  • Sebedůvěra

3) Online seminář: pátek, 24. 2. 2023 
Nástroje Office 365 pro asistentky
  • OneDrive – cloudové úložiště dokumentů pro sdílení, souběžnou editaci a archiv verzí
  • OneNote – elektronické poznámkové bloky: shromažďování, třídění, vyhledávání a sdílení informací formou poznámek
  • Outlook – e-maily
    • připojování souborů z OneDrivu
    • zpracování pošty a automatické zpracování pošty
    • práce s více poštovními účty a sdílené schránky
  • Outlook – elektronický kalendář
    • pozvánky a sledování přijetí účastníky události/online schůzky
    • doplněk FindTime: hlasování o času schůzky
  • To Do – evidence osobních úkolů
  • Planner jako evidence týmových úkolů

Závěr – online test – získání certifikátu o absolutoriu 

Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu. 

Nahoru