Menu

Moduly kurzu PR manažer

1) Online seminář: pondělí, 13. 5. 2024 
Tvorba komunikační strategie – rovnou do srdce problému
  • Identifikace komunikačních cílů
  • Stanovení cílových skupin a základní struktura strategie jejich oslovení
  • Tvorba strategie a její soustavná korekce
  • Principy, metody a zdroje monitoringu médií a jeho využití
  • Měření účinnosti komunikačních výstupů
  • Role osobní angažovanosti v realizaci komunikačních strategií

Distanční samostudium dle zadání: 14. 5. – 30. 5. 2024 
  • Na základě vlastních zkušeností a představ zpracujete esej na jedno z těchto témat:
    • Spolupráce s PR agenturami, jak zadávat úkoly, jak měřit a posuzovat jejich výsledky
    • Vystupování jménem organizace – kdy a o čem komunikují TOP manažeři versus kdy a o čem komunikují tiskoví mluvčí
    • Zásady komunikace PR manažerů s TOP managementem
  • Témata si účastníci předem zvolí tak, aby ke každému byla vypracována alespoň jedna esej
  • Na začátku dalšího setkání výstupy vyhodnotíme a prodiskutujeme
2) Online seminář: pátek, 31. 5. 2024 
Praktické činnosti v komunikaci s veřejností
  • Zásady krizové komunikace
  • Jak spolupracovat s novináři, aby to vedlo k cíli
  • Komunikace s veřejností prostřednictvím sociálních médií – je to komunikace „svépomocí“?
  • Jak pracovat s dezinformacemi a fake news
  • Kdy mluvit a kdy psát
  • Principy přesvědčování
  • Jak zvládnout nepříjemné otázky

Distanční samostudium dle zadání: 1. 6. – 13. 6. 2024 
  • Studium doporučené publikace
  • Vypracování eseje na téma „Jak komunikovat s veřejností v krizové situaci“ s důrazem na některý z těchto aspektů:
    • Lze se na krizi připravit? Jak nejlépe?
    • Jaké informace mají v krizové situaci přednost a jaké byste nedoporučili?
    • Kdy je v krizi správné raději mlčet?
    • Kdo má v krizi vystupovat – mluvčí nebo šéfové?
    • Jak ukončit krizovou komunikaci (sealing)?

3) Online seminář: pátek, 14. 6. 2024 
Role PR manažera v organizaci nebo jiné osoby odpovědné za styk s veřejností
  • Schopnosti, dovednosti a ideální charakterové vlastnosti
  • Interní pravidla či předpisy
  • Zásady účelného rozložení kompetencí a pravomocí
  • Struktura týmu vnější komunikace v organizaci
  • Legislativní rámec komunikace s veřejností
  • Základní etická pravidla PR manažera
  • Diskuse

Závěr – online test – získání certifikátu o absolutoriu 

Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu. 

Nahoru