Moduly kurzu Manažer sociálních sítí 4/2021
1) Online seminář: pátek, 16. 4. 2021 | 10:00 – 12:00 & 13:00 – 15:00
Marketing na sociálních sítích – jak mu porozumět, jak ho plánovat
- Kdo a k čemu dnes používá sociální sítě
- Jak lze využít Facebook pro prezentaci značky firmy
- Jak ho lze využít k prezentaci produktu nebo služby
- Co od sociálních sítí očekávat, a co ne
- Jak plánovat cíle prezentace, zdroje a prostředky
- Jak se připravit na růst prezentace, jak podpořit její úspěch
- Jak (a zda) spolupracovat s externími dodavateli
- Jak připravit plán sociální komunikace firmy
- Jak vytvořit prezentaci na Facebooku a profil na Instagramu, kde začít a na co si dát pozor
- Jak provést minimální konfiguraci prezentace
Distanční samostudium: 17. 4. – 6. 5. 2021
- Dle zadání lektora
- Případová studie: připravit plán sociální komunikace pro vlastní nebo modelovou organizaci a produkt
2) Online seminář: pátek, 7. 5. 2021 | 10:00 – 12:00 & 13:00 – 15:00
Facebook a Instagram – tvoříme prezentaci
- Jak prezentaci naplnit prvotním obsahem a jak zvolit obsahovou strategii
- Jak ji propagovat – praktické tipy v online i offline světě a nejlépe zdarma
- Jak publikovat obsah – typy obsahu a jak je kombinovat dohromady
- Jak podporovat obsah – co dělat, aby jej vidělo co nejvíce lidí
- Jak komunikovat s fanoušky – co když přijde kritik a jak na něj
Distanční samostudium: 8. 5. – 27. 5. 2021
- Samostudium literatury dle zadání lektora
- Zpracování případových studií dle zadání lektora (příklady na výpočet kritérií ekonomické efektivnosti)
3) Online seminář: pátek, 28. 5. 2021 | 10:00 – 12:00 & 13:00 – 15:00
Komunikace a kampaně na sociálních sítích
- Zopakování a kontrola předchozí práce, zpětná vazba lektora na založené prezentace účastníků
- Doplnění – komunikace na Facebooku (dle aktuálních potřeb účastníků)
- Management a řešení krizových situací
- Reklama a sponzoring na sociálních sítích: čím se liší, jak fungují, aktuální trendy
- Sponzorování obsahu: jak, kdy, pro koho, za jakých okolností
- Reklamní kampaně: jak je řídit, jak je plánovat, jak měřit úspěšnost a jak zabránit zbytečné útratě
- Jak efektivně propojit reklamu na sociálních sítích s PPC na webu
Závěr: Distanční zkouška – online test – získání certifikátu o absolutoriu
Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.