Menu

Moduly kurzu Manažer sociálních sítí 2026

1) Online seminář: pátek, 3. 10. 2025 
Marketing na sociálních sítích – jak mu porozumět, jak ho plánovat
  • Kdo dnes používá sociální sítě a k čemu
  • Jak lze využít Facebook pro prezentaci značky firmy – kdy používat profil, kdy stránku a kdy komunitu
  • Jak ho lze využít k prezentaci produktu nebo služby
  • Kdy používat Instagram, kdy X, kdy Threads a kdy TikTok
  • Jak propojit facebookovou stránku s firemním Instagramem
  • Co od sociálních sítí očekávat a co ne
  • Jak plánovat cíle prezentace, zdroje a prostředky
  • Jak se připravit na růst prezentace, jak podpořit její úspěch
  • Jak (a zda) spolupracovat s externími dodavateli
  • Jak připravit plán sociální komunikace firmy a jak ho uvést v praxi
  • Jak vytvořit prezentaci na Facebooku a profil na Instagramu, kde začít a na co si dát pozor
  • Jak provést minimální konfiguraci prezentace

Distanční samostudium: 4. 10. – 7. 10. 2025 
  • Dle zadání lektora
  • Případová studie: připravit plán sociální komunikace pro vlastní nebo modelovou organizaci a produkt

2) Online seminář: středa, 8. 10. 2025 
Facebook a Instagram – tvoříme prezentaci
  • Jak prezentaci naplnit obsahem a jak zvolit správnou obsahovou strategii
  • Jak ji propagovat – praktické tipy v online i offline světě a nejlépe zdarma
  • Jak publikovat obsah – typy obsahu a jak je kombinovat dohromady
  • Jak podporovat obsah – co dělat, aby jej vidělo co nejvíce lidí
  • Jak komunikovat s fanoušky – co když přijde kritik a jak na něj

Distanční samostudium: 9. 10. – 29. 10. 2025 
  • Dle zadání lektora
  • Úkol: vytvoření a provoz modelové prezentace na vybrané síti

3) Online seminář: čtvrtek, 30. 10. 2025 
Komunikace a kampaně na sociálních sítích
  • Zopakování a kontrola předchozí práce, zpětná vazba lektora na založené prezentace účastníků
  • Doplnění – komunikace na Facebooku (dle aktuálních potřeb účastníků)
  • Management a řešení krizových situací na sociálních sítích
  • Reklama a sponzoring na sociálních sítích – čím se liší, jak fungují, aktuální trendy
  • Sponzorování obsahu – jak, kdy, pro koho, za jakých okolností
  • Reklamní kampaně – jak je řídit, jak je plánovat, jak měřit úspěšnost a jak zabránit zbytečné útratě
  • Jak efektivně propojit reklamu na sociálních sítích s jinými formami prezentace

Závěr – online test – získání certifikátu o absolutoriu 

Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu. 

Nahoru