Moduly kurzu Google Ads a Sklik: online reklama
1) Online seminář: středa, 19. 2. 2025
Základy reklamních kampaní – první kroky s Google Ads a Sklik
- Úvod do online reklamy: role Google Ads a Skliku v komunikačním mixu
- Zakládání účtů a orientace v rozhraní Google Ads a Sklik
- Typy kampaní: kdy a jak využít vyhledávací, obsahové a nákupní kampaně
- Nastavení základní kampaně: zvolení cílů a struktura kampaně
- Jak najít a vybrat správná klíčová slova
- Tvorba reklamních textů: tipy pro efektivní psaní textových reklam
- Rozpočet a strategie nabídek: jak správně rozdělit finance a nastavit nabídkové strategie
2) Online seminář: čtvtek, 20. 2. 2025
Cílení a analytika – jak získat správná data pro optimalizaci
- Tvorba a rozšíření reklam: efektivní formáty a jak využít rozšíření reklam
- Pokročilé cílení: nastavení publika, geografické a demografické cílení
- Propojení Google Ads s Google Analytics: využijte data pro lepší rozhodování
- Optimalizace kampaní na základě dat: identifikace a zlepšení výkonu kampaní
- A/B testování reklam: jak zjistit, co funguje nejlépe
- Interpretace výsledků a základní strategie pro zlepšení konverzí
3) Online seminář: pátek, 21. 2. 2025
Pokročilé strategie a automatizace – efektivní správa reklamních kampaní
- Remarketing a dynamické reklamy: jak znovu oslovit své publikum
- Pokročilé funkce Google Ads a Sklik: automatizace, rozpočty a optimalizace
- Reportování v Google Looker Studio: tvorba přehledných a vizuálních reportů
- Q&A: poradenství a doporučení na míru účastníkům
- Závěrečné shrnutí: doporučení pro práci s kampaněmi a sledování výkonu
Závěr – online test – získání certifikátu o absolutoriu
Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.