Menu

Moduly kurzu Google Ads a Sklik: online reklama

1) Online seminář: středa, 19. 2. 2025 
Základy reklamních kampaní – první kroky s Google Ads a Sklik
  • Úvod do online reklamy: role Google Ads a Skliku v komunikačním mixu
  • Zakládání účtů a orientace v rozhraní Google Ads a Sklik
  • Typy kampaní: kdy a jak využít vyhledávací, obsahové a nákupní kampaně
  • Nastavení základní kampaně: zvolení cílů a struktura kampaně
  • Jak najít a vybrat správná klíčová slova
  • Tvorba reklamních textů: tipy pro efektivní psaní textových reklam
  • Rozpočet a strategie nabídek: jak správně rozdělit finance a nastavit nabídkové strategie

2) Online seminář: čtvtek, 20. 2. 2025 
Cílení a analytika – jak získat správná data pro optimalizaci
  • Tvorba a rozšíření reklam: efektivní formáty a jak využít rozšíření reklam
  • Pokročilé cílení: nastavení publika, geografické a demografické cílení
  • Propojení Google Ads s Google Analytics: využijte data pro lepší rozhodování
  • Optimalizace kampaní na základě dat: identifikace a zlepšení výkonu kampaní
  • A/B testování reklam: jak zjistit, co funguje nejlépe
  • Interpretace výsledků a základní strategie pro zlepšení konverzí

3) Online seminář: pátek, 21. 2. 2025 
Pokročilé strategie a automatizace – efektivní správa reklamních kampaní
  • Remarketing a dynamické reklamy: jak znovu oslovit své publikum
  • Pokročilé funkce Google Ads a Sklik: automatizace, rozpočty a optimalizace
  • Reportování v Google Looker Studio: tvorba přehledných a vizuálních reportů
  • Q&A: poradenství a doporučení na míru účastníkům
  • Závěrečné shrnutí: doporučení pro práci s kampaněmi a sledování výkonu

Závěr – online test – získání certifikátu o absolutoriu 

Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.

Nahoru