Menu

Moduly kurzu Firemní kultura

1) Online seminář: úterý, 1. 4. 2025 
Seznámení s konceptem firemní kultury
  • Definice firemní kultury
  • Vědomá a nevědomá firemní kultura a jejich vzájemné ovlivnění
  • Prvky firemní kultury (symboly, rituály, hodnoty)
  • Typologie firemní kultury
  • Negativní typy firemní kultury
  • Předpoklady silné firemní kultury
  • Kdo jsou tvůrci firemní kultury v organizaci
 Distanční samostudium: 2. 4. – 21. 4. 2025 
  • S využitím informací získaných na prvním semináři vypracovat úvodní popis firemní kultury ve vaší domovské organizaci
2) Online seminář: úterý, 22. 4. 2025 
Firemní kultura jako motivační faktor
  • Faktory ovlivňující pracovní spokojenost, zdraví a pohodu zaměstnanců
  • Celkové vnímání organizace na trhu
  • Týmová spolupráce – jaké jednání je odměňováno, postihováno nebo tolerováno
  • Identita a hodnoty – vztah lidí k organizaci a její prezentaci
  • Inovace, kreativita a udržitelný růst
  • Motivace zaměstnanců a nábor talentů
  • Zákaznická spokojenost jako prvek firemní kultury
Distanční samostudium: 23. 4. – 12. 5. 2025 
  • S využitím získaných znalostí provést dotazníkovou akci spokojenosti zaměstnanců ve vaší domovské organizaci
3) Online seminář: úterý, 13. 5. 2025 
Čas na změnu firemní kultury
  • Dobrovolná nebo vynucená změna a jejich šance na úspěch
  • Vliv zásadní organizační změny na vnímání firemní kultury – fúze, změna vlastnické struktury nebo akvizice
  • Evaluace změny s ohledem na budoucí úspěšnost v dlouhodobém a krátkodobém horizontu
  • Přenastavení mise a vize společnosti
  • Vyhodnocení samostudia – dotazníkové ankety spokojenosti zaměstnanců
  • 5 postupných kroků při změně firemní kultury
Závěr – online test – získání certifikátu o absolutoriu 

Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu. 

Nahoru