Moduly kurzu BTL - podlinkový marketing
1. Celodenní seminář: Pátek, 4. 9. 2015 (9.00 – 15.30)
BTL - podlinková marketingová komunikace firmy / výrobku / služby
- Postavení BTL v marketingovém mixu a možnosti využití pro střední a menší firmy
- Odklon od masové a drahé ATL komunikace k personifikovanému a cílenému BTL one-to-one marketingu
- Zásadní výhoda BTL jako formy marketingu s mnohem lepší měřitelností ROI návratnosti
- Základní schéma BTL komunikačního procesu
- Poznání zákazníků, jejich preferencí, současná percepce výrobku a/nebo služeb firmy, segmentace, targeting
- Analýza konkurence – vlastní identita – positioning – image výrobku a/nebo služby
- Práce se značkou výrobku nebo firmy – branding, posílení, loajalita
- Kreativní zpracování a výběr komunikačních nástrojů
- Nástroje pro přípravu BTL kampaně - cíl, strategie, rozpočet, implementace, monitoring a vyhodnocení přínosů
2. Distanční samostudium: 5. 9. 2015 – 8. 10. 2015
Dle zadání lektora s využitím publikace Petra Freye: Marketingová komunikace - nové trendy 3.0
3. Celodenní seminář: Pátek, 9. 10. 2015 (9.00 – 15.30)
Offline nástroje BTL marketingové komunikace se zákazníky
- Instore komunikace a podpora prodeje namířená na konečného spotřebitele: POP, POS, slevové akce, kupóny, dárkové předměty, věrnostní programy, spotřebitelské a marketingové soutěže, typy a způsoby /kanály jejich komunikace
- Podpora vlastního prodejního personálu – např. soutěže o nejlepšího prodejce
- Direct marketing kampaně – direct mail (adresné a neadresné zásilky), telemarketing
- Public relations jako hraniční disciplína ležící na lince mezi BTL a ATL
- Event marketing v souvislosti s prodejem a pro budování brandu – zábava a interaktivita
- Sponzoring jako možnost podpory brandu
- Praktické ukázky a příklady BTL kampaní v ČR a zahraničí
4. Distanční samostudium: 10. 10. 2015 – 5. 11. 2015
Vypracování case study BTL podlinkové marketingové kampaně na výrobek a/nebo službu dle zadání lektora (bude vyhodnoceno na následujícím semináři)
5. Celodenní seminář: Pátek, 6. 11. 2015 (9.00 – 15.30)
Nová online média – BTL marketing v internetovém prostředí
- Direct mail – emailing, newsletters, landing pages
- Slevové portály, e-shopping
- Práce se sociálními sítěmi
- Guerilla marketing
- Virální marketing s pomocí Facebooku a YouTube
- Buzz a WOM marketing
- Marketing v mobilních telefonech
- Praktické ukázky a příklady BTL kampaní v ČR a zahraničí
6. Závěr
Distanční zkouška – online test – získání certifikátu o absolutoriu
Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.