Menu

Nejčastější dotazy

Objednávka školení

Jakým způsobem se na školení mohu objednat?

U vámi vybraného školení klikněte na tlačítko Objednat (ikona tužky) a vyplňte objednávkový formulář.

Kdy je poslední možnost přihlásit se na školení?

U online školení máte možnost přihlásit se 2 hodiny před začátkem akce.

V případě prezenční formy školení máte možnost přihlásit se den před konáním akce.

Uvedená cena za školení je včetně DPH?

Ne, ceny na internetu uvádíme bez DPH.  Konečná cena na faktuře bude obsahovat DPH v platné výši, v současnosti 21 % DPH.

Jakým způsobem mohu školení uhradit?

Úhrada objednané akce probíhá standardně na základě daňového dokladu. Hotovost z organizačních důvodů nepřijímáme.

Vystavujete zálohové faktury?

Novým organizacím a samoplátcům vystavujeme zálohové faktury. Stávajícím organizacím, které jsou již našimi zákazníky, vystavujeme daňové doklady se splatností 14 dní.

Mohu se přihlásit jako samoplátce?

Ano, můžete se registrovat jako samoplátce. Do fakturačních údajů uvedete svou adresu a do pole IČ vepíšete jakékoliv šestimístné číslo.

Je možné akci hradit z OP JAK?

Hrazení vzdělávacích akcí ze šablon neurčuje naše organizace, ale podmínky konkrétní šablony. Je tedy zapotřebí se podívat, jaké podmínky pro hrazení má Vámi zmíněná šablona. My Vám poté vystavíme speciální potvrzení o účasti s Vaším datem narození a elektronickým podpisem.

Po odeslání objednávky mi nedorazilo žádné potvrzení. Jak mám postupovat?

Pokud jste neobdrželi potvrzovací email s rekapitulací objednávky, prohlédněte si svoji schránku nevyžádané pošty. Pokud nebude potvrzení ani tam, napište nám na  info@seminaria.cz.

Potřebuji přihlásit další osobu na školení poté, co už jsem odeslal/a objednávku. Jak mám postupovat?

Nemusíte znovu vyplňovat objednávku na webu. Postačí, když zašlete na email info@seminaria.cz celé jméno a kontaktní email dalšího účastníka s uvedením programu, na který chcete tohoto účastníka dodatečně přihlásit.

Změnily se osobní či firemní údaje, jak mám postupovat?

Veškeré změny můžete zaslat na email info@seminaria.cz.

Nemohu se školení účastnit, jak mám postupovat?

Jestliže se nemůžete účastnit vzdělávací akce, doporučujeme vyslat místo sebe náhradníka, jehož jméno zašlete na emailovou adresu info@seminaria.cz. Další možností je čerpat uhrazenou částku formou kreditu na jakoukoli jinou vzdělávací akci během jednoho roku. V případě, že trváte na zrušení účasti a vrácení vložného, upozorňujeme na storno poplatky dle obchodních podmínek, které naleznete zde.

 

Organizace školení

Jaké vybavení potřebuji pro shlédnutí online vzdělávací akce?

Pokyny k online vzdělávacím akcím naleznete u daného školení v sekci Pokyny.

Musím mít pro účast na online akcích instalovaný program Zoom či Teams?

Nemusíte. Po kliknutí na odkaz pro připojení zvolte možnost „ZŮSTAT V INTERNETOVÉM PROHLÍŽEČI“. Pokud Vás systém nepustí, je vhodné akci provést v internetovém prohlížeči v anonymním režimu. Pro více informací kontaktujte náš zákaznický servis.

Nemám kameru ani mikrofon. Mohu se přesto zúčastnit online akce? 

Ano, můžete. K účasti na online akci nepotřebujete mít ani mikrofon ani kameru. Otázky můžete klást písemně prostřednictvím chatu v daném prostředí.

Kdy obdržím organizační instrukce ke vzdělávací akci?

V případě online i prezenčních akcí zasíláme organizační instrukce 2 pracovní dny před konáním.

Kdy a v jaké formě obdržím materiály k vzdělávací akci?

V případě online akcí je odkaz na matriály součástí emailu s organizačními instrukcemi, který zasíláme 2 pracovní dny před konáním akce.

V případě prezenčních akcí obdržíte podklady pro školení do emailu 2 pracovní dny před konáním akce. Výjimku tvoří prezenční kombinované vzdělávací kurzy, kde tištěné materiály obdržíte v místě konání.

Nefungují mi zaslané odkazy na online akci.

Odkaz si zkopírujte pomocí pravého tlačítka myši a vložte do internetového prohlížeče ručně. Případně kontaktujte náš zákaznický servis.

Mohu zaslat lektorovi dotazy předem?

Ano, u některých akcí, kde je to vyznačeno, je možné lektorovi položit otázky či okruhy otázek předem. Tyto dotazy zašlete v dostatečném předstihu na emailovou adresu info@seminaria.cz.

Dostanu po absolvování vzdělávací akce certifikát?

Ano, účastník obdrží certifikát o absolvování vzdělávací akce následující pracovní den emailem.

Opravíte mi certifikát pro OP JAK?

Certifikáty pro OP JAK neopravujeme, ale na požádání vystavujeme Potvrzení o účasti, které odpovídá všem požadavkům MŠMT pro OP JAK včetně data narození účastníka.

Nebudu se účastnit online. Dostanu přesto nahrávku?

Všichni přihlášení účastníci (nezávisle na tom, zda se zúčastnili online akce) obdrží následující pracovní den po konání akce email s odkazem na nahrávku (pokud tato byla k dané akci pořizována). Nahrávka je k dispozici ke shlédnutí následujících 14 dnů po skončení akce.

Je možné si dokoupit zpětně pouze videonahrávku z online akce?

Zakoupit nahrávku samostatně nelze. Nahrávky jsou určeny pouze včas registrovaným účastníkům.

 

Ostatní informace

Jsou Vaše akce akreditované?

V tuto chvíli naše akce akreditované nejsou. Při akreditačním procesu se nezkoumá kvalita, ale především splnění administrativních náležitostí. Proto jsme od formalizované akreditace našich programů upustili, o to více se soustřeďujeme na jejich obsah a kvalitu. Děkujeme za pochopení.

Mohu se účastnit semináře v angličtině či jiném cizím jazyce?

Naše semináře jsou prozatím k dispozici pouze v českém jazyce.

Mám zájem o zasílání nabídek školení na email. Kde se mohu přihlásit?

Přihlášení je velmi jednoduché, stačí poslat email s celým jménem, kontaktním emailem a fakturační adresou na info@seminaria.cz.

 

 

Nahoru