Zavádíme procesní řízení v organizaci (Proběhlo)
Seminář
Všichni o tom mluví, ale málokdo to umí. Nechte se inspirovat osobně autorem knihy Procesní řízení pro manažery.
Cítíte, že mezi jednotlivými zaměstnanci a útvary chybí vzájemná spolupráce či dokonce bují rivalita? Že převažuje řešení banální operativy nad hlavním cílem – uspokojením potřeb vašich klientů a zákazníků? Právě procesní řízení vám umožní propojit práci výkonných manažerů, personalistů, controllerů i kvalitářů. A jako bonus jim procesní řízení poskytne logické, jednoznačné a prospěšné zadání pro týmovou práci.
Termín
Středa, 20. 10. 2021 | 09:00 - 15:30
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Požadavky na pracovní výkon lidí jsou často ve vzájemném rozporu - pracovníci jsou vedeni k tomu, aby kladli důraz na svůj úspěch či úspěch svého organizačního útvaru bez ohledu na opravdové uspokojení zákazníků. Procesní způsob obrací pohled na řízení. Procesní řízení sleduje toky materiálů, činností a informací napříč celou organizací – už od vzniku požadavku u zákazníka až po jeho uspokojení. Zavedení procesního řízení je ideální i jako identifikátor těch problémů, jejichž odstranění následně zlepší výkonnost vaší organizace jako celku.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Zavádíme procesní řízení v organizaci je určen pro vrcholové manažery, ale i pro personalisty, kteří chtějí porozumět tomu, jak správně definovat požadavky na výkon a zdroje člověka a objektivně hodnotit jejich plnění.
PROGRAM
1. Co je to proces, jak ho definovat, popsat a řídit? Co se musí změnit v hlavách lidí, aby procesní řízení fungovalo?
2. Analyzujte, jak lidé spotřebovávají svůj pracovní čas
procesy vs. projekty vs. operativa
3. Jak můžete propojit řízení procesů s firemní strategií?
organizační struktura, kultura organizace, manažerský styl
4. Kdy potřebujete řídit procesně a kdy projektově?
5. Jak postupovat krok za krokem při zavádění procesního řízení v organizaci?
konektivita, efektivita, flexibilita, dynamika
TO-BE model
pyramida procesní zralosti
procesní maturita a teorie omezení
6. Co přinesla procesnímu řízení nová norma ISO 9001:2015?
7. Co by měla umět softwarová podpora pro řízení procesů?
modely procesů, cílů, ukazatelů
hodnocení výkonu
8. V jaké míře využívat procesní řízení, aby se nestalo zatěžujícím nástrojem řízení a kontroly? DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou přednáška, podkladové materiály a občerstvení. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Roman Fišer
Roman Fišer pracuje jako ředitel Českého institutu efektivního managementu. Má dvacetiletou praxi jako konzultant, projektový manažer a lektor MBA vzdělávání. Procesní řízení zaváděl v komerčních organizacích, ve veřejné správě, ale i v neziskových organizacích. Je autorem knihy Procesní řízení pro manažery a spoluautorem knihy Řízení podle kompetencí.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.