Zaměstnanecké benefity v roce 2015 (Proběhlo)
Seminář
Vyberte ty, které budou nejen atraktivní pro zaměstnance, ale také daňově výhodné dle nové legislativy.
Na semináři probereme hlavní druhy zaměstnaneckých výhod a posoudíme je z hlediska daňových dopadů na straně zaměstnance i zaměstnavatele v souvislosti s novelou zákona o daních z příjmu od 1. 1. 2015. Budeme se rovněž zabývat i novými trendy v poskytování benefitů, tedy jaké benefity plní nejlépe své motivační účinky.
Místo
Praha - Hotel Occidental Praha Five
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky.
Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Uvažujete-li o tom, jaké benefity namíchat pro své zaměstnance na rok 2015, vaše úvahy jistě ovlivní právě schvalovaná novela zákona o daních z příjmu a další aktuální právní předpisy .
Škála firemních benefitů je široká - od papírových stravenek přes týden dovolené navíc až po firemní automobil. Do popředí zájmu se v poslední době dostávají tzv. volnočasové zaměstnanecké benefity. Jsou to prodloužený víkend v lázních, lístky na koncert, měsíční permanentka do aquaparku nebo jazykové kurzy. Na našem semináři se dozvíte nejen, které z benefitů nejúčinněji motivují zaměstnance ale také, jaké jsou daňově nejvýhodnější pro ně a pro vaši organizaci.
Koho seminář osloví
Seminář Zaměstnanecké benefity v roce 2015 je určen pro personalisty, vedoucí pracovníky, ale i pro ekonomy, mzdové účetní a další osoby, které se v organizacích zabývají problematikou lidských zdrojů a zaměstnaneckých výhod z pohledu daní, daňové optimalizace a jejich celkového přínosu k motivaci zaměstnanců.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Strategie tvorby odměňování a zaměstnaneckých výhod
2. Obsah a tvorba systému odměňování
3. Jak vytvořit optimální mix benefitů
Druhy a formy benefitů
Kritéria výběru benefitů z pohledu zaměstnavatele
Zavádění benefičního systému
Trendy a obliba benefitů
4. Na co si dát pozor při poskytování výhod zaměstnancům
z hlediska daně z příjmu (plnění, která nejsou předmětem daně nebo jsou od daně osvobozená, daňový režim zaměstnance a zaměstnavatele)
pojistných zákonů
celkového dopadu na peněžní prostředky zaměstnavatele a zaměstnance
5. Srovnání výhod a nevýhod nejčastěji poskytovaných benefitů s vysvětlením daňového a finančního dopadu
Vzdělávání zaměstnanců
Úhrada pojistného na soukromé životní pojištění
Příspěvek na penzijní připojištění a penzijní pojištění
Příspěvek na dovolenou
Cestovní náhrady
Poskytnutí služebního vozidla také pro soukromé účely
Půjčky a dary zaměstnancům
Stravné
Zdravotní péče a další sociální výhody
Poskytnutí výrobků a služeb se slevou apod.
6. Další daňové souvislosti při poskytování zaměstnaneckých výhod (DHP, silniční daň)
Další informace
Jako účastník semináře získáte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV - v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Štěpánka F. Uličná, Ph.D.
Štěpánka Uličná působí více než 20 let jako konzultant a lektor v oblastech lean, procesního a projektového managementu. Jako projektový manažer a člen projektových týmů se podílela především na projektech, které se zaměřovaly na zlepšování, odstraňování plýtvání, zavádění lean a kaizen. Absolvovala Katedru matematických metod na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě. Manažerskou praxi získala ve společnosti Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Vyučuje projektový management na Fakultě strojní na ČVUT v Praze.
Ing. et Ing. David Kučera
David Kučera působí jako finanční poradce a konzultant od roku 2007. Je držitelem certifikátu European Financial Advisor™ v oblasti finančního poradenství a plánování. Úspěšně spoluorganizuje zajištění zaměstnaneckých benefitů pro jednoho z největších zaměstnavatelů v České republice a k této problematice publikoval několik článků, zabývajících se zpracováním dat a efektivním nastavením procesů.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental Praha Five
Hotel je umístěn v blízkosti historického centra Prahy, v nové zóně pro obchody a nákupy u stanice metra Anděl. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením a otevřenou letní zahradou.
Adresa : Radlická 46/3276, 150 00 Praha 5, tel: 251 035 111, www.barcelo.com
Doprava: Metrem B na stanici Anděl - využijte výstup na ulici Na Knížecí, který se nachází 200 metrů od hotelu. Stejně blízko najdete také zastávky autobusů a tramvaje. Pokud cestujete autem, v okolí hotelu je několik placených parkovišť, nejbližší z nich 2 minuty chůze od hotelu – mapu najdete zde .
zobrazit na Google mapě