Zaměstnanecké benefity 2017 (Proběhlo)
Seminář
Pro personalisty i účetní – jak motivačně nastavit celý systém benefitů a přitom se daňově nespálit.
V rámci semináře poznáte obě strany jedné mince – benefity jako součást motivace zaměstnanců a zároveň benefity z pohledu daňového plánování na straně zaměstnavatele i zaměstnance. Představíme vám variantní možnosti (pře)nastavení funkčního benefitního systému a zároveň popíšeme principy zdaňování jednotlivých benefitů včetně souvisejících finančních přínosů i rizik.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
V části věnované nastavení funkčního benefitního systému probereme, jaké typy benefitů jsou zaměstnanci vnímány jako motivační a zvyšují tak atraktivitu zaměstnavatele pro stávající i nastupující pracovníky. Srovnáme nabídku benefitů v různých typech organizací a pro různé skupiny zaměstnanců včetně sdílení nejlepší praxe.
Zároveň vyložíme principy zdaňování nejčastějších benefitů a nabídneme ucelený náhled na ekonomickou stránku jejich poskytování . Poradíme, jak si můžete jednoduše spočítat celkový ekonomický dopad poskytování benefitů na straně zaměstnavatele a porovnat jej s přínosem na straně zaměstnance.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Zaměstnanecké benefity 2017 je určen pro personální ředitele a manažery, finanční ředitele a hlavní účetní. Tedy všechny, z jejichž pracovní pozice vyplývá odpovědnost za nastavení efektivního systému řízení lidí, zvýšení jejich motivovanosti a výkonnosti a za správné zaúčtování a zdanění benefitů poskytovaných zaměstnancům.
PROGRAM (9,00 – 16,30 HOD)
1. Obecné principy zdaňování zaměstnaneckých benefitů
2. Daňový režim nejčastěji poskytovaných benefitů, odchylky od obecného principu a úskalí nedostatečného podchycení procesu jejich poskytování
Možnosti a problémy při využívání majetku zaměstnavatele pro soukromé účely
Slevy a jiná nepeněžní plnění poskytovaná zaměstnancům a jejich daňové souvislosti
Odměňování formou příspěvku na vybraná investiční schémata
Daňové důsledky využívání sportovních, zdravotnických a rekreačních zařízení
Příspěvek na dovolenou
Poukázky a zaměstnanecké motivační soutěže
Půjčky a dary zaměstnancům
Vzdělávání zaměstnanců jako prostředek motivace
Benefitní plány pro manažery
Zpříjemnění pracovního prostředí (vybavení pracoviště, závodní stravování, podpora cesty do zaměstnání)
3. Benefity jako motivační faktor
Cíl benefitního programu
Možnosti firmy
4. Motivační faktory zaměstnanců
Odlišnosti v motivačních faktorech
Metody zjišťování očekávání zaměstnanců v oblasti benefitů
5. Nastavení efektivního benefitního systému
Finanční a nefinanční prvky
Flexibilní systémy
Plošné systémy
Zapojení zaměstnanců
Příklady z praxe
6. Komunikace v oblasti benefitů
Jak správě komunikovat benefity
7. Diskuse a sdílení nejlepší praxe
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová má dlouholeté zkušenosti z oblasti vedení lidí i řízení lidských zdrojů. Dvacet let působila na manažerských pozicích ve finančním sektoru včetně pozice personální ředitelky. V současné době se věnuje poradenství a školící činnosti v oblasti personalistiky a managementu. Vyučuje personální řízení na VŠE a UK v Praze, aktivně školí personalisty i manažery.
Mgr. Ondřej Dráb
Ondřej Dráb působil řadu let ve společnosti KPMG a ve společnosti VORLÍČKOVÁ & LEITNER (dnes součást Rödl & Partner). Nyní, kromě správy svých klientů, spolupracuje s předními českými poradenskými kancelářemi. Je spoluautorem komentáře k daňovému řádu oceněného v r. 2012 jako jedno z nejlepších právnických děl a autorem článků a publikací o daních z příjmů a daňovém řízení se zaměřením na daňovou kontrolu.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě