Online výuka bezpečně – základy IT bezpečnosti pro zaměstnance škol (Proběhlo)
Seminář
Jak bez velkých investic posílit IT bezpečnost vaší školy v době distanční výuky.
Školy v době koronakrize vstoupily do online světa nejen v podobě distanční výuky, ale také začaly zavádět cloudové technologie pro online práci a spolupráci. Poradíme vám, jak si nastavit cloudové systémy, jak zabezpečit online výuku a proč je dobré mít zapnuté dvoufázové ověření. Shrneme také obecné zásady bezpečného chování „na síti“.
Termín
Úterý, 6. 4. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Distanční výuka a využití nových technologií v souvislosti s pandemií koronaviru vtáhly do online světa pedagogy bez větších IT zkušeností. V případě, že nejsou řádně proškoleni, představují zvýšené riziko pro kybernetickou bezpečnost školy. Poradíme vám, jak zajistit bezpečný chod online výuky a ochránit svá data a účty před případnými kybernetickými útoky. Připomeneme také, co nutně musejí vědět všichni zaměstnanci školy, aby se v rámci školní počítačové sítě a internetu chovali bezpečně .
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Online výuka bezpečně – základy IT bezpečnosti pro zaměstnance škol je určen pedagogům, kteří jsou aktivně zapojeni do online výuky, jako i ostatním zaměstnancům školy, kteří pro svou práci využívají počítač.
PROGRAM
1. Zabezpečení online výuky
jak zabezpečit uživatelské účty žáků a učitelů
jak nastavit sdílení emailů pro učitele a žáky
videokonference a nastavení zabezpečení
tipy a triky pro nastavení Google Workspace
zabezpečení mobilních zařízení
2. Zásady bezpečného chování "na síti"
využívání veřejných sítí
správné používání hesel
rizika spojená s využitím emailu či internetu
co dělat, když se setkám s viry či jiným rizikem
rizika sociálních sítí
3. Prostor pro vaše dotazy
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifi kát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Radovan Jansa
Radovan Jansa je lektorem, IT konzultantem a také učitelem na Gymnáziu v Novém Jičíně, kde v roce 2008 zavedl Google Apps. Od té chvíle se stal velkým propagátorem Google technologií ve výuce, spoluzaložil GEG Novojičínsko a stal se veterán organizátorem GUG.cz. Jako „Google for Education Certified Trainer“ své zkušenosti rád předává dál, účastní se aktivně EDU konferencí nebo školení pro učitele po celé republice.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.