Veřejné zakázky malého rozsahu a podlimitní řízení (Proběhlo)
Seminář
Získejte čerstvé zkušenosti se zadáváním nebo s účastí v zakázkách menšího finančního objemu.
Zadávání zakázek menšího finančního objemu je dle stávajícího zákona rychlejší a flexibilnější, v praxi však stále narážíte na mnoho otazníků. Nabízíme vám praktické zkušenosti se zadáváním těchto typů zakázek, včetně aktuálních výkladových stanovisek a rozhodnutí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže či správních soudů - využijte možnost konzultace s přední odbornicí.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.Výhoda: Účastníkům semináře nabízíme možnost předem zaslat své dotazy, které lektorka zodpoví během semináře.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Nový zákon přinesl větší volnost při nastavení zadávacích podmínek a zadávání zakázek menšího finančního objemu, zároveň tím klade na účastníky zadávacího řízení vyšší odpovědnost správného postupu v souladu s jeho hlavními zásadami.
Na semináři podrobně probereme praktické a doporučené postupy pro veřejné zakázky malého rozsahu i postupy, které stanovuje zákon pro podlimitní zakázky , a to jak z pohledu zadavatelů, kteří tyto zakázky zadávají, tak z pohledu dodavatelů podávajících do těchto zakázek své nabídky.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Veřejné zakázky malého rozsahu a podlimitní řízení je určen zadavatelům těchto typů veřejných zakázek i dodavatelům, kteří se o tyto zakázky ucházejí.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
1. Veřejné zakázky malého rozsahu
právní rámec a interní pravidla zadávání
závazné instituty ze ZZVZ
dělení předmětu veřejné zakázky a jeho důsledky
2. Praktické postupy při zadávání zakázek malého rozsahu
nastavení zadávacích podmínek
komunikace s dodavateli
posouzení a hodnocení nabídek
uzavření smlouvy – doporučení a rizika
uveřejňovací povinnosti
3. Podlimitní řízení a podlimitní zakázky
nastavení zadávacích podmínek
kvalifikace v podlimitním řízení
doručování a uveřejňování výzvy
podávání nabídek, jejich posouzení a hodnocení
součinnost při uzavírání smlouvy
podávání a vyřízení námitek
elektronizace zakázek v podlimitním řízení
4. Diskuse a dotazy
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Romana Derková
Romana Derková je seniorní advokátkou, specializující se na oblast veřejných zakázek. V letech 2002 – 2010 pracovala na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže na pozici ředitelky Odboru kontroly veřejných zakázek. Od roku 2011 působí v advokátní kanceláři HAVEL & PARTNERS. Díky praxi ve veřejném i soukromém sektoru získala jedinečné know-how a zkušenosti jak z oblasti praktického zadávání veřejných zakázek či účasti v zadávacích řízeních, tak i z rozhodovací činnosti přezkumného orgánu. Od roku 2004 pravidelně přednáší na konferencích a specializovaných seminářích a publikuje v odborných časopisech na téma veřejných zakázek.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.