Umění, jak vést přijímací pracovní pohovory (Proběhlo)
Seminář
Získejte dovednosti, jak vytěžit maximum informací o kandidátech v rámci půlhodinového pohovoru.
Výběr nových pracovníků je finančně a časově náročný proces. Jak to zařídit, aby kvalitní lidé pracovali pro vás, a ne pro konkurenci? Ukážeme vám, jak správně posoudit a pochopit kandidáty za pár desítek minut pohovoru, a současně jak je namotivovat pro práci ve vaší organizaci. Poukážeme také na nejčastější chyby ve vedení pohovorů a poradíme vám, jak se jich vyvarovat.
Termín
1. blok: čtvrtek, 21. 7. 2022 | 10:00 - 12:002. blok: čtvrtek, 21. 7. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Opakovat výběrové řízení znamená zbytečně ztrácet další čas, energii a peníze navíc. Ideální je proto vybrat vhodného kandidáta hned napoprvé. Jak zjistit během krátké chvíle, co v uchazeči opravdu je , případně odhalit, co skrývá?Naučíme vás strukturovat pohovor tak, aby byl efektivní a přinesl důležité informace o vhodnosti uchazeče. Poukážeme i na otázky, které jsou zbytečné, nevhodné nebo dokonce diskriminační. Ve finále přidáme tipy, jak formulovat zpětnou vazbu pro uchazeče.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Umění, jak vést přijímací pracovní pohovory je určen pro personální ředitele a manažery, specialisty v oblasti řízení lidských zdrojů, manažery a vedoucí pracovníky organizací. Tedy všechny, z jejichž pracovní pozice vyplývá odpovědnost za správný výběr uchazečů.
PROGRAM
1. Příprava pracovního pohovoru
posouzení životopisu a motivačního dopisu
příprava na pohovor
vhodné místo, čas, účastníci
vlastní příprava
příprava hodnotitelů
informování kandidáta
2. Metody pracovního pohovoru
rozhovor
behaviorální interview
assessment centrum
zjištění odbornosti
3. Struktura pracovního pohovoru
představení účastníků, firmy, pracovního místa
rozhovor
vhodné otázky
čeho se vyvarovat
jak hodnotit
4. Vyhodnocení pracovního pohovoru
zhodnocení vhodnosti na pozici
informování kandidátů
5. Specifické formy
video pohovory
online pohovory
virtuální realita
6. Diskuse a sdílení nejlepší praxe DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová má dlouholeté zkušenosti z oblasti vedení lidí i řízení lidských zdrojů. Dvacet let působila na manažerských pozicích ve finančním sektoru včetně pozice personální ředitelky. V současné době se věnuje poradenství a školící činnosti v oblasti personalistiky a managementu. Vyučuje personální řízení na VŠE a UK v Praze, aktivně školí personalisty i manažery.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".