Totální elektronizace firmy – bezpapírová kancelář (Proběhlo)
Seminář
Kolik času ztrácí vaši zaměstnanci nešikovným nakládáním s papírovými dokumenty – elektronizujte jejich správu, oběh a archivaci.
Jak poznáte, že máte pořádek v dokumentech? Nejen že ho najdete za pár sekund poté, co ho hledat začnete, ale když dokument neztratíte ani na vteřinu z očí, ačkoli je v oběhu mezi odděleními a kolegy. K dosažení tohoto cíle vám představíme praktické systémy pro správu elektronických dokumentů a řízení jejich oběhu pomocí systému Document Management System – DMS. Vysvětlíme časové a finanční přínosy centralizace procesů spojených s ukládáním, správou, distribucí a archivací dokumentů.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Možná jste i ve vaší firmě zaregistrovali, kolik času zabere oběhnout kolegy s podpisovou knihou plnou papírů nebo rozeznat od sebe jednotlivé soubory na síťovém disku, protože jich je prostě mnoho a ještě se tak podobně jmenují. Přitom řešení může být jednoduché.
Moderní software vám umožní podstatně zrychlit a zjednodušit si práci. Mezi takové nástroje patří systémy pro správu elektronických dokumentů a řízení jejich oběhu pomocí workflow – DMS , které vám podrobně představíme včetně praktických ukázek jejich využití.
Koho seminář osloví
Seminář Totální elektronizace firmy – bezpapírová kancelář je určen všem podnikovým manažerům nebo zaměstnancům, kteří se zabývají nastavením a výkonností interních komunikačních procesů ve firmě. Osloví například i pracovníky odpovídající za certifikaci firem dle řady norem ISO.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1) Centralizovaná dokumentová úložiště
Firemní elektronické dokumenty a pravidla pro nakládání s nimi
DMS jako jeden ze základních firemních informačních systémů
Definice podstatných přínosů pro firemní procesy
Klíčové rozdíly mezi DMS a běžným souborovým systémem na síťovém disku
DMS versus ECM (Enterprise Content Management), EIM (Enterprise Information Management)
DMS versus důvěryhodný archiv
Co je bezpapírová kancelář
Vybrat si cloud nebo vlastní (tzv. on premise) řešení
2) Pravidla pro organizaci obsahu v DMS
Dokument v DMS, typy dokumentu, meta data
Jak definovat přístupová práva
Je možná či nutná integrace s informačními systémy třetích stran?
3) Přístup k obsahu
Přirozená integrace nástrojů do běžného pracovního prostředí
Mobilní přístup
4) Správa obsahu
Co je životní cyklus dokumentu
Vytváření obsahu
Změna obsahu, verzování dokumentů
Související dokumenty, co je elektronický šanon
Vyhledávání – fulltextové, strukturované
Jak sdílet obsah a jak ho sdílet opravdu efektivně
Přínos reportů a statistik
5) Řízení oběhu dokumentů
Obsah klíčového pojmu workflow
Typy workflow
Podmíněná workflow
Workflow běžící přes více informačních systémů
6) Vytěžování dat
OCR versus strukturované vytěžování dat
Automatizace procesů
7) Výběr řešení
OpenSource versus komerční řešení
DMS jako součást (modul) jiného IS (např. ERP)
Jak nastavit kritéria pro hodnocení
8) Implementace
Jak stanovit primární cíl/e
Kdo má být v řešitelském týmu
Etapy implementace
9) Podpora uživatelů a údržba provozu
SLA, helpdesk
Změnové požadavky
10) Praktické ukázky konkrétního řešení DMS
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Pavel Nykl
Pavel Nykl se posledních 15 let pohybuje na nejvyšších manažerských postech ve společnostech v oblasti dodávek služeb a komplexních IT řešení. Účastnil se implementací rozsáhlých informačních systémů a řídil řadu IT projektů s vysokou přidanou hodnotou pro zákazníka. V současné době uplatňuje své mnohaleté zkušenosti na pozici obchodního ředitele společnosti Onlio. Jeho hlavním zaměřením je DMS eDoCat, včetně DMS v modelu cloudové služby.
https://cz.linkedin.com/in/pavelnykl
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.