Všechny vzdělávací akce - Seminaria

Menu

Online seminář

Skartační řízení elektronických dokumentů

Zorientujte se v procesech odstranění již nepotřebných elektronických dokumentů.

Pro organizace veřejného sektoru je skartační řízení definované jednoznačnými právními předpisy. Podléhají mu všechny dokumenty evidované v elektronickém systému spisové služby, jakož i všechny dokumenty evidované v samostatných evidencích dokumentů. Provedeme vás všemi způsoby skartačního řízení a upozorníme na nejčastější pochybení v kontextu aktuálních změn právního rámce.

Místo: Online

Termín: Úterý, 11. 11. 2025

Více zde

Online seminář

Digitalizace a automatizace účetnictví prakticky

Od papírové účtárny k moderní online kanceláři hladce a bez přešlapů.

Účetnictví, stejně jako jiné obory, spěje ke stále masivnějšímu využívání digitalizace a tzv. papírová účtárna se pomalu, ale jistě stává minulostí. Kdo dosud váhal, má nejvyšší čas převést své účetní doklady do digitální podoby a automatizovat jednotlivé účetní procesy. Poradíme vám, jak lehce vplout do praxe online účetní kanceláře za stávajících legislativních podmínek i případných technických omezení.

Místo: Online

Termín: Středa, 12. 11. 2025

Více zde

Online seminář

Pracovnělékařské služby aktuálně

Jaké jsou povinnosti zaměstnavatele v oblasti ochrany zdraví při práci a pracovnělékařské péče podle současné legislativy.

Zajištění pracovnělékařských služeb tvoří významnou část povinností každého zaměstnavatele. Jejich povaha a rozsah přitom závisí na kategorizaci jednotlivých prací dle rizikovosti, úrovně zátěže a pracovního prostředí. Na semináři přehledně shrneme veškeré požadavky, které jako zaměstnavatel máte povinnost plnit. Zaměříme se přitom i na změny, které v této oblasti nastanou.

Místo: Online

Termín: Středa, 12. 11. 2025

Více zde

Online konference

Nový zákon o řízení a kontrole veřejných financí

Připravte se včas na nové povinnosti při správě veřejných financí.

Nový zákon je schválen a zcela nahradí zákon o finanční kontrole ve veřejné správě. Zásadně mění požadavky na plánování, reporting i odpovědnost organizací veřejné správy a zároveň řadu povinností rozšiřuje i na zřízené příspěvkové organizace. Připojte se k naší online konferenci a získejte jasný přehled o klíčových změnách, praktických dopadech i doporučeních pro bezproblémovou implementaci.

Místo: Online

Termín: Úterý, 18. 11. 2025

Více zde

Online seminář

Efektivní správa vozového parku – jak na to

Praktické tipy pro optimalizaci nákladů na fleet management v roce 2026.

Náklady na pořízení a provoz vozového parku často představují pro organizaci významnou finanční zátěž. Naštěstí se však objevují stále nové možnosti, jak výši nákladů na fleet management optimalizovat. Ukážeme vám, jak můžete jednoduše snížit celkové náklady na vlastnění vozidla, a nabídneme praktická doporučení na zefektivnění správy vašich služebních vozů.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 20. 11. 2025

Více zde

Online seminář

Evidence majetku – zhodnocování, odpisy, vyřazování

Odpovědné nakládání s majetkem ve veřejném sektoru po novelizaci zákona o majetku.

Chyby v evidenci majetku a při nakládání s ním jsou významné nejen z účetního hlediska, ale také proto, že organizace veřejného sektoru nenakládají s vlastním majetkem, ale spravují majetek svěřený. Porušení péče řádného hospodáře může být pak kvalifikováno i jako trestný čin. Základním předpokladem správného vedení majetku je znalost aktuálních požadavků. Nabízíme vám jejich praktický přehled včetně novely zákona č. 36/2025 Sb., která v tomto roce upravila majetkové vztahy mezi státem a ÚSC.

Místo: Online

Termín: Pondělí, 24. 11. 2025

Více zde

Online seminář

LinkedIn pro personalisty – jak z něho vytěžit maximum

Jak budovat kvalitní profil zaměstnavatele a získávat zaměstnance prostřednictvím největší profesní sítě.

LinkedIn je klíčovou sociální sítí nejen pro aktivní vyhledávání kandidátů na kvalifikované pozice, ale i pro udržování dlouhodobého kontaktu s určitou oborovou skupinou. Jen tak bude vaše organizace vnímána jako perspektivní zaměstnavatel. Naučte se z LinkedIn vytěžit maximum tím, že se v něm budete pohybovat správně, bezpečně a efektivně. Využijte LinkedIn pro efektivní recruitment i budování image vaší firmy či organizace jako atraktivního zaměstnavatele.

Místo: Online

Termín: Středa, 26. 11. 2025

Více zde

Online kurz

Referent správy majetku

Postupujte správně a s péčí řádného hospodáře nakládejte s majetkem.

Konečnou odpovědnost za hospodaření s majetkem nese vedení organizace. Referent správy majetku je nicméně klíčovou osobou, která musí garantovat statutárnímu zástupci, že náročnou agendu správy majetku bezpečně ovládá. Namátkou: jak spravovat majetek se znalostí právních a účetních předpisů, jak s majetkem disponovat, jak ho zařazovat, udržovat, vyřazovat, prodávat a kdy likvidovat. Získejte jistotu správného postupu a vyšlete svého referenta majetku na náš odborný kurz.

Místo: Online

Termín: 3. 12. 2025 - 17. 12. 2025

Více zde

Online kurz

Pověřenec pro ochranu osobních údajů 2026

Nové skutečnosti a povinnosti, propojení ochrany osobních údajů a kybernetické bezpečnosti, nová legislativa.

Doba přináší velmi dynamický vývoj v oblasti ochrany osobních údajů v propojení s vysokými nároky na kybernetickou bezpečnost. Nové výzvy přináší všudypřítomná umělá inteligence – řádí napříč online prostorem a díky nepozornosti uživatele může sahat i po osobních údajích a nekontrolovaně je šířit. Získejte přehled, co vše a jak nově ošetřit v oblasti ochrany osobních údajů v souladu s aktuální legislativou.

Místo: Online

Termín: 3. 12. 2025 - 5. 12. 2025

Více zde

Online seminář

Skončení pracovního poměru v roce 2026

Jak skončit pracovní poměr snadno, rychle a s co nejnižšími náklady.

Při ukončování pracovního poměru se zaměstnavatelé často dopouštějí zbytečných chyb, které je mohou stát hodně času i peněz. Objasníme vám, jakou formou ideálně vztah se zaměstnancem rozvázat. Ukážeme vám, jak má vypadat správný vytýkací dopis, a vysvětlíme, kdy je ho potřeba. Zaměříme se na související problémy při ukončování pracovního vztahu, jako je náhrada škody či srážky ze mzdy a proplácení dovolené. Získáte i návody na postup u zaměstnanců na DPČ či DPP.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 4. 12. 2025

Více zde

Online seminář

Hodnocení zaměstnanců obcí a příspěvkových organizací – jak na to

Hodnocení zaměstnanců jako významný „posilovač“ stability pracovního poměru.

Hodnocení zaměstnanců patří k důležitým činnostem prováděným vedoucím pracovníkem. Má své opodstatněné místo i v oblasti veřejné správy. Dobře provedené hodnocení poskytuje zaměstnanci zpětnou vazbu, posiluje jeho motivaci a dodává mu jistotu v pracovních vztazích. Pro zaměstnavatele mají výstupy hodnocení význam při tvorbě vnitřní kultury v organizaci. Ukážeme vám, jak efektivně hodnotit zaměstnance s přihlédnutím ke specifikům veřejné správy a speciálně obcí a jimi zřízených subjektů.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 4. 12. 2025

Více zde

Online seminář

Vyloučení dodavatele ze zadávacího řízení –povinnosti a rizika

Kdy lze a kdy je nezbytné vyloučit dodavatele ze zadávacího řízení – včetně aktuální rozhodovací praxe ÚOHS a soudů.

Vyloučení dodavatele ze zadávacího řízení je vždy nepříjemnou situací – často znamená nechtěné průtahy v zadávacím řízení a časové i finanční náklady. V některých případech zákon zadavateli vyloučení umožňuje, v řadě případů se však jedná o povinnost. Nabízíme vám shrnutí praktických zkušeností i doporučení pro obě strany zadávacího řízení s ohledem na aktuální novelu ZZVZ.

Místo: Online

Termín: Středa, 10. 12. 2025

Více zde

Online seminář

Sociální sítě a jejich využití ve veřejném sektoru

Jak na sociálních sítích navázat trvalý kontakt s občany a klienty, a získat tak širší podporu svých záměrů.

Odhalte potenciál, který mají Facebook, Instagram i další sociální sítě pro rychlou komunikaci a získávání cenné zpětné vazby od občanů, návštěvníků či klientů.  Zkušený stratég z digitální agentury vám srozumitelně a prakticky představí možnosti, jak založit profil, napsat zajímavý post, jak mu zajistit publicitu a jak efektivně využít AI nástroje jako ChatGPT nebo Midjourney.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 11. 12. 2025

Více zde

Online seminář

Zaměstnanecké benefity z pohledu daní v roce 2026

Zdanění zaměstnaneckých benefitů aktuálně a s výhledem na rok 2026.

Úsporná opatření v oblasti veřejných financí významně zasahují do pravidel na poli zdaňování benefitů. Původní osvobození benefitů od daně ze závislé činnosti a odvodů pojistného je výrazně omezeno nebo přímo zrušeno. V průběhu letošního roku byly schváleny další úpravy a s účinností od 1. 1. 2026 nás čekají nové změny. Přehledně shrneme daňový režim všech zaměstnaneckých benefitů v jednotlivých kategorií a podle jejich druhu (volný čas, zdraví, doprava, stravování), aktuálně i pro rok 2026.

Místo: Online

Termín: Úterý, 16. 12. 2025

Více zde

Online seminář

Veřejné zakázky malého rozsahu – nové limity po novele ZZVZ

Doporučené postupy při zadávání VZMR podle aktuálních požadavků.

Při zadávání zakázek malého rozsahu máte jako zadavatelé sice větší volnost, ale také čelíte značným rizikům. Jaké postupy je nutné dodržet a které metodiky lze s výhodou využít, abyste se nedostali při případné kontrole do problémů? Nabízíme vám užitečný přehled dostupných metodických doporučení pro zadávání zakázek malého rozsahu. Připomeneme také dopady poslední novely ZZVZ, která se veřejných zakázek malého rozsahu významně dotkla.

Místo: Online

Termín: Úterý, 13. 1. 2026

Více zde

Online seminář

Hlášení do ISPOP v roce 2026 krok za krokem

Aktuální předpisy a přehled povinností při plnění ohlašovacích povinností v oblasti životního prostředí.

Kontroly České inspekce životního prostředí ukazují, že řada subjektů stále tápe v ohlašovacích povinnostech v oblasti ŽP a opakovaně chybuje v podávání ročního hlášení prostřednictvím systému ISPOP. Získejte přehled o aktuálních ohlašovacích povinnostech daných legislativou a praktická doporučení pro práci se systémem. Ukážeme vám, jak se připravit na případné kontroly.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 22. 1. 2026

Více zde

Nahoru