Správa budovy ve veřejném sektoru (Proběhlo)
Seminář
Jak vyhovět náročné legislativě a snížením nákladů na provoz zvýšit celkovou produktivitu organizace.
Nový, rychle se rozvíjející obor facility managementu – za podmínky jeho plného zvládnutí - vykazuje úspěchy při zajišťování efektivní správy nemovitého majetku metodikami úspor celkových nákladů i řešením „drobných“ každodenních potřeb zaměstnanců. Nabídneme vám vodítka k bezpečné aplikaci rozsáhlé legislativy i nástroje pro ekonomicky efektivní správu tak, aby facility management všestranně podporoval hlavní účel existence vaší organizace.
Místo
Praha - PwC, budova City Green Court
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Seminář je zaměřen na efektivní a dlouhodobě udržitelnou správu nemovitého majetku a inteligentní zajištění souvisejících služeb specificky ve veřejném sektoru. Tyto činnosti můžete se znalostmi zásad facility managementu koordinovat synergicky a zvýšit tak výkonnost celé organizace.
Představíme vám komplexně možnosti využití facility managementu od plánování investic, přes výběrová řízení na dodavatele, až po nastavení měřítek kvality správy budov a dalšího majetku. Neopomineme oblast legislativy – zejména smluvního zajištění činností facility managementu.
Koho seminář osloví
Seminář Správa budovy ve veřejném sektoru je určen vedoucím pracovníkům úřadů a dalších veřejných organizací včetně zaměstnanců jejich hospodářských složek.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
Facility management (FM) – co platí závazně dnes a na jaké standardy a normy se začít připravovat
Jak zavést efektivní správu majetku do organizace veřejného sektoru krok za krokem
Systémy řízení FM a formy jejich zajištění, které jsou k dispozici
Užitečné návody jak postupovat při výběrovém řízení na FM poskytovatele
Přehled nezbytného smluvního zajištění správy budov a další legislativní požadavky
Kvalita služeb ve veřejném sektoru – měřítka a hodnocení
Jak správně nastavit poměr kvality versus ekonomické efektivity v oblasti FM
Praktické nástroje pro evidenci a dokumentaci v oblasti správy budov a majetku
Přehled možných SW prostředků podporujících správu majetku a FM
Příklady z praxe, jak se tyto SW dají propojit s ostatními programy v organizaci
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Ondřej Štrup
Ondřej Štrup je absolventem stavební fakulty ČVUT. Působil ve společnosti Skanska FM na pozici Corporate Facility Manager, v současnosti vykonává poradenskou činnost v oblastech reorganizace FM podpory (včetně interních služeb), přípravy výběrových řízení na FM poskytovatele, auditů řízení FM, správy majetku či přípravy a řízení relokace podniků. Je pověřen řízením aktualizace evropské normy Facility managementu, zastupoval ČR též při přípravě normy ISO 55000 i nově vydané ISO 41000 "Facility management". Je zakladatelem IFMA CZ, ředitelem pro CEE země celosvětové sekce FM poradců FMCC asociace IFMA a držitelem světového prestižního ocenění IFMA Fellow.
Mgr. Pavla Jasná
Pavla Jasná je poradkyní ve společnosti Hein Consulting se specializací na oblast smluvní a legislativní. Delší dobu působila jako právník ve společnosti Skanska se zaměřením na smluvní problematiku správy technologií, správy majetku a PP projektů.
Ing. Pavel Nácovský
Pavel Nácovský je absolventem FS VUT Brno (ekonomika a řízení strojírenské výroby). Pracuje jako poradce a projektový manažer v oblasti reinženýringu řízení krajů a měst s ohledem na efektivní řízení veřejných služeb úřadů a misí zřízených organizací, dotačních managementů a implementace projektově a procesně orientovaných aplikačních řešení. Aktivně se účastnil na projektech z Výzev Smart Administration (KRAJ 2.0, MĚSTO 2.0).
Místo konání
Praha - PwC, budova City Green Court
Školící prostory se nacházejí v nové kancelářské budově poradenské společnosti PwC Česká republika. Všechny sály mají atraktivní vzdušný design s denním osvětlením, samozřejmostí je kompletní pokrytí bezdrátovou sítí Wi-Fi.
Adresa: City Green Court, Hvězdova 1734/2c, 140 00 Praha 4, tel: 251 151 111, https://www.pwc.com/cz/cs/o-nas/budova-city-green-court.html
Doprava: Doporučujeme metrem C na stanici Pankrác a dále 300 m pěšky (kolem nákupního centra Arkády a budovy City Tower / Reiffeisenbank). Autem je možné parkovat bezplatně 3 hodiny v nákupním centru Arkády nebo omezeně v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.