Správa budovy ve veřejném sektoru v roce 2020 (Proběhlo)
Seminář
Aktuální legislativa plus osvědčené tipy, jak snížit náklady na provoz a zvýšit celkovou produktivitu organizace.
Úspěšně zvládnutý facility management vede k efektivnější správě nemovitého majetku – šetří celkové náklady a řeší důležité i „drobné“ každodenní potřeby zaměstnanců. Nabídneme vám vodítka k bezpečné aplikaci aktuální legislativy i přidáme nástroje pro ekonomicky efektivní správu tak, aby facility management všestranně podporoval hlavní účel existence vaší organizace.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Seminář je zaměřen na efektivní a dlouhodobě udržitelnou správu nemovitého majetku specificky ve veřejném sektoru a inteligentní zajištění souvisejících služeb. Tyto činnosti můžete se znalostmi zásad facility managementu koordinovat synergicky a zvýšit tak výkonnost celé organizace. Představíme vám možnosti využití facility managmentu od plánování investic, přes výběrová řízení na dodavatele , až po nastavení měřítek kvality správy budov a dalšího majetku. Neopomineme oblast legislativy – zejména smluvního zajištění činností facility managementu.
Koho seminář osloví
Seminář Správa budovy ve veřejném sektoru v roce 2020 je určen ekonomickým manažerům, správcům budov a dalším zaměstnancům hospodářských složek všech typů veřejných organizací.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
Facility management (FM) – aktuální legislativa
Jak zavést efektivní správu majetku do organizace veřejného sektoru krok za krokem
Systémy řízení FM a formy jejich zajištění, které jsou k dispozici
Užitečné návody jak postupovat při výběrovém řízení na FM poskytovatele
Přehled nezbytného smluvního zajištění správy budov a další legislativní požadavky
Kvalita služeb ve veřejném sektoru – měřítka a hodnocení
Jak správně nastavit poměr kvality versus ekonomické efektivity v oblasti FM
Praktické nástroje pro evidenci a dokumentaci v oblasti správy budov a majetku
Přehled možných SW prostředků podporujících správu majetku a FM
Příklady z praxe, jak se tyto SW dají propojit s ostatními programy v organizaci
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Ondřej Štrup
Ondřej Štrup je absolventem stavební fakulty ČVUT. Působil ve společnosti Skanska FM na pozici Corporate Facility Manager, v současnosti vykonává poradenskou činnost v oblastech reorganizace FM podpory (včetně interních služeb), přípravy výběrových řízení na FM poskytovatele, auditů řízení FM, správy majetku či přípravy a řízení relokace podniků. Je pověřen řízením aktualizace evropské normy Facility managementu, zastupoval ČR též při přípravě normy ISO 55000 i nově vydané ISO 41000 "Facility management". Je zakladatelem IFMA CZ, ředitelem pro CEE země celosvětové sekce FM poradců FMCC asociace IFMA a držitelem světového prestižního ocenění IFMA Fellow.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.