Spisová a archivní služba v roce 2020 (Proběhlo)
Seminář
Praktický návod na správu dokumentů ve vaší organizaci - správně, efektivně a v intencích nejnovější legislativy.
Spisová a archivní služba v organizacích veřejného sektoru často stojí na okraji zájmu vedení, přitom jde o náročnou práci vyžadující soustavný monitoring měnící se legislativy a pružné zavádění změn do každodenního chodu spisovny. Pomůžeme vám zorientovat se v moderních přístupech ve správě dokumentů, především s důrazem na postupující elektronizaci veřejného sektoru.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.Výhoda: Účastníkům nabízíme možnost zaslat předem své dotazy, které lektor zodpoví v průběhu semináře.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Jako pracovníci odpovědní za chod spisové služby jste nuceni sledovat neustále se měnící legislativu a její změny průběžně zavádět na svých pracovištích. Ať už jde o novinky typu přísných legislativních omezení plynoucích z eIDAS a GDPR, nebo o nabíhající elektronizaci. Dozvíte se, jak nakládat s dokumenty od jejich příjmu či vzniku, přes konverzi, evidenci, oběh, vyřizování, podepisování, odesílání, až po ukládání ve spisovně a následné provádění skartačního řízení. Dotkneme se také problematiky GDPR a zmíníme kontroly ze strany státních archivů včetně možných sankcí.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Spisová a archivní služba v roce 2020 ocení především zástupci veřejnoprávních původců, tedy instituce státní správy i samosprávy, příspěvkové organizace, zdravotní pojišťovny, veřejné výzkumné instituce a právnické osoby zřízené zákonem, na které se vztahuje zákon o archivnictví a spisové službě spolu s dalšími prováděcími předpisy.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
Spisová a archivní služba v ČR po novelách o archivnictví a souvisejících předpisů – právní normy, literatura
Smysl spisové služby, definice pojmů, základní schéma spisové služby
Podatelna a výpravna – pravidla bezpečné manipulace s dokumenty
Vyřizování dokumentů na pracovišti, zásady tvorby spisů
Spisovna a její chod (včetně technických a organizačních požadavků)
Výběr archiválií a skartační režim dokumentů
Výkon archivního dohledu – ukládání archiválií do archivů a jejich správa
Spisová služba a ochrana osobních údajů – důsledky nařízení GDPR
Tvorba spisových norem prakticky
Dotazy a diskuse nad vašimi problémy z praxe
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Martin Landsmann
Martin Landsmann je zaměstnanec Státního oblastního archivu v Zámrsku a vedoucím oddělení Státního okresního archivu Hradec Králové. V archivu pracuje bezmála čtvrt století a v posledních letech je jeho hlavním zaměřením předarchivní péče a spisová služba. Vystudoval archivnictví a historii na Univerzitě Hradec Králové, na které v současné době také externě přednáší problematiku spisové služby budoucím archivářům.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě