Spisová a archivní služba v roce 2019 – aktuality a výhled (Proběhlo)
Seminář
I vás se týkají důsledky novelizace zákona o archivnictví, elektronizace správy dokumentů či nařízení eIDAS.
Ruku na srdce - ve většině organizací ruch denní agendy odsouvá starost o spisovou a archivní službu málem na poslední místo zájmu. Přitom v této oblasti došlo k několika novelám zákona o archivnictví, vyhlášky o spisové službě a dalších předpisů. Do hry navíc vstupují nové otázky duálního nakládání s dokumenty v listinné i elektronické podobě, rozvoje e-Governmentu či vyrovnávání se s důsledky evropské legislativy v podobě eIDAS a GDPR.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.Výhoda: Účastníkům nabízíme možnost zaslat předem své dotazy, které lektor zodpoví v průběhu semináře.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Práce s dokumenty v organizacích veřejného sektoru je náročná, přitom často chybějí školení profesionálové. Mají vaši pracovníci pověření výkonem spisové a archivní služby příslušné znalosti? Tato agenda podléhá požadavkům na elektronizaci a slaďování s předpisy eIDAS a GDPR. Nabídneme vám aktuální přehled povinností a práv v souvislosti se správou dokumentů . Získáte praktické dovednosti pro efektivní a správnou manipulaci s dokumenty v listinné i elektronické podobě, a to od jejich příjmu, vlastního vyhotovení až po jejich ukládání, využívání a výběr archiválií.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Spisová a archivní služba v roce 2019 – aktuality a výhled je zaměřen na instituce státní správy i samosprávy, příspěvkové organizace, zdravotní pojišťovny, veřejné výzkumné instituce a právnické osoby zřízené zákonem (tj. na tzv. veřejnoprávní původce podle § 3 odst. 1 zákona o archivnictví a spisové službě).
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
spisová a archivní služba v ČR po novelách zákona o archivnictví a souvisejících předpisů (přehled aktuální legislativy)
základní povinnosti a práva různých typů původců
spisový řád a plán
výkon spisové služby: příjem, označování, evidence, vyřizování, podepisování, odesílání a ukládání dokumentů
nároky na manipulaci s dokumenty v souvislosti s nařízením EU eIDAS
důsledky nařízení EU GDPR na oblast spisové služby a archivnictví
výběr archiválií u původce ve spolupráci s příslušným veřejným archivem
ukládání archiválií do archivů a jejich správa
výhled předpokládaného vývoje v oblasti správy dokumentů v dalším období
dotazy a diskuse nad vašimi problémy z praxe
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
PaedDr. Bohumír Brom
Bohumír Brom má mnohaleté odborné zkušenosti z práce v archivech. Věnoval se především předarchivní péči u institucí státní správy s celostátní působností, dohledu na spisovou službu u zmíněných organizací a správě archiválií. Působí rovněž jako externí pedagog na Vysoké škole finanční a správní v Praze, a to se zaměřením na oblast spisové a archivní služby a veřejné správy v ČR.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě