Sociální sítě ve službách školy (Proběhlo)
Seminář
Jaké sociální sítě si zvolit a jak je efektivně využít pro potřeby vaší školy.
O sociálních sítích rozhodně neplatí: není důležité vyhrát, ale zúčastnit se. Naopak, je potřeba pečlivě zvážit, kterou sociální síť si vybrat, a té se pak náležitě věnovat. Jen tak může plnit očekávání, která do ní vkládáte. Představíme vám jednotlivé sociální sítě a poradíme na základě jakých kritérií si z nich vybrat. Ukážeme vám, jak tvořit zajímavý obsah a jak mu zajistit publicitu. Výklad doplníme ukázkami nejúspěšnějších školních profilů.
Termín
1. blok: pondělí, 22. 3. 2021 | 13:00 - 15:002. blok: úterý, 23. 3. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Koronakrize ukázala, že bez elektronické komunikace se školy dnes absolutně neobejdou. Sociální sítě nabízejí v tomto směru zajímavé možnosti – pokud víte, jak na to. Nejste si jisti, jaké sociální sítě jsou pro vaši školu vhodné ? Nevíte co, kdy a jak zveřejňovat? Představíme vám přednosti a nedostatky jednotlivých sociálních sítí. Shrneme zásady správně vyplněného profilu a projdeme si možnosti propagace příspěvků. Dozvíte se také, jak do tvorby obsahu smysluplně zapojit pedagogy i žáky a jak zvládat krizovou komunikaci .
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Sociální sítě ve službách školy ocení ředitelé a další pracovníci či učitelé, kteří jsou pověřeni správou online prezentace školy.
PROGRAM
1. Jaké sociální sítě se hodí pro propagaci školy?
2. Facebook
založení a správa profilu
tvorba obsahu – co, kdy a jak zveřejňovat
k čemu jsou dobré Skupiny
vyhodnocování aktivit
3. Instagram
založení a správa profilu
tvorba obsahu – příspěvky, Stories, IGTV
vyhodnocování aktivit
4. Twitter
jak funguje a kdo ho používá
v čem může být přínosem pro školu
5. Zapojení pedagogů a žáků
kdo je bude hlídat, aby nepáchali víc škody než užitku?
jaký obsah mohou vytvářet učitelé a jaký žáci?
nebylo by lepší, kdybychom je vůbec nezapojovali?
6. LinkedIn
jak ho využít pro prezentaci školy
7. YouTube kanál školy
kdy má smysl uvažovat o YouTube
jak YouTube funguje a jak se s ním pracuje
8. Moje Firma Google
co je Moje Firma na Googlu a k čemu ji lze využít?
je tato služba vhodná pro školy?
9. Krizová komunikace na sociálních sítích
jak si poradit s tzv. trolly?
ignorovat nebo řešit?
10. Příklady nejlepších školních profilů
11. Propojení sociálních sítí se školním webem
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifi kát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Radovan Jansa
Radovan Jansa je lektorem, IT konzultantem a také učitelem na Gymnáziu v Novém Jičíně, kde v roce 2008 zavedl Google Apps. Od té chvíle se stal velkým propagátorem Google technologií ve výuce, spoluzaložil GEG Novojičínsko a stal se veterán organizátorem GUG.cz. Jako „Google for Education Certified Trainer“ své zkušenosti rád předává dál, účastní se aktivně EDU konferencí nebo školení pro učitele po celé republice.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.