Smart radnice (Proběhlo)
Seminář
Jak správně a navíc efektivně elektronizovat agendy územních samospráv.
Digitalizace či elektronizace agend ÚSC je dnes často skloňovaným a prosazovaným tématem. Co je ale podstatné: využitím moderních technologií při správě věcí veřejných by mělo dojít zejména k tomu, že agendy budou k občanům přátelštější, dostupnější, celkově efektivnější, rychlejší a levnější. Na semináři zdůrazníme zejména to, jaké možnosti elektronizace jako samospráva máte a poukážeme na konkrétní problémové situace z praxe a jejich řešení.
Termín
1. blok: čtvrtek, 2. 9. 2021 | 09:00 - 11:002. blok: čtvrtek, 2. 9. 2021 | 12:00 - 14:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Pro maximální užitek elektronizace agend pro občany a úředníky je nutné pracovat nejen s jednotlivými procesy a informačními systémy. Je třeba z nich vytvořit mnohem lépe fungující celek. Jak na to?
Zaměříme se především na praktické využívání informačních technologií pro zajištění výměny informací s občany, soukromými organizacemi a jinými veřejnými institucemi. Získáte znalosti o možnostech elektronizace různých agend s přesahem na bezpečnost, přístupnost a celkovou efektivitu . Praktická doporučení vám pomohou i předejít možným následkům nesprávného úředního postupu.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Smart radnice je určen zejména vedoucím pracovníkům, pracovníkům odpovědným za tvorbu interních předpisů, metodikům, pracovníkům odborných agend, správcům a administrátorům informačních systémů.
PROGRAM
1. Koncepce eGovernmentu v ČR
problematika eGovernmentu – současná situace
digitální služby veřejné správy ve světle zákona č. 12/2020 Sb.
harmonogram a technické způsoby provedení digitalizace služeb veřejné správy na období 2021–2025
využívání cloud computingu orgány veřejné správy
elektronická identifikace a autentizace
2. Specifika elektronického dokumentu
vstupní a výstupní datové formáty
verze PDF/A (PDF/A-1, PDF/A-2, PDF/A-3, PDF/A-4)
konverze a změna datového formátu
vyznačení právní moci a vykonatelnosti na elektronickém dokumentu
otisk úředního razítka na elektronickém dokumentu
elektronický podpis, pečeť a časové razítko
anonymizace, pseudonymizace, lemmatizace, šifrování
uchování elektronických dokumentů a udržení důkazního břemene
3. Optimalizace procesů a informačních systémů
elektronické systémy spisové služby včetně připravované atestace
specializované agendy
4. Dotazy a diskuse zúčastněných DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Jan Frk
Jan Frk je ředitelem divize eGovernment ve společnosti Software602. Působí jako externí poradce pro eGovernment a spisovou službu u řady ústředních orgánů státní správy. Je členem různých odborných organizací, které se věnují oblasti eGovernmentu. Jako akreditovaný lektor oprávněný na základě rozhodnutí MV vykonávat odborná školení a vzdělávací programy se zabývá dlouhodobě lektorskou činností.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".