Skladové operace v zásobování profesionálně (Proběhlo)
Seminář
Efektivnější řízení skladových operací je rychlou příležitostí ke zvýšení profitability celé firmy.
Dokonale zvládnutý sled skladových operací ovlivňuje nejen náklady společnosti, ale především spokojenost zákazníka a tím i celkovou výkonovou efektivitu firmy. Máte skladové operace pod plnou kontrolou? Od příjmu zboží po jeho expedici je na mnoha místech prostor tento proces zdokonalit. Získejte od experta znalosti, jak řídit a kontrolovat tok zboží, které se osvědčily v praxi mnoha společností.
Termín
Úterý, 9. 11. 2021 | 09:00 - 13:00
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Profesionálně řídit sklad znamená mít pod kontrolou všechny fáze od příjmu zboží na sklad po jeho expedici . Sled jednotlivých skladových operací by měl být hladce zapojen do celého dodavatelského řetězce, aby se minimalizovaly časové i finanční ztráty. Jen takto dokonale řízený sklad je vaší konkurenční výhodou.
Projdeme bod po bodu jednotlivé fáze skladových operací s ohledem na jejich efektivitu a aktuální trendy logistiky. Zaměříme se na plynulost toku zboží i informací ve skladu od příjmu a identifikace položek, přes vychystávání zboží až po jeho expedici.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Skladové operace v zásobování profesionálně je určen specialistům a vedoucím oddělení skladu a logistiky, ale i pracovníkům nakupující materiály do firmy, produktovým a výrobním manažerům, zaujme i majitele a obchodní manažery menších firem.
PROGRAM
Skladové operace v kontextu Supply chain managementu
Příjem a zaskladnění zboží – aktuální možnosti a trendy
Vychystávání, kompletace, balení a expedice zboží – krok po kroku
Identifikace skladových položek (bar codes, QR codes, RFID)
Organizace a efektivní řízení skladu (layout skladu a vyhodnocení efektivnosti procesů z ekonomického hlediska)
Diskuse a příklady
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou přednáška, podkladové materiály a občerstvení. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Pinka
David Pinka je zkušeným manažerem obchodních vztahů v logistických a nákupních procesech. Jako procesní analytik se specializuje na logistické procesy (přeprava, distribuce, manipulace, skladování, obaly a balení, pronájmy a údržbu manipulační techniky) a na procesní řízení v oblasti nákupních strategií. Má praktické zkušenosti z různých manažerských pozic (ředitel logistiky a nákupu, technický ředitel, ředitel strategie logistiky) v oblasti průmyslu i obchodu. Studoval ekonomii a management na ČVUT v Praze a MBA na Prague International Business School.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě