Seminář: Vyúčtování cestovních náhrad v otázkách a odpovědích (Proběhlo)
Seminář
Postupy a novinky v oblasti cestovních náhrad na konkrétních příkladech z praxe.
Vyúčtování cestovních náhrad je nedílnou součástí práce účetních oddělení. Je s ním však spojena celá řada otázek: V jaké měně může být zaměstnanci poskytnuta záloha? Mají na cestovní náhrady nárok i členové statutárních orgánů? Musí zaměstnavatel poskytovat kapesné? Co když zaměstnanec ztratí jízdní doklad? Nejen na tyto otázky odpoví náš praktický seminář.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Vyúčtování cestovních náhrad podléhá závazným legislativním požadavkům, přesto v praxi narážíte na mnoho nejasností. Otázky jsou spojeny především s výší cestovních náhrad a u zahraničních cest, situaci navíc komplikují měnové kurzy.
Na semináři si ukážeme, jaká pravidla a devizové kurzy použít pro vyúčtování tuzemských i zahraničních pracovních cest. Pochopíte, kdy a na jaké cestovní náhrady má zaměstnanec nárok a na praktických příkladech si nabyté poznatky vyzkoušíte.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Vyúčtování cestovních náhrad v otázkách a odpovědích je určen pro mzdové i všeobecné účetní, jakož i pro personalisty.
PROGRAM (9,00 – 13,00 HOD)
1. Právní úprava pracovních cest
místo výkonu práce
vyslání zaměstnance na pracovní cestu
2. Cestovní náhrady při tuzemských pracovních cestách
nároky na stravné a jejich krácení, ubytování a vedlejší výdaje
bezplatně poskytnuté jídlo, souběh se stravenkami
3. Cestovní náhrady při zahraničních pracovních cestách
měny náhrad a použití cizoměnových kurzů
kapesné – praktická doporučení
4. Vyúčtování pracovních cest
lhůty pro vyúčtování na straně zaměstnance a zaměstnavatele
účtování cestovních náhrad krok za krokem
5. Specifické oblasti problematiky cestovních náhrad
cestovní náhrady členů statutárních orgánů právnických osob
vyslání zaměstnance k výkonu práce do zahraničí – jak postupovat
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály a drobné občerstvení.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Daniela Najmanová
Daniela Najmanová je absolventkou VŠE v Praze, po ukončení studia se věnovala auditu se specializací na IFRS. Po přechodu do korporátní sféry působí ve finančním sektoru - v jedné z největších českých bank se podílela na implementaci IFRS. Vede interní semináře a workshopy v rámci velkých finančních korporací na různá témata v této oblasti. Od roku 2005 je certifikovaným účetním expertem, v témže roce získala i ACCA Diploma in International Financial Reporting. Účastníci jejích seminářů oceňují zejména rozsah znalostí, profesní entuziasmus, srozumitelnost, ucelenost výkladu a jeho propojení s firemní praxí.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.