Šablony III – jak úspěšně žádat o dotaci (Proběhlo)
Seminář
Zpozorněte a využijte zcela novou dotační výzvu k získání finančních prostředků.
Na konci března 2020 byly vyhlášeny Šablony III. Nové Výzvy jsou zaměřeny na osobnostně profesní rozvoj pedagogů a zvyšování kvality vzdělávání v mateřských a základních školách, včetně možností personálního posílení o školního asistenta, školního psychologa, speciálního pedagoga, sociálního pedagoga a chůvu. Nenechte si ujít možnost získat finanční prostředky z EU pro další rozvoj vaší školy.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.Výhoda: Účastníkům nabízíme možnost zaslat předem své dotazy, které lektorka zodpoví v průběhu semináře.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Z peněz získaných v rámci Šablon III můžete mimo jiné financovat zahraniční stáže pedagogů, zaplatit školního asistenta či psychologa, posílit spolupráci s rodiči dětí a žáků či investovat do metod výuky s využitím ICT. Abyste uspěli s vaší žádostí o dotaci, musíte splnit řadu jasně stanovených podmínek.
Seznámíme Vás s pravidly Výzvy a s podmínkami čerpání prostředků, s finančním a projektovým řízením, podrobně probereme formy a obsahy nabízených aktivit a vysvětlíme, jak podat projektovou žádost IS KP 2014+.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Online kurz Šablony III – jak úspěšně žádat o dotaci je určen pro pracovníky mateřských a základních škol, které chtějí zažádat o finanční příspěvek v rámci tohoto dotačního programu.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
1. Představení Výzvy – základní informace a zdroje
2. Podmínky pro podání žádosti
základní podmínky
oprávnění žadatelé
termíny
forma
3. Nabídka šablon aktivit
popis, obsah, forma
způsoby dokládání
praktické rady k realizaci
4. Stanovení indikátorů – jak je správně určit
5. Sestavení projektové žádosti a její podání v IS KP 2014+
6. Rozdíly mezi Šablonami II a III
7. Šablony aktivit – metodický výklad
8. Projektové řízení
realizační tým – jak ho sestavit
statistika čerpání Výzev – k čemu je dobrá
harmonogram aktivit – jak ho připravit
sledování rizik – proč je to nutné a jak to dělat
9. Řízení rizik
příprava podkladů k ZoR
výstupy aktivit
ZoR v ISKP a IS ESF
10. Prostor pro Vaše dotazy
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Petra Počtová
Petra Počtová pracovala v letech 2010 – 2013 pro Národní institut dalšího vzdělávání na projektu „EU peníze základním školám“ Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost (OPVK), vedla semináře pro žadatele a příjemce podpory, později působila i jako hlavní garant projektu. V současné době pracuje jako externí konzultantka v oblasti personalistiky, lidských zdrojů, vzdělávání dospělých, projektového řízení a dotačních příležitostí.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě