Roční hodnocení zaměstnanců efektivněji (Proběhlo)
Seminář
Hodnoticí pohovor jako nástroj pro udržení motivace a loajality zaměstnanců v obtížných dobách.
Nesprávně nastavený hodnoticí systém může snižovat angažovanost a loajalitu zaměstnanců. Často stačí drobné změny a zaměstnanci se znovu cítí motivováni k lepším výkonům. Získejte praktické tipy, jak za současné krizové situace maximálně zefektivnit vaše metody hodnocení zaměstnanců tak, aby hrály ve váš prospěch.
Termín
1. blok: čtvrtek, 17. 12. 2020 | 10:00 - 12:002. blok: čtvrtek, 17. 12. 2020 | 13:00 - 15:00
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.V případě, že se vám nehodí termín, budete moci využít nahrávku, kterou obdržíte.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
Zaměření ONLINE semináře
Nesprávně vedený hodnoticí pohovor vás, jako hodnotitele, může připravit o řadu cenných informací. Přesně těch, které byste mohli využít ke zvýšení motivace a rozvoje konkrétních zaměstnanců včetně rozhodování o investicích do jejich cíleného rozvoje. Představíme vám systém hodnocení, který umožňuje lépe identifikovat a rozvíjet klíčové pracovníky a talenty a včas odhalí ty, kteří uvažují o odchodu z firmy . Poskytneme vám návod na stanovení profesních a rozvojových cílů vašich zaměstnanců a nabídneme praktické tipy na efektivnější využití prostředků na vzdělávání.
Koho oslovíME
Seminář Roční hodnocení zaměstnanců efektivněji je určen pro personalisty, personální ředitele a specialisty v oblasti řízení lidských zdrojů a dále pro manažery a vedoucí pracovníky všech typů organizací soukromého i veřejného sektoru.
Program
1. blok / 10:00 - 12:00
Příprava procesu hodnocení, nastavení cílů
cíl zavedení hodnoticího procesu, aneb proč jej ve firmě zavádíme nebo používáme
přehled vhodných metod od komplexního procesu ke každodenní práci manažera
odlišnosti v různých odvětvích a na různých pracovních pozicích
školení manažerů i pracovníků
pravidla efektivní komunikace
2. blok / 13:00 - 15:00
Vlastní průběh hodnocení
nastavení dílčích kroků
hodnoticí rozhovory – krok za krokem
nejčastější chyby v hodnocení
jak nastavit spravedlivý systém
jak získat efektivní zpětnou vazbu
další návaznosti
Další informace
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová má dlouholeté zkušenosti z oblasti vedení lidí i řízení lidských zdrojů. Dvacet let působila na manažerských pozicích ve finančním sektoru včetně pozice personální ředitelky. V současné době se věnuje poradenství a školící činnosti v oblasti personalistiky a managementu. Vyučuje personální řízení na VŠE a UK v Praze, aktivně školí personalisty i manažery.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.