Řízení a management změn v sociálních službách (Proběhlo)
Seminář
Zvládejte profesionálně a s přehledem nové nároky na řízení v sociálních službách.
Řízení lidí, procesů a finančních toků je náročná disciplína a v sociálních službách to platí dvojnásob. Navíc všeobecná společenská nestabilita přináší víc než dřív potřebu změn a inovací, na něž není nikdo nikdy dost připraven. Získejte aktuální a praktická doporučení pro vyšší efektivitu vašich řídicích procesů při zachování finanční rentability a kvality služeb.
Termín
1. blok: čtvrtek, 13. 10. 2022 | 09:00 - 11:002. blok: čtvrtek, 13. 10. 2022 | 12:00 - 14:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Kvalita sociálních služeb je často považována za měřítko úrovně celé společnosti, tedy toho, jak se umí postarat o slabší spoluobčany. Ne vždy tomu odpovídá reálná společenská podpora – ať už finanční nebo personální. Vedoucí pracovníci v sociálních službách mají obtížný úkol se s tím v praxi vyrovnat.
Zaměříme se na aktuální situaci vývoje řízení sociálních služeb v České republice s důrazem na změny, které nevyhnutelně nastávají a které je žádoucí řídit. Soustředíme se na roli manažerů sociálních služeb ve finančním, personálním i odborném řízení a doporučíme postupy, jak efektivitu i rentabilitu služeb udržet a zvyšovat.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Řízení a management změn v sociálních službách osloví vedoucí pracovníky a manažery organizací zodpovědných za sociální péči a služby.
PROGRAM
Klient je na prvním místě – základní východiska v péči
Stanovení strategie, cílů organizace a jejich pracovníků
Jak splnit své cíle, resp. jak využít dostupné zdroje
Rentabilita a efektivita v sociálních službách
Jak rentabilitu a efektivitu českých sociálních služeb zvýšit
Situace v rozvoji inovací v oblasti sociálních služeb
Jak pracovat s finančními, technologickými a lidskými zdroji
Jak zvýšit výnosy ve službách a jak je efektivně využívat
Význam dobrého jména značky a/nebo instituce v sociálních službách
Dotazy a diskuse
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Bc. Jan Sembdner
Jan Sembdner má mnohaleté zkušenosti s řízením příspěvkových organizací a komerčních subjektů poskytujících sociální služby. V současné době působí ve státní správě, v rezortu zdravotnictví jako vedoucí zdravotních středisek. Je konzultantem a lektorem procesů tvorby a zavádění standardů kvality v sociálních službách. Spolupracuje s praktickými lékaři a specialisty v záležitostech účtování a vykazování zdravotní, lékařské péče zdravotním pojišťovnám.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".