Menu

Retence zákazníků v online obchodě (Proběhlo)

Seminář

Nejde jen o to získat nové zákazníky, ale především si udržet ty stávající.

Online

Ať už jste zkušenými provozovateli online obchodu nebo vás k e-commerce přivedlo uzavření kamenné prodejny kvůli pandemii, určitě vás zajímá, jak si zákazníky v online obchodě udržet a nepřijít o ně. Nabízíme vám praktická doporučení zkušené odbornice. Zaměříme se s ní na aktuální trendy v oblasti řízení vztahů se zákazníky.  

Termín
1. blok:čtvrtek, 10. 6. 2021 | 09:00 - 11:00
2. blok:čtvrtek, 10. 6. 2021 | 12:00 - 14:00

Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.

Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Výhoda
Přihlášeným účastníkům nabízíme možnost předem zaslat své dotazy.
Cena
3 490 Kč

Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Detaily Přednáší Pokyny Objednat

Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.

Děkujeme.

Nahoru