Retence zákazníků v online obchodě (Proběhlo)
Seminář
Nejde jen o to získat nové zákazníky, ale především si udržet ty stávající.
Ať už jste zkušenými provozovateli online obchodu nebo vás k e-commerce přivedlo uzavření kamenné prodejny kvůli pandemii, určitě vás zajímá, jak si zákazníky v online obchodě udržet a nepřijít o ně. Nabízíme vám praktická doporučení zkušené odbornice. Zaměříme se s ní na aktuální trendy v oblasti řízení vztahů se zákazníky.
Termín
1. blok: čtvrtek, 10. 6. 2021 | 09:00 - 11:002. blok: čtvrtek, 10. 6. 2021 | 12:00 - 14:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Výhoda
Přihlášeným účastníkům nabízíme možnost předem zaslat své dotazy.
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Snahou každého obchodníka je získat nové zákazníky. Ale ještě důležitější je si stávající zákazníky udržet. Význam retence zákazníků navíc zdůraznila koronakrize. Jak si tedy zákazníky v online prostředí udržet?
Zaměříme se na způsoby řízení online obchodu ve vztahu k zákazníkům . Soustředíme se na pohled maloobchodu (retailu), kde musíte být jako obchodníci obzvlášť flexibilní, abyste o zákazníky nepřišli. Výklad doplníme mnoha příklady z praxe.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Retence zákazníků v online obchodě je určen obchodním a marketingovým manažerům, manažerům prodeje a pracovníkům zákaznických oddělení. Osloví i jednatele a ředitele.
PROGRAM
Dopady rozvoje e-commerce: omnichannel a multichannel
Jak efektivně kombinovat prodej v kamenném obchodě a online prodej
Role Marketplace – kamenná prodejna vs. e-shop
Category management – nastavení sortimentu v e-shopu
Ukazatele obchodního chování spotřebitele v e-commerce prostředí a jeho interpretace
Jak pracovat s daty a jejich role v e-commerce
Role informačních systémů v e-commerce – umělá inteligence, strojové učení, robotizace a automatizace, to vše ve vztahu k zákazníkům
Kombinace prodejních kanálů a řízení vztahu se zákazníky
Trendy rozvoje e-commerce – marketing, práce s daty a ROI marketingové kampaně
Dotazy a diskuse
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifi kát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Patricia Jakešová
Patricia Jakešová je odbornicí v oblasti retail managementu. Během třicetileté kariéry působila ve vedoucích pozicích předních mezinárodních maloobchodních společností na českém i slovenském trhu. V současné době zastává pozici obchodní a marketingové ředitelky ve společnosti U&SLUNO. Je garantem předmětu Retail management na VŠFS a pedagogicky působí i na VŠE. Specializuje se na prodejní procesy, oběh a nákup zboží, řízení sortimentního portfolia, category management a na řešení, která využívají automatizaci a umělou inteligenci v obchodě.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.