Řešení krizových situací na sociálních sítích (Proběhlo)
Seminář
Výbušné situace na sítích a jak si s nimi efektivně a bez následků poradit.
Sociální sítě jsou dobrý sluha, ale špatný pán. Při propagaci vaší firmy či organizace se bez nich dnes těžko obejdete, ale stejně rychle se šíří i kritické komentáře a příspěvky, které mohou vaší pověsti škodit. Co máte udělat pro zachování klidu a dobré image? Jak reagovat na nepříjemné dotazy a požadavky? Jak mít pod kontrolou, co se o vaší organizaci říká?
Termín
Pátek, 7. 1. 2022 | 10:00 - 12:00
Nehodí se Vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Marketingová komunikace se stále víc přesouvá do virtuálního prostoru a na sociální sítě. Rychlostí laviny se tam ale šíří i kritika a negace. Jak se jim postavit čelem, ale nenechat se přitom zavléct do diskusí , které mohou organizaci významně uškodit?
Ukážeme, jak kontrolovat a rozpoznat problémové reakce uživatelů, jak na ně reagovat a jak řešit stav, kdy jsou jméno či značka firmy nebo organizace negativně zmiňovány. Poradíme také, jak na sociálních sítích komunikovat a obhajovat nepříjemná rozhodnutí.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Řešení krizových situací na sociálních sítích je určen pro manažery sociálních sítí a pracovníky marketingu a komunikace ve všech typech firem, úřadů a organizací.
PROGRAM
Jak sledovat a kontrolovat sociální prezentaci: co se děje na Facebooku a Twitteru a jak poznat, že se děje něco, co se nás týká negativně?
Jak reagovat na negativní příspěvky a komentáře, které se nás týkají?
Jak odpovídat na otázky, na které jednoduše neznáme nebo nemáme odpovědi?
Co si počít s urputnými kritiky a tzv. komentátory?
Lze omezit komunikaci publika na naši prezentaci a jak?
Kam směrovat negativní komunikaci?
Diskuse nad vašimi konkrétními problémy na sociálních sítích dneška
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
PhDr. Vojtěch Bednář
Firemní sociolog a odborný poradce v tématech vnitřní a vnější komunikace, firemního řízení a také nových médií. Autor řady knih (mj. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru), provozovatel portálu o vedení a vztazích, propagátor slušného obsahového marketingu, vysokoškolský pedagog. Jako poradce a školitel pracoval pro společnosti IBM, Economia a další. Více na http://www.vojtechbednar.cz/ .
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".