Public relations – klíčový faktor úspěchu i prosperity (Proběhlo)
Seminář
Ovládněte umění, jak zviditelnit vaši firmu, značku, instituci nebo projekt.
Cílevědomá komunikace s veřejností je dnes žhavá součást marketingového mixu, pokud chcete získat zákazníky, prosazovat inovace, vybudovat silnou značku nebo vyřešit krizovou situaci. Nicméně obsah a nástroje vztahů s veřejností se rychle mění, a proto vám nabízíme aktuální zkušenosti a tipy od významného experta v oblasti public relations.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Jakkoli kvalitní produkty, značky či projekty se ani náhodou neprosadí samy. Při jejich zviditelnění se potřebujete v mediálním prostoru utkat o pozornost a přízeň zákaznické veřejnosti. Seznámíme vás s prověřenými tipy, jak se prezentovat ve veřejném prostoru a jak se pohybovat v české mediální krajině.
Ukážeme si tvorbu strategií a taktické kroky, které doprovází přípravu komunikační kampaně. Řekneme si také, jaké úkoly dávat pracovníkům oddělení komunikace a marketingu a jak se vyrovnávat s nepříjemnými nebo krizovými situacemi. Na závěr všechny poznatky využijeme při nácviku vzorové komunikační strategie.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Public relations – klíčový faktor úspěchu i prosperity je určen vedoucím pracovníkům soukromých firem i institucí veřejného sektoru v oblasti strategického řízení, marketingu a komunikace.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
Public relations jako faktor ekonomické prosperity – obsah, formy a nástroje
Česká mediální krajina a jak se v ní chovat
Úloha pracovníků zodpovědných za komunikaci s veřejností - schopnosti, dovednosti a etické zásady
Tvorba marketingových public relations strategií
Zásady komunikace v kritických situacích
Co je měřítkem úspěchu – dají se výsledky public relations hodnotit a měřit?
Praktický workshop - nácvik komunikační strategie
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Martin Švehla
Martin Švehla působil 15 let jako ekonomický redaktor ve zpravodajství Československé televize, 10 let jako mluvčí České národní banky. Byl obchodním ředitelem České televize, viceprezidentem Citibank CZ a nyní působí jako ekonomický a mediální poradce, pedagog a publicista.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.