Certifikovaný firemní prodejce – obchodní dovednosti pro pokročilé (Proběhlo)
Kurz
Podstatně efektivnější prodejci znamenají růst výkonů pro firmu.
Šestitýdenní vzdělávací program je určen zavedeným obchodníkům, kteří se chtějí dále zlepšit a odlišit od těch průměrných. A to tím, že si ověří své vlastní prodejní postupy s výjimečným školitelem, osvojí si řadu taktik prověřených praxí a získají překvapivé impulzy k maximalizaci svých prodejních výsledků i obchodních výkonů celé firmy.
Termín
13. 2. 2015 - 27. 3. 2015
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ KURZU
Řada firem se snaží čas od času vzdělávat své obchodníky, ale ti si stěžují, že jim nahodilá občasná školení stejně nic nedávají. Mají pravdu, protože takové jednodenní školení obchodních dovedností jen nutně klouže po povrchu.
Pokud máte se svými obchodníky opravdové vzdělávací plány, jejichž smyslem je posunout jejich obchodní výkon nahoru, zkuste propracovaný dlouhodobý program s ověřenou metodikou od jedné z nejlepších školitelek obchodních dovedností v České republice. V pěti vzájemně provázaných modulech tohoto kurzu, který kombinuje prezenční vzdělávání s distančním, získají vaši obchodníci během šesti týdnů to podstatné, co odlišuje průměrné prodejce od těch špičkových!
KOHO KURZ OSLOVÍ
Kurz Certifikovaný firemní prodejce – obchodní dovednosti pro pokročilé je určen obchodním ředitelům a prodejním reprezentantům větších a středních firem, kterým není lhostejný výkon firmy a její pozice vůči konkurenci na trhu. Pokud jste ve vaší firmě zvyklí měřit výsledky a návratnost vzdělávání, uvítáte ucelenost kurzu i možnost ověření, jak si vyslaní pracovníci na kurzu vedli, a to formou objektivní závěrečné písemné zkoušky. Kurz ocení i majitelé a ředitelé menších a malých firem.
PŘEHLED modulů VZDĚLÁVACÍHO KURZU
A. Celodenní seminář: Pátek, 13. 2. 2015 (9,00 - 15,30)
Osobní nasazení aneb virtuozita v komunikaci a přístupu ke klientům
prezentační dovednosti obchodníka
komunikační dovednosti jako pracovní nástroj
řeč těla a její efektivní využití
komunikační styly – přizpůsobení komunikace situaci a partnerovi
typologie klienta
B. Distanční samostudium: 16. 2. 2015 – 5. 3. 2015
Psychologie prodeje
osobnost prodejce a klienta v interpersonálních vztazích
typologie zákazníků a využití jejich znalosti v obchodní praxi
jak si naklonit klienta v návaznosti na poznání jeho typu
náročné typy zákazníků
účinné strategie efektivního jednání s obtížnými zákazníky
C. Celodenní seminář: Pátek, 6. 3. 2015 (9,00 - 15,30)
Prodejní dovednosti pro pokročilé
zvládání námitek
osvědčené praktické kroky při zpracování námitky
obnovení dialogu po námitce
základy KAM
CRM – budování vztahu se zákazníky
databáze zákazníků a práce s nimi
efektivní řízení prodeje
D. Distanční samostudium: 8. 3. 2015 – 26. 3. 2015
Tajemství a kouzlo úspěšné argumentace
uspořádání a přizpůsobení argumentů
co to je prodejní argument
co obsahuje úspěšný argument
metoda dvojnásobné argumentace
E. Celodenní seminář: Pátek, 27. 3. 2015 (9,00 - 15,30)
Mistrovství v obchodním vyjednávání
pět zlatých pravidel pro úspěšné vyjednávání
jedině příprava umožňuje improvizaci
metoda sedmi bodů pro přípravu na náročné vyjednávání,
co dělat v těch nejnáročnějších situacích
výčet možností a praktické rady pro dosažení bodu win-win
koruna obchodních dovedností: vyjednávání o ceně
jak správně prezentovat a nakonec obhájit svoji cenu
F. Závěr
Zkouška - online test
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník kurzu Firemní prodejce – obchodní dovednosti pro pokročilé obdržíte po jeho absolvování certifikát, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. Podmínkou získání certifikátu je úspěšné složení závěrečné zkoušky. V ceně kurzu jsou tři celodenní semináře, občerstvení včetně teplého oběda na každém z nich, písemné a/nebo elektronické podkladové materiály pro distanční samostudium a závěrečná online zkouška.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Martina Hejduková
Martina Hejduková má více než 11 let osobní praxe na manažerských obchodních a marketingových pozicích, kterými prošla v nadnárodních i českých společnostech. Dlouhodobě vedla mj. obchodní týmy s celorepublikovou působností - Rádio Kiss 98 FM, Ringier, HBO nebo UPS. Byla generální ředitelkou společnosti Albatros a.s. Jako lektorka se specializuje především na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, telefonní prodej, problematiku call center, týmovou práci, body language, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Mezi její klienty patří nejvýznamnější české i mezinárodní společnosti, pro které Martina připravuje tréninkové programy.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě