Menu

Prodej a retence prostřednictvím zákaznického servisu (Proběhlo)

Seminář

Zákaznický servis může být nečekaně vhodným kanálem pro prodej zboží i služeb vaší společnosti. Zjistěte jak…

Otevřený seminář

Získat rychle nové zákazníky je jedna strana mince, ale úplně jiná výzva je zákazníky si dlouhodobě udržet. Naučíme vás, co v praxi opravdu funguje, čeho se raději vyvarovat, jak v oblasti prodeje a retence optimálně využít váš zákaznický servis a jak motivovat jeho pracovníky k vysokým výkonům.

Termín
Středa, 13. 5. 2015
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Cena
4 900 Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.

Detaily Přednáší Místo Objednat

Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.

Děkujeme.

Nahoru