Přijímací řízení do MŠ a ZŠ aktuálně (Proběhlo)
Seminář
Jak postupovat při zápisu do mateřské a základní školy, aby byly dodrženy veškeré zákonné povinnosti.
Zápis do mateřské a základní školy patří k nejdůležitějším správním řízením ve školách, proto je velmi důležité se na něj důkladně a včas připravit. Je třeba si aktualizovat vzory přihlášky, rozhodnutí a dalších dokumentů, které jsou povinnou součástí správního spisu. Na semináři se dozvíte, jak by měl celý proces probíhat, aby nebyl v rozporu s aktuální legislativou.
Termín
Čtvrtek, 10. 2. 2022 | 09:00 - 15:30
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Výhoda
Přihlášeným účastníkům nabízíme možnost předem zaslat své dotazy.
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Proces přijímání žáků do mateřských a základních škol musí respektovat legislativní rámec vymezený zejména správním řádem a školským zákonem. Aby byl tento proces transparentní, zejména s ohledem na kapacitu škol, je třeba stanovit vhodná kritéria přijetí, která nesmí být diskriminační. Na semináři si krok za krokem projdeme celý postup přijímání uchazečů do školy, včetně dobrých příkladů z praxe, ale i těch, kterých by se školy měly vyvarovat.
KOHO OSLOVÍme
Seminář je určen pro ředitele mateřských a základních škol, jako i ostatní zaměstnance škol, kteří se zabývají správním řízením.
PROGRAM
Základní právní předpisy při rozhodování ředitele školy ve správním řízení (zákon č. 500/2004 Sb., zákon č. 561/2004 Sb.), prováděcí předpisy týkající se přijímání dětí a žáků
Stanovení kritérií přijetí
Podání přihlášky ke vzdělávání a její náležitosti
Účastníci řízení a jejich zastoupení
Založení správního spisu a jeho vedení
Tvorba dokumentů patřících do spisu, jejich podepisování, užívání razítek
Náležitosti rozhodnutí a dalších dokumentů ve spisu
Evidence dokumentů (podací deník vs. software elektronické spisové služby)
Oznamování rozhodnutí o přijetí
Odesílání dokumentů ve správním řízení, jejich doručování, lhůty
Odvolací řízení, autoremedura
Ukládání správních spisů ve škole (kde, jak dlouho, nahlížení do uzavřených spisů)
Nejčastější chyby při rozhodování ředitele školy
Aktuality k datu konání semináře
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou přednáška, podkladové materiály a občerstvení. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA
Eva Urbanová působí na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Je odbornou lektorkou kurzů zaměřených na spisovou službu, datové schránky a správní řád. Mnoho let pracovala jako odborná referentka Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Středočeského kraje a metodička spisové služby a datových schránek. Publikuje v časopisu Řízení školy, v aplikaci Řízení školy online a v Nakladatelství FORUM.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.