Prémiové produkty – jak prodávat dráž (Proběhlo)
Seminář
Od vyšší ceny prémiových produktů a značek až k prémiovému profitu.
Zdaleka ne všichni zákazníci se řídí jen cenou. Když ekonomika roste, lidem i firmám se daří, jsou mnozí ochotni zaplatit více za prémiové produkty a značky. Proč? Protože si chtějí dovolit více kvality, dokonalosti zpracování a cení si více svého času a pohodlí. Navíc prémiové značky provází pověst a ta prodává sama. Získejte osvědčené tipy a doporučení pro efektivní marketing a prodej prémiových produktů a značek. Prostě: osvojte si umění jak prodávat dráž.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Kladete-li si otázky jak prodávat dráž, přejděte do kategorie prémiových produktů. Prémiové značky dovolují lépe „prodávat“ hodnotu produktu a přinášejí logicky větší profit. Vybudovat a rozvíjet prémiovou značku není žádná nadpřirozená magie, je to proces.
Ukážeme vám, jak takový proces probíhá, jak jej vymyslet a úspěšně řídit. Na konkrétních případových studiích se seznámíte s tím, jak postupovat při budování prémiového produktu a značky. Odnesete si toolbox – sadu nástrojů, která vám pomůže ve vašich projektech.
Koho seminář osloví
Seminář Prémiové produkty – jak prodávat dráž je určen pro pracovníky oddělení marketingu.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Čím se odlišuje prémiová značka
mainstream vs. prémium
prémium vs. luxus
2. Čím se vyznačuje prémiová značka
3. Jak definovat a určit hodnotu značky, která je základem prémiovosti
4. Prémiová značka - budování krok za krokem (případové studie)
Pilsner Urquell
Mercedes
Babiččina volba
5. Praktické postupy a nástrahy při marketingu prémiové značky / produktu
překonávání problémů
vymezování se proti konkurenci
6. Budujeme značku – interaktivní workshop
hodnoty
pozice
value propozice
7. Sada nástrojů – toolbox pro přípravu konkrétních projektů
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Miloslav Knepr
Miloslav Knepr je marketingový a reklamní profesionál s pětadvacetiletou zkušeností práce pro lokální i mezinárodní značky na trhu v České republice. Během svého působení na řídících pozicích v agenturách Leo Burnett, MARK BBDO a WMC GREY úspěšně pracoval pro značky jako Pilsner Urquell, ČSOB, Mercedes, Toyota, Babiččina volba, Bohemia Sekt, Heineken a řadu dalších.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.