PR komunikace pro krizovou dobu (Proběhlo)
Seminář
Zásady a rizika krizové komunikace, aneb poučení z covidového vývoje.
V krizové situaci rozhoduje prvních 24 hodin veřejného zájmu. Pokud je nezvládneme, zaděláváme si na zbytečné a vleklé problémy. Klíčové otázky jsou: kdy zveřejnit náš problém, v jakém rozsahu a kdo by měl na veřejnosti v takové situaci vystupovat. Platnost těchto zásad obnažila aktuální covidová krize. Nabízíme vám živý výklad, řadu příkladů z praxe a doporučení od zkušeného experta PR komunikace.
Termín
Úterý, 11. 5. 2021 | 10:00 - 12:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Řízení komunikace s veřejností je v krizových situacích rozhodujícím faktorem pro další osud firem i institucí. Většinou se pohybuje mezi dvěma krajnostmi: mlčením a zatloukáním na straně jedné a bezbřehou upřímností na straně druhé. Řešením není kompromis těchto dvou přístupů, ale profesionalita, chladný rozum a kvalitní příprava.
Využitím principů a zásad krizové komunikace zajistíte vaší organizaci konkurenční výhodu, protože právě její bezchybné zvládnutí posiluje reputaci u veřejnosti. Ustát krizi je výhodnější než zůstat neviditelný. Ukážeme, jak včas rozeznat opravdový problém od planého poplachu a že přílišné sebevědomí se v krizi často vrací jako bumerang.
KOHO OSLOVÍME
Seminář PR komunikace pro krizovou dobu je určen pro vedoucí management firem a institucí, pro PR manažery a tiskové mluvčí.
PROGRAM
Cíle a principy komunikace v krizi a jak se na to připravit
Zásady, které fungují – kdy mluvit, kdo to má říkat, o čem mluvit a o čem mlčet
Příprava na krizovou komunikaci – tým, plán a činnosti v dobách míru
Sealing jako tečka za krizí – skliďme úrodu, kterou jsme dobrou krizovou komunikací zaseli
Diskuse a příklady – mj. hlavní chyby vládní komunikace v boji s pandemií
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Martin Švehla
Martin Švehla působil 15 let jako ekonomický redaktor ve zpravodajství Československé televize, 10 let jako mluvčí České národní banky. Byl obchodním ředitelem České televize, viceprezidentem Citibank CZ a nyní působí jako ekonomický a mediální poradce, pedagog a publicista.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".