Optimalizace webu v sedmi krocích (Proběhlo)
Seminář
Jen dobře spravované webové stránky plní své cíle a vydělávají peníze.
Kvalitně optimalizované webové stránky jsou v online světě základem úspěchu. Ideální web je rychlý, přehledný a snadno dohledatelný na Googlu i Seznamu. Čím je při jeho optimalizaci vhodné začít a jak poznáte, jestli web po úpravách opravdu funguje lépe? Zodpovíme vaše otázky a doporučíme, jak krok za krokem postupovat.
Termín
Čtvrtek, 3. 2. 2022 | 10:00 - 12:00
Nehodí se Vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Každé webové stránky mají své rezervy a čas od času potřebují údržbu a omlazení. Ať už je váš web spíš prezentací nebo funguje jako e-shop, o jeho úspěchu v očích uživatelů rozhoduje řada prvků, které můžete ovlivnit, a nemusíte přitom být pokročilý programátor nebo kodér.
Ukážeme, jak můžete v krátkém čase identifikovat slabá místa vašeho webu a určit si priority řešení. Získáte plán, jak v několika krocích dosáhnout efektivní změny a zvýšit návštěvnost vašeho webu. Doporučíme vám užitečné nástroje pro analýzu a optimalizaci , které vám ušetří desítky hodin.
KOHO OSLOVÍME
Seminář Optimalizace webu v sedmi krocích je určen manažerům marketingu a dalším zaměstnancům, kteří odpovídají za správu a údržbu webových stránek. Znalost kódování ani programování není podmínkou, webinář je zaměřen na identifikaci problémů a postupy a nástroje pro jejich řešení.
PROGRAM
Aktuální trendy v SEO a webové optimalizaci
Technická analýza webu – nahlédněte webu „pod kapotu“
Analýza klíčových slov – hledanost je jen začátek
Obsahová analýza – mluvíte jazykem uživatele?
Analýza odkazového portfolia – kde se na vás odkazuje?
Akční plán optimalizace na základě analýzy
Analytika a reportování – zjistěte, co funguje a přehledně to prezentujte kolegům, klientům nebo šéfovi
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce menších i větších projektů. Spolupracuje například se značkami Bioderma, Metrostav Development nebo ERGO Pojišťovnou. Zkušenosti má také s projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra, Kraj Vysočina nebo obec Vestec.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".