Řešení krizových situací na sociálních sítích (Proběhlo)
Seminář
Výbušné situace vzniklé na vašich profilech na sociálních sítích nejen v době pandemické.
Ať už jste firma, úřad nebo organizace, jste nyní nuceni zavádět nestandardní a většinou nepopulární opatření. Ta se nemusí líbit vašim zákazníkům, zaměstnancům či veřejnosti a pokud je tolerují dnes, zítra to již nemusí platit. Jistě se pak najdou lidé, kteří Vám to budou chtít „osladit“ na vašem profilu na Facebooku. Co máte udělat pro zachování klidu a dobré image? Jak reagovat na nepříjemné dotazy a požadavky? Jak mít pod kontrolou, co se o vás říká?
Termín
Čtvrtek, 14. 1. 2021 | 10:00 - 12:00
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Krize nás všechny postavila do zcela nové situace. Značná část komunikace se přesunula do virtuálního prostoru na sociálních sítích, které získávají na novém významu. Jak se postavit čelem ke kritice, ale nenechat se zavléct do diskusí , které mohou organizaci významně uškodit?
Na webináři si ujasníte, jak kontrolovat a rozpoznat problémové reakce uživatelů, jak na ně reagovat a jak řešit stav, kdy jsou vaše jméno či značka negativně zmiňovány. Poradíme, jak na Facebooku komunikovat a obhajovat nepříjemná rozhodnutí. To vše přehledně, prakticky, s důrazem na pozitivní výsledky.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Řešení krizových situací na sociálních sítích je určen pro manažery sociálních sítí a pracovníky marketingu a komunikace ve všech typech firem, úřadů a organizací.
PROGRAM (10,00 – 12,00 HOD)
Jak sledovat a kontrolovat sociální prezentaci v době krize: co se děje na Facebooku a Twitteru a jak poznat, že se děje něco, co se týká nás?
Jak reagovat na negativní příspěvky a komentáře které se nás týkají?
Jak odpovídat na otázky, na které jednoduše neznáme nebo nemáme odpovědi?
Co si počít s urputnými kritiky a tzv. komentátory?
Jak omezit komunikaci publika na naší prezentaci?
Kam směrovat negativní komunikaci?
Diskuse nad vašimi konkrétními problémy na sociálních sítích dneška
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
PhDr. Vojtěch Bednář
Firemní sociolog a odborný poradce v tématech vnitřní a vnější komunikace, firemního řízení a také nových médií. Autor řady knih (mj. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru), provozovatel portálu o vedení a vztazích, propagátor slušného obsahového marketingu, vysokoškolský pedagog. Jako poradce a školitel pracoval pro společnosti IBM, Economia a další. Více na http://www.vojtechbednar.cz/ .
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".