Online nábor – 5 tipů, jak na pracovní pohovory na dálku (Proběhlo)
Seminář
Konkrétní návody, jak úspěšně provést uchazeče online pracovním pohovorem a získat nejlepšího kandidáta.
Poslední rok plný omezení pro firmy znamenal i výzvu překlopit do onlinu nábor nových zaměstnanců. Ten má kromě výhod i svá úskalí. Objasníme vám, jaká jsou specifika pracovních pohovorů na dálku a na co si dát pozor. Vyvarujete se tak obvyklých chyb, které již byly neúspěšně vyzkoušeny jinde. Seminář kombinuje teoretické poznatky s praktickými příklady z praxe.
Termín
Úterý, 27. 7. 2021 | 09:00 - 12:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Komunikace v online prostředí má svá specifika. Od personalisty vyžaduje nejen kvalitní přípravu, ale i bdělost při samotném pohovoru. Detaily, které při osobním setkání nehrají velkou roli, mají v onlinu vysokou vypovídací hodnotu. Provedeme vás krok za krokem celým procesem online náboru. Zjistíte, jaký kanál zvolit, jak připravit online prostředí a jak formulovat otázky . Dozvíte se také, jak co nejlépe poznat kompetence kandidáta a jeho osobnost a jak odhadnout „kulturní kompatibilitu“ s firmou i týmem.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Online nábor – 5 tipů, jak na pracovní pohovory na dálku je určen pro personalisty a manažery, specialisty v oblasti řízení lidských zdrojů, manažery a vedoucí pracovníky podniků. Tedy všechny, z jejichž pracovní pozice vyplývá odpovědnost za výběr vhodných lidí.
PROGRAM
1. Zvolte správné místo a čas
volba vhodného prostředí pro pohovor
volba vhodného času pro pohovor
2. Připravte se předem
přehled vhodných metod pro online nábor
příprava na zjištění kompetencí i osobnosti kandidáta online
3. Respektujte specifika online pohovoru
zahájení rozhovoru v online prostředí
otázky a odpovědi v online – rozdíly oproti osobnímu setkání
čeho si všímat – uchazeč a prostředí, ze kterého vysílá
4. Vyhodnoťte pohovor a obstarejte si zpětnou vazbu
porovnání s očekáváním
eliminace nejasností – doptávání se
zadávání úkolů – ano či ne a jakých
jak postupovat po skončení pohovoru
jak vhodně informovat kandidáta o výsledku náboru
5. Počítejte s možnými komplikacemi
zhoršené připojení – špatný obraz / zvuk
nervozita nebo přílišná suverenita kandidáta
vliv únavy na průběh pohovoru
nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová má dlouholeté zkušenosti z oblasti vedení lidí i řízení lidských zdrojů. Dvacet let působila na manažerských pozicích ve finančním sektoru včetně pozice personální ředitelky. V současné době se věnuje poradenství a školící činnosti v oblasti personalistiky a managementu. Vyučuje personální řízení na VŠE a UK v Praze, aktivně školí personalisty i manažery.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".